Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset tilaa 75.000 alle 150e pakettia Kiinasta JOKA PÄIVÄ!

Vierailija
02.10.2025 |

Ei voi olla totta. Yhtä temuttamista. Kun halvalla saa niin pitäähän se krääsää tilata 75.000 pakettia PÄIVÄSSÄ!!!

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan vain ihmetellä, että kuinka paljon ihmiset oikein tarvitsevat tavaraa?? Oli se sitten kallista tai halpaa?

Itse on muista koska viimeksi olen ostanut muuta kun ruokaa tai kodin pesuaineita. Mitä ihmettä ihmiset sieltä Temusta oikein tilaavat?

Vaatteita ja laukkuja

Kyllä! Vaatteita, rihkamakoruja ja pikkutavaraa! Näin oli juuri uutinen.

Voi luoja mitä touhua. Kukaan ei tarvitse Kiinasta jotain euron rihkamakorua. Onko ihmiset ihan sekaisin.

Ei olla niin sekaisin kuin nykyinen hallitus joka haluaisi että ostettais suomi tuotteita x 10 hinnalla. Noup

Ei maahantuonti ja lasipalatsissa myyminen tee kiinaromusta suomituotetta.

Tässa itkettää lähinnä menetetyt hyvävelikauppiaan katteet ja valtion työntekijän palkasta repimät katteet. Täällä selitellään sitten kaikkea paskaa siitä, miksi se kiinaromu maksaa 1/10 suoraan tilaten.

Vastaus on, koska 9/10 "suomituotteen" hinnasta menee hyväveli-välistävetäjille. (tai no melkein 1/10 menee reaali nettopalkkoihin (nettopalkka - alv)) Suomessa on Euroopan kovimmat vähittäiskaupan katteet, joten lopettakaa itku ja laskekaa hintoja! Kun katsoo Suomen marketteja, niin tilaa haaskataan kuten Ameriikassa. Normi prisman pääkäytävät voisi kiertää ympäri autolla.

Vierailija
42/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii, että itse tiedän laajasta tuttavapiiristäni vain yhden perheen, jossa tilataan tuolta, niin kuinka paljon jotkut tilaa? Toinen kysymys minustakin on, että mihin ihmeeseen ihmiset tarvitsee koko ajan jotain? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilaan temusta 2-4 x / kk. ei mitään valittamista laadusta ja postikulut ilmaiset!

Vierailija
44/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki suomalaisia?

Vai muunmaalaisia Suomessa. Köyhillä ulkkareilla voi olla paine Temuttaa. 

Valtaosa tilauksista lienee suomalaisten kauppiaiden tilauksia. Miksi uutisessa ei kerrota montako tilauksista on firmojen nimellä ja montako Liisa Laineen nimellä

Vierailija
45/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla en ole tilannut Kiinasta kuin yhden paketin.

Sammahäär!

Vierailija
46/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun se ei oikeasti ole krääsää pääosin vaan ihan sitä samaa tavaraa mitä tavallisissa kaupoissa myydään kymmenkertaisella hinnalla.

Ei kukaan osta tuollaisia määriä mitään "tarpellista" tavaraa kaupasta. Johokin muuhun tarkoitukseen noita tilataan ja osa vain siksi, koska ovat päästään sekaisin. 

Kukahan tuon roskavuoren hävittämisen muka kustantaa? Arvaan, että kaikki muut suomalaiset. 

Vierailija
47/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan vain ihmetellä, että kuinka paljon ihmiset oikein tarvitsevat tavaraa?? Oli se sitten kallista tai halpaa?

Itse on muista koska viimeksi olen ostanut muuta kun ruokaa tai kodin pesuaineita. Mitä ihmettä ihmiset sieltä Temusta oikein tilaavat?

Vaatteita ja laukkuja

Kyllä! Vaatteita, rihkamakoruja ja pikkutavaraa! Näin oli juuri uutinen.

Voi luoja mitä touhua. Kukaan ei tarvitse Kiinasta jotain euron rihkamakorua. Onko ihmiset ihan sekaisin.

Ei olla niin sekaisin kuin nykyinen hallitus joka haluaisi että ostettais suomi tuotteita x 10 hinnalla. Noup

Ei maahantuonti ja lasipalatsissa myyminen tee kiinaromusta suomituotetta.

Hyvävelikaupan? Olet ihan sekaisin päästäsi 

Vierailija
48/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miettii, että itse tiedän laajasta tuttavapiiristäni vain yhden perheen, jossa tilataan tuolta, niin kuinka paljon jotkut tilaa? Toinen kysymys minustakin on, että mihin ihmeeseen ihmiset tarvitsee koko ajan jotain? 

Minä en tunne yhtäkään ihmistä joka tuolta tilaa, joten muuutama ihminen tilaa sieltä ihan hurjan määrän roinaa 

Vierailija
49/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi temutavara leimataan "krääsäksi"? Samaa myydään motonetissä, puuilosaa, rustassa jne. 10x hintaan

Vierailija
50/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki suomalaisia?

Vai muunmaalaisia Suomessa. Köyhillä ulkkareilla voi olla paine Temuttaa. 

Valtaosa tilauksista lienee suomalaisten kauppiaiden tilauksia. Miksi uutisessa ei kerrota montako tilauksista on firmojen nimellä ja montako Liisa Laineen nimellä

Ei, vaan se Liisa Laine tilaa niitä myydäkseen käytettyjen tavaroiden kauppapaikoilla pimeästi. 

Temun muovisen tuoksahduksen kyllä tunnistaa kauas ja en ole yhdessäkään kaupassa käynyt, missä niitä myytäisiin

Vierailija
51/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi temutavara leimataan "krääsäksi"? Samaa myydään motonetissä, puuilosaa, rustassa jne. 10x hintaan

Ei myydä 

Vierailija
52/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myydä 

Kyllä myydään, älä väitä turhaan vastaan. Taidat olla k-kauppias?

Vierailija
53/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse tilaan temusta 2-4 x / kk. ei mitään valittamista laadusta ja postikulut ilmaiset!

Mitä tarvitset sieltä noin usein? Siis ihan oikeasti.

Vierailija
54/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun se ei oikeasti ole krääsää pääosin vaan ihan sitä samaa tavaraa mitä tavallisissa kaupoissa myydään kymmenkertaisella hinnalla.

Ei se mitä te akat tilaatte todellakaan ole. 

Tämä. On aivan eri asia tilata ruuvimeisseleitå ja työkaluja kuin akkojen keinokuitupeittoja ja muovisia eteismattoja Pokémon-kuviolla. 

Osta laatua työkaluissa äläkä Temuta. Ihan turhaa krääsää kun voit ostaa laadukkaan joka kestää useita vuosia eikä hajoa muutamasta kerrasta.

Vierailija
55/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä, ettei postituksesta tarvitse maksaa mitään. Tulli-/postimaksut kun tulisi niin loppuisi tämäkin järjettömyys. Onneksi tästä on tehty kansalaisalaisaloite joka toivottavasti tulisi pian käsittelyyn. Ahdistavaa.

Vierailija
56/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myydä 

Kyllä myydään, älä väitä turhaan vastaan. Taidat olla k-kauppias?

Tämä. Jotenkin minustakin tuntuu et osa viesteistä tulisi kauhistuneilta kauppiailta. Etenkin tuo yksi jankkaaja joka kyselee miten ihmiset tilaavat "koko ajan krääsää"?

Vierailija
57/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita ja laukkuja

No ei hullukaan mitään vaatteita tilaa Kiinasta.

Vierailija
58/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viikko jotain tilattu, se on 

jännää kun saapuu uusia paitoja taas ja odottaa mitähän paketissa on ja on syy lähteä kävelylle lidlin pakettiautomaatille taas. muuten ei ole jännää elämää muuta kuin ruokajonossa käyminen

tv poikamies 54, maalta pohjoisesta

Vierailija
59/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tutut lapsiperheet, joiden luona olen käynyt, niillä pursuaa ja tursuaa sitä tavaraa ja roinaa sänkyjen alta ja on kaapin päälyset täynnä ja verkkokellarit tupaten täynnä ja vielä joka syntymäpäivä esimerkiksi isovanhemmat kantavat kaksin käsin lisää roinaa, krääsää ja rihkamaa.

T onko elämä joku muovinkeräys kilpailu?

Vierailija
60/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ole samaa tavaraa kuin puuilossa. Kannattaisi tutustua myös siihen mikä kotimaassa myydyssä tavarassa oikein maksaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi