Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puoliso ei näe minua

Vierailija
01.10.2025 |

Kuvaannollisesti tarkoitan. Jos yritän puhua hänelle, hän selvästikään ei kuuntele, vaan pohdiskelee jotain ihan omiaan. Tai selaa kännykkää.

On aihe sitten arkipäiväinen tai syvällisempi, niin en saa mitään vastakaikua jutuilleni. Puuhailee vaan jotain omiaan. Joskus vastaa lyhyesti jotain, mikä paljastaa, ettei oikeasti kuunnellut. 

15 vuoden suhde takana. Tällaista tämä on ollut jo vuosia ja en suoraan sanottuna jaksa enää. Kaipaisin yhteyttä toiseen ihmiseen. Pelkkä seksi ei aja samaa asiaa.

En yritä enää puhua, koska en kuitenkaan saa syöttö takaisin..

Kommentit (352)

Vierailija
141/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako hän rentoutuneelta ja onnelliselta joka kerta lähtiessään kotoa ja sinulta, mutta muuttuu kylmäksi ja synkäksi nähdessään sinut palattuaan kotiin?

En ole vakoilemassa häntä? 

Ap

Mun veli oli just sellainen. Hän itse sanoi, ettei enää rakasta vaimoaan, ja että kotiin palaaminen tuntui ahdistavalta, vaikka vaimo oli ihan samanlainen kuin ennenkin.

No puoliso ei ainakaan halua minun olevan poissa kotoa. Luulis, että jos noin olis niin hän olis aina iloinen, kun lähden jonnekin. 

Mikä siinä sitten ahdistaa, jos ainut ongelma on rakkauden puuttuminen?

Ap

Ei kai siinä mikään muu ahdista kuin se, että sinä nostat asian esiin, etkä anna miehen elellä omaa elämäänsä kanssasi niin, että sinut on siitä ulkoistettu pelkäksi läsnäolevaksi organismiksi.

Vierailija
142/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimosi kokkaa joka päivä ja ruokaa on aika vähän, niin jos hän todella lähtee ulos viikoksi, voitko valmistaa jokaisen aterian itse ja ottaa huomioon lasten ruokahalun? Oletko valmis käyttämään rahaa ravintoloihin? Kuinka monta ateriaa voit syödä ravintoloissa, jos budjettisi on viikoksi?

Kuka mies ei osais tehä ite ruokaa perheelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annat vaimollesi 300 euroa ruokaan joka kuukausi, hänen täytyy ostaa ravitsevaa ja kustannustehokasta ruokaa ja laittaa ruokaa koko perheelle. Jos vaimosi ei ole kotona viikon, miten sinä ja lapsesi voitte käyttää ruokarahat?

Vierailija
144/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimosi kokkaa joka päivä ja ruokaa on aika vähän, niin jos hän todella lähtee ulos viikoksi, voitko valmistaa jokaisen aterian itse ja ottaa huomioon lasten ruokahalun? Oletko valmis käyttämään rahaa ravintoloihin? Kuinka monta ateriaa voit syödä ravintoloissa, jos budjettisi on viikoksi?

On mulla rahaa ja ihan hyvä palkka, mutta ei vaimoa.

Ap

Eli trollaat vain kuten aiemmin jo epäiltiin.

Vierailija
145/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun annat vaimollesi 300 euroa ruokaan joka kuukausi, hänen täytyy ostaa ravitsevaa ja kustannustehokasta ruokaa ja laittaa ruokaa koko perheelle. Jos vaimosi ei ole kotona viikon, miten sinä ja lapsesi voitte käyttää ruokarahat?

Ostetaan ruokaa kaupasta ja kokataan. Vai tartteeko sun mielestä ruuan laittoon pịllun?

Vierailija
146/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävätkö lapset isänsä laittamasta ruoasta?

Vierailija
147/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla rahaa ja ihan hyvä palkka, mutta ei vaimoa.

Ap

En trollaa vaan olen nainen ja puolisoni on mies. 😂

Miksi tää on jollekulle nyt niin vaikea asia ymmärtää? 

Ap

Vierailija
148/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tykkää. 

Ap

Vierailija
149/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku feikki ap koittaa tehä musta trollia sanomalla ettei mulla ole vaimoa.

Kyllä vaan on.

Ap

Vierailija
150/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, jopa enemmän kuin äitinsä ruuista.

Vierailija
151/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua kommunikoida kanssasi kasvotusten, mutta jos julkaiset jotain verkossa, hän julkaisee täällä ahkerammin kuin kukaan muu. Asut samassa paikassa ja kommunikoit verkkoalustojen kautta. Millainen tilanne tämä on?

Ootko kenties mun miehen toinen nainen?  😊

Ap

Eräs mies ajaa minua takaa, ja tämä mies ja hänen vaimonsa ovat samassa tilanteessa kuin sinä.

-eri

No jos nyt sattuisitkin olemaan minun miehen salarakas, niin miksi ette sitten ole vaan ihan reilusti yhdessä? En pidä miestä väkisin. Jos sinä olet hänestä kiinnostavampi, niin hän on ihan vapaa lähtemään. En mä aio kenessäkään roikkua.. 

Ap

Vierailija
152/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla rahaa ja ihan hyvä palkka, mutta ei miestä.

Ap

En trollaa vaan olen mies ja puolisoni on nainen. 😂

Ap

Kun välillä väität ettei sulla oo vaimoa vaikka sitten kohta onki

Vierailija
153/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku feikki ap koittaa tehä musta trollia sanomalla ettei mulla ole vaimoa.

Kyllä vaan on.

Ap

Ei ole minun tämä. Mikä pakkomielle sulla on toitottaa, että mulla on vaimo? Voisitko ystävällisesti selittää sen. :D

Ap

Vierailija
154/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En oo näin väittänyt, vaan tämä minuna esiintyvä kommentoija väityää niin. 😊

Ap

Vierailija
155/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua kommunikoida kanssasi kasvotusten, mutta jos julkaiset jotain verkossa, hän julkaisee täällä ahkerammin kuin kukaan muu. Asut samassa paikassa ja kommunikoit verkkoalustojen kautta. Millainen tilanne tämä on?

Ootko kenties mun naisen toinen mies?  😊

Ap

Eräs nainen ajaa minua takaa, ja tämä nainen ja hänen puolisonsa ovat samassa tilanteessa kuin sinä.

-eri

No jos nyt sattuisitkin olemaan minun naiseni salarakas, niin miksi ette sitten ole vaan ihan reilusti yhdessä? En pidä naista väkisin. Jos sinä olet hänestä kiinnostavampi, niin hän on ihan vapaa lähtemään. En mä aio kenessäkään roikkua.. 

Ap

No hyvä. Anna kovat kyydit myös ens kerralla

Vierailija
156/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan on.

Ap

Ei ole minun tämä. Mikä pakkomielle sulla on toitottaa, että mulla on vaimo? Voisitko ystävällisesti selittää sen. :D

Ap

Koska mulla on.

Ap

Vierailija
157/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kenties mun miehen toinen nainen?  😊

Ap

Eräs mies ajaa minua takaa, ja tämä mies ja hänen vaimonsa ovat samassa tilanteessa kuin sinä.

-eri

Onko sulla lapsia? Mun mies on sanonut, että hän ei halua naista, jolla on lapsia edellisestä suhteesta. Onko tämä kenties jarruna suhteenne etenemiselle?

Ap

Vierailija
158/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kenties mun naisen toinen mies?  😊

Ap

Eräs nainen ajaa minua takaa, ja tämä nainen ja hänen puolisonsa ovat samassa tilanteessa kuin sinä.

-eri

No jos nyt sattuisitkin olemaan minun naiseni salarakas, niin miksi ette sitten ole vaan ihan reilusti yhdessä? En pidä naista väkisin. Jos sinä olet hänestä kiinnostavampi, niin hän on ihan vapaa lähtemään. En mä aio kenessäkään roikkua.. 

Ap

No h

Mitä hiton peliä tää oikeen on? Ootko joku mustasukkanen vaimo, joka luulee, että aloitus on hänen miehensä tekemä? :D

Vierailija
159/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En oo näin väittänyt, vaan tämä minuna esiintyvä kommentoija väityää niin. 😊

Ap

Et sinä oo oikia Ap koska vain mies kirjottaa palstalla alotuksessa puolisostaan, kaikki naiset miehestään.

Vierailija
160/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää usko että koko ap:ta on olemassa mutta alotus käy molemmilla sukupuolilla. Tosin yleensä se on nainen joka lakkaa huomaamasta miehensä ja aloittaa pihtaamisen väittäen kumminkin muille että makkarissa ei oo ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi