Miksi puoliso ei näe minua
Kuvaannollisesti tarkoitan. Jos yritän puhua hänelle, hän selvästikään ei kuuntele, vaan pohdiskelee jotain ihan omiaan. Tai selaa kännykkää.
On aihe sitten arkipäiväinen tai syvällisempi, niin en saa mitään vastakaikua jutuilleni. Puuhailee vaan jotain omiaan. Joskus vastaa lyhyesti jotain, mikä paljastaa, ettei oikeasti kuunnellut.
15 vuoden suhde takana. Tällaista tämä on ollut jo vuosia ja en suoraan sanottuna jaksa enää. Kaipaisin yhteyttä toiseen ihmiseen. Pelkkä seksi ei aja samaa asiaa.
En yritä enää puhua, koska en kuitenkaan saa syöttö takaisin..
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako hän rentoutuneelta ja onnelliselta joka kerta lähtiessään kotoa ja sinulta, mutta muuttuu kylmäksi ja synkäksi nähdessään sinut palattuaan kotiin?
En ole vakoilemassa häntä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku päivä sä törmäät johonkin mieheen, jonka kanssa kipinöi ja yhteys syntyy, sit se on menoa.
Onhan näitä ollut.. 😀 ja taas mennään
Miksi et sitten lähde?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki noin muuten kaikki hyvin, niin lastenkin kannalta parempi ratkaisu jäädä. Etäännyt vain henkisesti ja harrastat, hankit ystäviä ym. jotta saat henkiset tarpeet tyydytettyä muuten.
Eli saa siis keskittyä elämässä täysin muihin asioihin ja jättää parisuhteen oman onnensa nojaan? Mappi ööhön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki noin muuten kaikki hyvin, niin lastenkin kannalta parempi ratkaisu jäädä. Etäännyt vain henkisesti ja harrastat, hankit ystäviä ym. jotta saat henkiset tarpeet tyydytettyä muuten.
Eli saa siis keskittyä elämässä täysin muihin asioihin ja jättää parisuhteen oman onnensa nojaan? Mappi ööhön?
Joo parempi elää elävänä kuolleena suhteessa, mitä siitäkin tulisi jos jokainen täällä pyrkisi olemaan onnellinen ja ei suostuisi tuollaiseen kohteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako hän rentoutuneelta ja onnelliselta joka kerta lähtiessään kotoa ja sinulta, mutta muuttuu kylmäksi ja synkäksi nähdessään sinut palattuaan kotiin?
Ap
Etkö näe millainen hän on ennen lähtöään ja kotiin tultuaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mun veli oli just sellainen. Hän itse sanoi, ettei enää rakasta vaimoaan, ja että kotiin palaaminen tuntui ahdistavalta, vaikka vaimo oli ihan samanlainen kuin ennenkin.
Mies ei halua kommunikoida kanssasi kasvotusten, mutta jos julkaiset jotain verkossa, hän julkaisee täällä ahkerammin kuin kukaan muu. Asut samassa paikassa ja kommunikoit verkkoalustojen kautta. Millainen tilanne tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mun veli oli just sellainen. Hän itse sanoi, ettei enää rakasta vaimoaan, ja että kotiin palaaminen tuntui ahdistavalta, vaikka vaimo oli ihan samanlainen kuin ennenkin.
No puoliso ei ainakaan halua minun olevan poissa kotoa. Luulis, että jos noin olis niin hän olis aina iloinen, kun lähden jonnekin.
Mikä siinä sitten ahdistaa, jos ainut ongelma on rakkauden puuttuminen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua kommunikoida kanssasi kasvotusten, mutta jos julkaiset jotain verkossa, hän julkaisee täällä ahkerammin kuin kukaan muu. Asut samassa paikassa ja kommunikoit verkkoalustojen kautta. Millainen tilanne tämä on?
Täh?
Ap
Jos hänen puhelimellaan leikkiminen on kiinnostavampaa kuin kanssasi jutteleminen, on hyvin todennäköistä, että hän on pettänyt sinua. Varsinkin jos hänen ilmeensä on rikkaampi leikkiessään puhelimellaan, esimerkiksi rakkauden iloa osoittava tai jokin syvempi. Mutta kun hän katsoo sinua, hänellä on vain tyhjä ilme.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kenties mun miehen toinen nainen? 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeessä sä tietäisit, kuka julkaisee täällä ja mitä, kun tää on anonyymi palsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No puoliso ei ainakaan halua minun olevan poissa kotoa. Luulis, että jos noin olis niin hän olis aina iloinen, kun lähden jonnekin.
Ap
Sinä hoidat siivousta ja seksiä kotona, hoidat lapsia ja pidät hänestä huolta, miksi hän haluaisi sinun lähtevän kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos hänen puhelimellaan leikkiminen on kiinnostavampaa kuin kanssasi jutteleminen, on hyvin todennäköistä, että hän on pettänyt sinua. Varsinkin jos hänen ilmeensä on rikkaampi leikkiessään puhelimellaan, esimerkiksi rakkauden iloa osoittava tai jokin syvempi. Mutta kun hän katsoo sinua, hänellä on vain tyhjä ilme.
Niin mitä mä tällä tiedolla sitten teen, jos hänellä on jotain salaista meneillään? En edelleenkään jaksa ruveta kyttäämään ketään. Siinä menee vaan kaikki elämänilo. Tiedän kokemuksesta..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eräs mies ajaa minua takaa, ja tämä mies ja hänen vaimonsa ovat samassa tilanteessa kuin sinä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sinä hoidat siivousta ja seksiä kotona, hoidat lapsia ja pi
Jos miestä ei kiinnosta oma vaimo, niin luulisi olevan yhdentekevää, onko hän pois pari päivää vai ei. Ei koti vielä parissa päivässä paljon rapistu. Ja jos vaimon juttelua ei jaksa kuunnella, niin silloinhan on aina parempi, että vaimo on välillä muualla. Ja se on vaihtelua vaimollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eräs mies ajaa minua takaa, ja tämä mies ja hänen vaimonsa ovat samassa tilanteessa kuin sinä.
-eri
Käyttääkö saksia vai konetta ajamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-eri
Sinun seurassako hän julkaisee verkossa asioita sitten? Eikö hän viihdy sinunkaan seurassa?
En kyllä tiedä missä välissä hän mitään julkaisee, kun on joko töissä tai sitten kotona. Työpäivänsä ovat aika normaalin mittaisia kuitenkin. Oletteko työkavereita?
Eikä ketään takaa ajeta, jos ei itse näytä vihreää valoa. 😊
Ap
Jos vaimosi kokkaa joka päivä ja ruokaa on aika vähän, niin jos hän todella lähtee ulos viikoksi, voitko valmistaa jokaisen aterian itse ja ottaa huomioon lasten ruokahalun? Oletko valmis käyttämään rahaa ravintoloihin? Kuinka monta ateriaa voit syödä ravintoloissa, jos budjettisi on viikoksi?
Hyvä aloittaja:
Ehkä puolisollasi on silmät kiinni tai sitten hän on sokea.
Tai ehkä häntä ei vain kiinnosta.