Mies halusi vain huvitella, oli pakko erota
Onko kenelläkään muulla käynyt sellaista, että suhde loppuu siihen, että toinen haluaa vain huvitella ja nautiskella elämästään ja toinen haluaa elää arkea. Minä olisin halunnut elää miehen kanssa arkea, ei kiinnostanut olla vuodesta toiseen vain arjen yläpuolella. Erikoinen tilanne, koska aluksihan se oli aivan ihanaa. Mutta pelkkä huvittelu on pinnallista.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tässä yhteydessä huvittelu? Omat asunnot ja yhdessä vain laatuaikaa viettäen? Kuulostaa upealta, mistä tällaisen miehen löytää?
Sitäkin, mutta en minäkään olisi halunnut muuttaa yhteen. Mutta eihän se suhde kehity miksikään syväksi jos koko ajan vietetään laatuaikaa. Eli ollaan vuodesta toiseen treffeillä. Saa olla aikamoinen mies että samaa miestä jaksaisi vuodet läpeensä treffailla. Kyllähän sitä kaipaa vaihtelua seuraan tai vaihtoehtoisesti oikean suhteen jossa jaetaan ihan aitojakin asioita ja myös elämän vaikeuksiakin. Mutta jos tuollaista huvittelijaa kaipaat, niin eiköhän niitä löydy.
Ei jaksa elää arkea enää tässä iässä, tuli sitäkin kokeiltua kun olin naimisiaa. Nyt lähinnä "hurvittelen".
hyvin tehty ei kukaan tuollaista kestä
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa elää arkea enää tässä iässä, tuli sitäkin kokeiltua kun olin naimisiaa. Nyt lähinnä "hurvittelen".
Onko sinulla lapsia? Sinnittelitko perhe-elämää niin kauan kuin he olivat pieniä vai hylkäsitkö heidät?
Mitä tarkoittaa tässä yhteydessä huvittelu? Omat asunnot ja yhdessä vain laatuaikaa viettäen? Kuulostaa upealta, mistä tällaisen miehen löytää?