Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset tilaa 75.000 alle 150e pakettia Kiinasta JOKA PÄIVÄ!

Vierailija
02.10.2025 |

Ei voi olla totta. Yhtä temuttamista. Kun halvalla saa niin pitäähän se krääsää tilata 75.000 pakettia PÄIVÄSSÄ!!!

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaranhimo on 1 addiktion muoto. Osteluun ja tilailuun ollaan koukussa. Pakko vaan saada aina jotain uutta lisää.

Vierailija
22/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen metsäneläin elää koko elämänsä ilman yhtäkään tavaraa. Vain ruokaa ja pesätarvikkeita kerää. Miljardit ja miljardit erilaiset eläimet eivät tarvitse yhtäkään tavaraa.

Saaneet kuitenkin jumalalta turkiksen, tappavat hampaat, lenkokyvyn ja vahvat lihakset. Ihmisillä ei ole kuin järki, ja järjellä sitä mennään temuun ettei tuhlata suomihintoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy sanoa että tunnen useamman naisen joka tilaa jatkuvasti vähän jotain pientä kivaa Temusta. Tiedän myös miehiä jotka tilaa kaikenlaista rompetta, mutta perustelevat sen tarpeella. 

Vierailija
24/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan vain ihmetellä, että kuinka paljon ihmiset oikein tarvitsevat tavaraa?? Oli se sitten kallista tai halpaa?

Itse on muista koska viimeksi olen ostanut muuta kun ruokaa tai kodin pesuaineita. Mitä ihmettä ihmiset sieltä Temusta oikein tilaavat?

Vaatteita ja laukkuja

Kyllä! Vaatteita, rihkamakoruja ja pikkutavaraa! Näin oli juuri uutinen.

Voi luoja mitä touhua. Kukaan ei tarvitse Kiinasta jotain euron rihkamakorua. Onko ihmiset ihan sekaisin.

Ei olla niin sekaisin kuin nykyinen hallitus joka haluaisi että ostettais suomi tuotteita x 10 hinnalla. Noup

Vierailija
25/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen metsäneläin elää koko elämänsä ilman yhtäkään tavaraa. Vain ruokaa ja pesätarvikkeita kerää. Miljardit ja miljardit erilaiset eläimet eivät tarvitse yhtäkään tavaraa.

Saaneet kuitenkin jumalalta turkiksen, tappavat hampaat, lenkokyvyn ja vahvat lihakset. Ihmisillä ei ole kuin järki, ja järjellä sitä mennään temuun ettei tuhlata suomihintoihin. 

Järjellä ei ole tässä mitään tekoa. Mutta miehenä perustelet näin, koska "mies on järkevä." Noh, ei ole tarkoitus tästä tehdä taas uutta mies/naisvihaketjua, tiedän molempien hurahtaneen temuttamiseen.

Vierailija
26/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Temu on tullut jäädäkseen

Vierailija
27/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut temusta yhtään kertaa.

Vierailija
28/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä tilannut yhtään mitään Kiinasta, ei myöskään mieheni. Joku muu sitten tilaa meidän edestäkin. 🙄

Vierailija
29/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan vain ihmetellä, että kuinka paljon ihmiset oikein tarvitsevat tavaraa?? Oli se sitten kallista tai halpaa?

Itse on muista koska viimeksi olen ostanut muuta kun ruokaa tai kodin pesuaineita. Mitä ihmettä ihmiset sieltä Temusta oikein tilaavat?

Mietin ihan samaa. Kun katson mitä olen tänä vuonna ostanut, käyttökosmetiikkaa ja muutaman vaatteen, ehkä 5 ja 2 kengät. Nämäkin ostin vintedistä saldolla. 

Vierailija
30/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi Suomalaisilta on rahat lopussa.

No kai ne rahat loppuu kun rahat temutetaan Kiinaan. 

Vierailija
31/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita ja laukkuja

Kyllä! Vaatteita, rihkamakoruja ja pikkutavaraa! Näin oli juuri uutinen.

Voi luoja mitä touhua. Kukaan ei tarvitse Kiinasta jotain euron rihkamakorua. Onko ihmiset ihan sekaisin.

Ei olla niin sekaisin kuin nykyinen hallitus joka haluaisi että ostettais suomi tuotteita x 10 hinnalla. Noup

Älä osta mitään mitä et tarvitse.

Vierailija
32/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinasta on kaikki tilattava, kun vihreä siirtymä lopetti kaiken tuotannon suomesta. 

ei tule enää hiilidioksidia suomesta. jihuu. kiitos vihreät.

Vierailija
33/147 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä tilannut yhtään mitään Kiinasta, ei myöskään mieheni. Joku muu sitten tilaa meidän edestäkin. 🙄

Juuri näin. Varmaan kun kerran tilaa niin se on menoa sitten. Tavaranhimo vie.

Vierailija
34/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy sanoa että tunnen useamman naisen joka tilaa jatkuvasti vähän jotain pientä kivaa Temusta. Tiedän myös miehiä jotka tilaa kaikenlaista rompetta, mutta perustelevat sen tarpeella. 

Tänään lähtee taas yksi tilaus Temulle. Säästöjä tulee ja kukkaroni kiittää verrattuna jos olisin ostanu ne suomest

Vierailija
35/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion ostaa pelkän maton. Muuten aion ostaa vain halpaa ruokaa ja saippuaa seuraavat 20 vuotta. Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. Pätkätyöstä on säästettävä kaikki rahat työttömyysajan ruokaan ja vuokraan. 

Vierailija
36/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki suomalaisia?

Vai muunmaalaisia Suomessa. Köyhillä ulkkareilla voi olla paine Temuttaa. 

Vierailija
37/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin juuri yhden muovisen suojaluukun tietokoneeseen, joka on hajonnut. Maksoi muutaman euron, joka on järkevä hinta jollekin muovinpalaselle. Vastaavat koneen varaosat kotimaisessa verkkokaupassa lähtien 50-60-euroa ja siitä ylöspäin kappale. Hinnoittelussa ei ole sitten niin pienintäkään järjen hiventä.

Vierailija
38/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ihmiset menevät melkeimpä joka päivä kauppaan. Jos olet mm. muuttamassa tai rakentamassa Temusta löytyy valtava valikoima tuotteita ympäri mailman. Ja hintahan on kymmenesosa samasta tavarasta Suomessa. Siinä säästää pitkän pennin.

Vierailija
39/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjellä ei ole tässä mitään tekoa. Mutta miehenä perustelet näin, koska "mies on järkevä." Noh, ei ole tarkoitus tästä tehdä taas uutta mies/naisvihaketjua, tiedän molempien hurahtaneen temuttamiseen.

Onko tämä ainut mitä Tokmannin edustajana osaat sanoa?

Vierailija
40/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion ostaa pelkän maton. Muuten aion ostaa vain halpaa ruokaa ja saippuaa seuraavat 20 vuotta. Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. Pätkätyöstä on säästettävä kaikki rahat työttömyysajan ruokaan ja vuokraan. 

Et voi kyllä syyttää hallitusta kaikesta. Vai oletko niin nuori että aikuisiällösi on ollut vain tämä hallitus 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän