Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhansien eurojen arvoiset korot katosivat käynnillä Jyväskylän keskussairaalassa

Vierailija
01.10.2025 |

Jyväskylä | Torsti Spoofin äiti joutui sairaalaan, sitten tuhansien eurojen arvoiset korut katosivat

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011530732.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastanut henkilökunnan jäsen ehkä tuntee nyt pistoksen sydämessään?! 

Vierailija
2/6 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastanut henkilökunnan jäsen ehkä tuntee nyt pistoksen sydämessään?! 

Jos olisi omatuntoa, palauttaisi korvakorut vaikka nimettömästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korvakorut piti olla. 

Vierailija
4/6 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille kävi samoin (sisarukseni mielestä) sairaalassa. Ne korut löytyi lopulta hänen käsilaukkunsa taskusta, hoitaja oli laittanut ne sinne.

Vierailija
5/6 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ainakaan kiinnosta toisten korvakorut eikä mikään muukaan omaisuus, sen voin sanoa. Onhan niissä korvamähmät ja kaikki, eli ei niitä mahdollinen varas omiin korviin kyllä laita,myyntiin ne sitten menisi, ellei sitten ole vahingossa menny roskiin. Mistäs tietää. Itse olen nähnyt tekohampaatkin oksennus pussissa, se on siinä ja siinä katsotaanko sinne sisälle edes ( normaalisti ei), jos kerätään roskat pöydiltä. Sängyn alla on lattialla ollut sormus, passi sängyn rungossa,tyynyn sisältä löytynyt kännykkä, korvakoru ja tai pelkkä lukko osa lattialla. Kaikkea laidasta laitaan.  T. Sairaalan laitoshuoltaja

Vierailija
6/6 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui tästä mieleeni tapaus vuosien takaa, kun vielä työskentelin helsinkiläisessä hotellissa. Asiakkaana oli varakas ruotsalaispariskunta ja pari päivää meillä asuttuaan rouva ilmoitti, että hänen arvoka rintakorunsa on hävinnyt huoneen peilipöydältä. Syyttävä sormi osoitti siivoojaan, joka itku kurkussa vannoi, ettei ole korua varadtanut. Sitä korua siellä sitten etsittiin kissan ja koiran kanssa ja asiakkaat lähtivät pois erittäin ikävissä merkeissä ja epäilyksensä varkaudesta hyvin selväksi tehden.

Meni pari viikkoa, niin mieheltä tuli sähköpostia hotellin johtajalle, jossa hän vuolaasti pyyteli anteeksi koru-episodia. Koru oli kotona löytynyt rouvan meikkipussista, jonne oli sen näköjään epähuomiossa laittanut.

Että sellainen koruryöstö sillä kertaa.

ex-hotellirespa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi