Minkälainen ihminen on elämänkoululainen?
Näistä kuulee puhuttavan paljon, mutta mikä on totuus?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkoululaisella on asenne, että koulutus on turhaa. Ei ole itse opiskellut mitään ja ei arvosta koulutusta
On saattanut tajuta että pitkä koulutusputki tappaa kaiken luovuuden ja tunneälykkyyden... ja että pitkällä koulutusputkella tuotetaan orjatyövoimaa eliitin palvelukseen, orjatyövoimaa joka ei koskaan tule kilpailemaan eliitin kanssa...
Jaahas, sieltä ensimmäinen elämänkoululainen ilmoittutui! Juuri tuo asenne.
Miksi pitäisi suostuta orjuuteen, kun voi elää hauskaa ja mukavaa elämää? Antaa typerien lampaiden määkiä elämän paskuutta.
Elämänkoululainen on sellainen, jolla on ollut kovaa ja paljon vaikeuksia elämässään. Usein omien huonojen valintojen takia. On sitten joutunut oppimaan asiat ns.kantapään kautta. Eli elämä on opettanut.
Elämämkoulussa opetus tapahtuu oppimalla omista virheistä ja ainoastaan omista virheistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas 'elämänkoululaisista' ei kuule puhuttavan juuri ollenkaan, vaan haiskahtaa kymmeniä vuosia vanhalta termiltä. Mutta voisi ajatella, etlä jokainen ihminen on elämänkoululainen, haluaapa itse olla tai ei. Mitä hyötyä tästä pohdinnasta on..?
Persut teki elämänkoululaisuudesta valtavirtaa ja nykyisin voi sanoa lyhemmin vaan "persu" eikä tarvitse käyttää niin paljon aikaa sanan "elämänkoululainen" sanomiseen.
Enkä käy töissä enkä tule ikinä käymään. Enkä todellakaan ole raitis tai puhdas tai edes pyri siihen. Ikäväksesi silti todettava, etten todellakaan ole persu, vaan vihaan sitä ro'skas'akkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas 'elämänkoululaisista' ei kuule puhuttavan juuri ollenkaan, vaan haiskahtaa kymmeniä vuosia vanhalta termiltä. Mutta voisi ajatella, etlä jokainen ihminen on elämänkoululainen, haluaapa itse olla tai ei. Mitä hyötyä tästä pohdinnasta on..?
Persut teki elämänkoululaisuudesta valtavirtaa ja nykyisin voi sanoa lyhemmin vaan "persu" eikä tarvitse käyttää niin paljon aikaa sanan "elämänkoululainen" sanomiseen.
Koeta päästä persupsykoosista. Persuissa on monelaisia ihmisiä. On elämänkoululaisia, mutta on myös akateemisia.
Persuhullulla psykoosi on perinnöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytynyt, viinaan menevä, rikoksia, myös huumeet kuvioissa, surkea lapsuus, alkoholisti vanhemmat, jotenkin niistä selvinnyt, voi olla työelämässä tai työtön.
Aidot ei kyllä käy töissä ja lisäksi unohdit kriteereistä c-hepatiitin.
Rahtihameista on käytetty tuota nimitystä niin kauan kuin muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkoululaisella on asenne, että koulutus on turhaa. Ei ole itse opiskellut mitään ja ei arvosta koulutusta
On saattanut tajuta että pitkä koulutusputki tappaa kaiken luovuuden ja tunneälykkyyden... ja että pitkällä koulutusputkella tuotetaan orjatyövoimaa eliitin palvelukseen, orjatyövoimaa joka ei koskaan tule kilpailemaan eliitin kanssa...
Miksi pitäisi suostuta orjuuteen, kun voi elää hauskaa ja mukavaa elämää? Antaa typerien lampaiden määkiä elämän paskuutta.
Mä en määi, eikä mun elämä ole paskaa. Mä olen käynyt paljon kouluja, mennyt töihin ja silti aikaa jää taiteelle ja harrastamiselle eikä luovuuteni ole kadonnut. Opiskeluajat on olleet parasta aikaa elämässäni, mutta myös töissä on kivaa, kun olen onnekkaassa tilassa, että mulla on kiva ja antoisa työpaikka, jossa kivoja samanhenkisiä työkavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en määi, eikä mun elämä ole paskaa. Mä olen käynyt paljon kouluja, mennyt
Minkäs sille mahtaa, että et vaan tiedä paremmasta.
Jotenkin vaikuttaa siltä, että ketju on tullut tarpeeseen. Itsetunnon pönkittäjäksi...
Sellainen joita näkee välillä näissä satuhäissä. Kirosanat lentelee, rööki palaa, alkoholia kitataan, lapsille karjutaan ja kiroillaan eikä heidän kasvatukseensa panosteta. Ei mitään käytöstapoja, yleistietoa eikä sivistyneisyyttä, koska tuo on tylsää ja turhaa. On paljon hienompaa olla räväkkä muija tai kova känninen jätkä. :D Eikä tuo porukka edes itse tajua olevansa kuin suoraan jostain luolan perältä, koska ovat syntyneet noihin kuvioihin ja aina eläneet kaltaistensa parissa, niin heille kaikki tuo on normaalia elämää. Toisaalta vähän säälittävää.
Tiedän yhden tuollaisen naisen tutun kautta. On nelikymppinen perheenäiti. Laittaa someen viikonlopuilta jotain ryyppäjäiskuvia. On niin kovaa muijaa kaljapullo kourassa ja rööki toisessa, silmät harittaen. Ja tietenkin löytyy tatuoinnit, suttunen meikki ja kuiva tukka kulahtaneella punaisella värillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta päästä persupsykoosista. Persuissa on monelaisia ihmisiä. On elämänkoululaisia, mutta on myös akateemisia.
Ja niitä elämämkolulaisia myös vasemmistopiireissä..
Katulähetystön kämpässä asuva pikku rikollinen, tatuoitu, naisilla siniseksi värjätty tukka, sätkiä käärivä., subua myyvä akka.