Suomalaiset tilaa 75.000 alle 150e pakettia Kiinasta JOKA PÄIVÄ!
Ei voi olla totta. Yhtä temuttamista. Kun halvalla saa niin pitäähän se krääsää tilata 75.000 pakettia PÄIVÄSSÄ!!!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksan vain ihmetellä, että kuinka paljon ihmiset oikein tarvitsevat tavaraa?? Oli se sitten kallista tai halpaa?
Itse on muista koska viimeksi olen ostanut muuta kun ruokaa tai kodin pesuaineita. Mitä ihmettä ihmiset sieltä Temusta oikein tilaavat?
Vaatteita ja laukkuja
Kyllä! Vaatteita, rihkamakoruja ja pikkutavaraa! Näin oli juuri uutinen.
Voi luoja mitä touhua. Kukaan ei tarvitse Kiinasta jotain euron rihkamakorua. Onko ihmiset ihan sekaisin.
Plus että sitten meikäläinen terveydenhuolto hoitaa sitä nikkeliallergiaa niistä temukoruista.
Osa voi olla näitä, jotka tilaa kiinasta ja myy suomessa. Käytetyn tavaran kanssakin saa olla tietoinen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla en ole tilannut Kiinasta kuin yhden paketin.
Mä en ole tilannut Kiinasta ikinä mitään. Eikä moni muukaan. En muutenkaan ostele koko ajan jotain ja ahnehdi jatkuvasti itselleni uusia juttuja..
Se on vain osa tästä piskuisesta 5 miljoonan kansasta, jotka tilaa vuodessa yli 27 miljoonaa Kiina-pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alvit ja tuloverot vaan pilviin ja vaikeutetaan muutenkin kansalaisten elämää, niin sen siitä saa. No älkää huoliko, kohta 70 vuotiaaksi asti työskentelevät etätyöläiset palaavat toimistolle töihin ja suomi lähtee nousuun!
Huomaa selvästi että ihmiset on rahapulassa, niin paljon näitä temutavaroita on myynnissä netissä.
Mutta kellä on rahaa näitä ostaa ja miksi ostaa yleensä kalliimmalla välikäden kautta jos osaa itse tilata samat?
Kaikki eivät uskalla tilata itse, eivät halua nähdä sitä vaivaa. Tai ei ole luottokorttia tai ei tunnista temutavaraksi.
Riikkuli ottaa uutta velkaa 100 miljoonaa euroa,joka päivä.
Tilasin juuri 2 pakettia ...temun alennus systeemit suosii juuri että lähetykset pilkotaan osiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tilannut Kiinasta ikinä mitään. Eikä moni muukaan. En muutenkaan ostele koko ajan jotain ja ahnehdi jatkuvasti itselleni uusia juttuja..
Se on vain osa tästä piskuisesta 5 miljoonan kansasta, jotka tilaa vuodessa yli 27 miljoonaa Kiina-pakettia.
Mutta ostat kuitenkin kaupasta kiinalaista
Niin en ymmärrä miksi pitäisi tukea sitä suomalaista välikättä? Suomalainen oikeisto (yrittäjät/sijoittajat) on näyttänyt hyvin selkeästi mitä mieltä he ovat solidaarisuudesta. Pitäisikö kuluttajan silti olla solidaarinen yrittäjää kohtaan ja miksi??
Temusta ei tule yhtään pakettia koska temun lähetykset pakataan halvasti vain pusseihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain osa tästä piskuisesta 5 miljoonan kansasta, jotka tilaa vuodessa yli 27 miljoonaa Kiina-pakettia.Mutta ostat kuitenkin kaupasta kiinalaista
Niin vähän kuin mahdollista. Vaatteita en ikinä, enkä kenkiä yms. Elektroniikan kanssa on joutunut joskus taipumaan, mutta sitäkin ostan harvoin enkä ahnehdi.
Tilasin suomalaisesta verkkokaupasta viikko sitten, eikä pakettia ole vieläkään saatu postin kuljetettavaksi. Laskun kuitenkin lähettivät saman tien....
Hävettäisi olla ahne. Ahneus on synneistä noloimpia. Sivistymätöntä. Sellaista, että ryntää ruokapöytään ensimmäisten joukossa rohmuamaan, ostaa rihkamaa kun halvalla saa jne.
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi olla ahne. Ahneus on synneistä noloimpia. Sivistymätöntä. Sellaista, että ryntää ruokapöytään ensimmäisten joukossa rohmuamaan, ostaa rihkamaa kun halvalla saa jne.
Mutta jos kysyt tuota välikädeltä eli suomalaiselta kauppiaalta niin hänen mielestään olisi hyvä jos ryntäisit hänen putiikkiinsa rohmuamaan hänen myymäänsä Kiinalaista tavaraa? Mitä enemmän ostat häneltä niin sitä onnellisempi hän on.
Vierailija kirjoitti:
Tavaraa tilataan muualtakin kuin Temusta. Tavaraa tilaa myös jälleenmyyjät ei pelkästään yksityiset.
Tämä pitäisikin tarkemmin tutkia, mikä prosentti on ihan yritysten tilaamaa tavaraa ja menee edelleen myyntiin. Nyt syyllistetään pelkkiä kuluttajia, vaikka kyllä näitä temuyrittäjiäkin riittää.
Vierailija kirjoitti:
En tilaa netistä mitään enkä temusta . Ostan paikkakunnaltani mitä on ja muuten olen ilman . En käy kirppiksilläkään koska tulee ostettua tarpeetonta roinaa.Vaatteiden kanssa on hankalaa kun suppea valikoima halpiskauppoja mutta näillä mennään .
Pienemmällä paikkakunnalla olisi kyllä aika hankalaa. Jäisi esim. pyöräilykypärä ostamatta jos kaupoissa ei ole, mätkähtää sitten pää asfalttiin kaatuessa, mutta saipahan marttyyrin sädekehän?
Vierailija kirjoitti:
Tilasin suomalaisesta verkkokaupasta viikko sitten, eikä pakettia ole vieläkään saatu postin kuljetettavaksi. Laskun kuitenkin lähettivät saman tien....
Sinun tulee odotella että saavat ensin tuotteen Temusta. Kyllä se tulee sinulla aikanaan. Tiiirsk, tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kysyt tuota välikädeltä eli suomalaiselta kauppiaalta niin hänen mielestään olisi hyvä jos ryntäisit hänen putiikkiinsa rohmuamaan hänen myymäänsä Kiinalaista tavaraa? Mitä enemmän ostat häneltä niin sitä onnellisempi hän on.
Siis keneltä? Kuka ihmeen välikäsi? Miksi ahnehtisin tuollaista mistään?
Nolojen temupellejen ja kiinakrääsän haalijoiden jutut on niin laiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Nolojen temupellejen ja kiinakrääsän haalijoiden jutut on niin laiskoja.
Voi olla mutta se kaikki on pois kotimaisesta kulutuksesta.
Otsikko lienee hieman harhainen. Luvussa lienee kaikki Suomen tulliin tulevat paketit. Ei siis vain Kiinasta tulevat. Toimittaja tuskia "muisti" erotella niitä?