Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puoliso ei näe minua

Vierailija
01.10.2025 |

Kuvaannollisesti tarkoitan. Jos yritän puhua hänelle, hän selvästikään ei kuuntele, vaan pohdiskelee jotain ihan omiaan. Tai selaa kännykkää.

On aihe sitten arkipäiväinen tai syvällisempi, niin en saa mitään vastakaikua jutuilleni. Puuhailee vaan jotain omiaan. Joskus vastaa lyhyesti jotain, mikä paljastaa, ettei oikeasti kuunnellut. 

15 vuoden suhde takana. Tällaista tämä on ollut jo vuosia ja en suoraan sanottuna jaksa enää. Kaipaisin yhteyttä toiseen ihmiseen. Pelkkä seksi ei aja samaa asiaa.

En yritä enää puhua, koska en kuitenkaan saa syöttö takaisin..

Kommentit (352)

Vierailija
281/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On hyvin todennäköistä, että häirikkö on miehesi.

Elisa"

Olisko hän tosiaan niin lapsellinen?

Vaikka hän on melkein 50v, hän on edelleen yhtä lapsellinen kuin aina ennenkin.

Miksi tuut kertomaan tähän sun hoitos ikää?

Lähes 50-vuotiaan miehen ei pitäisi olla tuollainen.

Sinäkö se oot se diktaattori joka sanoo millanen kukaki saa olla?

Vastaus on, että vaimosi ei halua enää asua kanssasi. Sinun ei tarvitse väitellä kanssani tai suuttua.

N40+

Vierailija
282/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

280 miksi ajattelet, että et voi lähteä suhteesta? Jos se kerran on se, mitä haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin aloituksen itse poistoon, koska joku on selvästi nähnyt vaivaa edelleen täällä tuhotakseen koko ketjun. Eipä tänne sen takia ole sitten asiallisia vastauksia tullutkaan.

En ole osallistunut "keskusteluun" vähään aikaan, vaan joku kommentoi täällä itsekseen esiintyen minuna...

Vertaistukea ja keskustelua kaivannut aloittaja

Vierailija
284/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin aloituksen itse poistoon, koska joku on selvästi nähnyt vaivaa edelleen täällä tuhotakseen koko ketjun. Eipä tänne sen takia ole sitten asiallisia vastauksia tullutkaan.

En ole osallistunut "keskusteluun" vähään aikaan, vaan joku kommentoi täällä itsekseen esiintyen minuna...

"Vertaistukea ja keskustelua". Tarkoitat varmaan miehesi haukkumista ja jss-tyyppistä "keskustelua".

Olet melko naiivi nainen.

Hän ei ole, mä on täällä jos hän tarvii.

Elisa

Vierailija
285/352 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap haet tällä avauksella? On ihan ok, jos halusit vain avautua vaikeasta tilanteesta. Et tunnu hakevan mitään juusädekehää, etkä miestäsikään liikoja hauku. Yhteys on poikki ja romantiikka kadoksissa. Ymmärrettävää.

Tässä keskustelussa aika moni on yrittänyt antaa rakentavia neuvoja tilanteeseen. Tunnit torjuvan ne kaikki. Syystä, ettet jaksa kissahiiri-leikkejä. Jotain motivaatiota pitäisi jonkun jostain kaivaa. Hän ei sitä tule etsimäänkään.

Sulla on sun elämä. Se vaikuttaa pariin muuhunkin ihmiseen.

Katkeroituminen ei ole ratkaisu ja rypeminen ei auta. Yritä vielä, anna kaikkesi tai oikeasti ala suunnitella elämää ilman nykyistä miestäsi. Mitä tuokaan tullessaan. 

Lapset on varmasti sulle tärkeintä. Pidä huoli niistä. Itsestäsi ennen kaikkea.

Vierailija
286/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vertaistukea ja keskustelua". Tarkoitat varmaan miehesi haukkumista ja jss-tyyppistä "keskustelua".

Olet melko naiivi nainen.

Kiitos sinun tämä ei todellakaan tosiaan ole ollut keskustelu, vaan pelkkää sinun spämmäystäsi ja asioiden vääristelyä. 

Onneksi te muut osallistuitte tuohon syyttelyyn ja loanheittoon ihan itse.

Raivopäällä ihan omat sekoilut

Vierailija
287/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki, mitä tapahtui, kun mies ei kuuntele. Oli tiedossa, että tietty katu oli suljettu. Sanoin tästä, ja mies väitti muuta. Sitten ajoi sille suljetulle kadulle ja ihmetteli, mihin minä nyt ajan. Eli oli alettava neuvomaan tätä, mihin mennään. Tätä tapahtuu usein. 

Vierailija
288/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki, mitä tapahtui, kun mies ei kuuntele. Oli tiedossa, että tietty katu oli suljettu. Sanoin tästä, ja mies väitti muuta. Sitten ajoi sille suljetulle kadulle ja ihmetteli, mihin minä nyt ajan. Eli oli alettava neuvomaan tätä, mihin mennään. Tätä tapahtuu usein. 

Tämä juuri ajokokeen läpäissyt mies haluaa eroon ap:sta kuljettajana tai perämiehenä.

Vierailija
289/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä sama ap alotti uuden provon

https://www.vauva.fi/keskustelu/6245774/miehen-katseessani-ei-ole-enaa-…

On kuule ihan oma aloitukses, ei ole minun. Tekstin sisällössä on selkeä ero, joten ihan turhaan yrität laittaa mun niskoille. 😊

Ap

Vierailija
290/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri ajokokeen läpäissyt mies haluaa eroon ap:sta kuljettajana tai perämiehenä.

No jos noin on niin mies voi pakata laukkunsa ja lähteä. Ei kai siinä sen kummempaa ihmeteltävää sitten ole. Case closed.

Vierailija
291/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tuttua meininkiä nykyisin. Joskus tuntuu, että pitäisikö sormus antaa sille kännykälle. Monilla älypuhelin on se rakkain mitä paijataan. 

Vierailija
292/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänkään ei halua olla kanssasi enää, mutta ei saa sanottua sitä. 

Olen tätäkin kysynyt, mutta ei kuulemma halua erota. 

Ei halua erota, koska suhteessa ollessa on erittäin hyvät edut vaikkei suhde olisikaan hyvä. Olin vastaavassa tilanteessa ja lopetin kaiken seksuaalisen kanssakäymisen. Mies ei silti puhunut tai halunnut erota, joten erosin itse. Exä ei tästä tykännyt ja nyt narisee elareista ja elämän kalliudesta. Kai se saatana on kallista jos kelpuuttaa elämäntyökseen jonkun paskaduunin eikä edes yritä tehdä mitään parantaakseen elintasoaan. :DDDD Mikä on puolisosi syy olla suhteessa?

N28

Vierailija
293/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pariterapiaan?

Vierailija
294/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lta voisin kysyä, onko teillä seksielämää suht säännöllisesti ja yhteisymmärrys toistenne tarpeista? Jos haluttomuus on lähtöisin vain toisesta, voi halukkaampi puoliso kokea suhteen ylläpitämiseen muuten merkityksettömäksi. 

Vierailija
295/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
296/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatukset harhailee muualla. Ei ole läsnä, ainoastaan paikalla. Sinun juttusi ei enää kiinnosta.

Vierailija
297/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat olla yksin, mutta toisen kanssa. He haluavat vaimon, joka on kuin televisio, jonka voi laittaa päälle tai pois haluamalleen kanavalle, sekä naiskodinkoneen arkea helpottamaan.

Tämä on niin totta.

Että jokainen mies. Oletko ollut kaikkien kanssa? Itse en ole tuollainen enkä ole koko elämäni aikana tuntenut ketään joka olisi. 

Jotkut ei ole sama kuin Miehet. 

Vierailija
298/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta voisin kysyä, onko teillä seksielämää suht säännöllisesti ja yhteisymmärrys toistenne tarpeista? Jos haluttomuus on lähtöisin vain toisesta, voi halukkaampi puoliso kokea suhteen ylläpitämiseen muuten merkityksettömäksi. 

On jo vastannut. 

Vierailija
299/352 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on sokea

Vierailija
300/352 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänkään ei halua olla kanssasi enää, mutta ei saa sanottua sitä. 

Olen tätäkin kysynyt, mutta ei kuulemma halua erota. 

Ei halua erota, koska suhteessa ollessa on erittäin hyvät edut vaikkei suhde olisikaan hyvä. Olin vastaavassa tilanteessa ja lopetin kaiken seksuaalisen kanssakäymisen. Mies ei silti puhunut tai halunnut erota, joten erosin itse. Exä ei tästä tykännyt ja nyt narisee elareista ja elämän kalliudesta. Kai se saatana on kallista jos kelpuuttaa elämäntyökseen jonkun paskaduunin eikä edes yritä tehdä mitään parantaakseen elintasoaan. :DDDD Mikä on puolisosi syy olla suhteessa?

N28

Olen kysynyt niin miehen vastaus on ollut, että hän ei vaan jaksa aloittaa kaikkea alusta... 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi