Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen ei viitsi huolehtia ulkonäöstään?

Vierailija
30.09.2025 |

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno muutos kuvan naisella, ikääkin lähti 10v ja ilme piristyi.

Itse meikkaan päivittäin, laitan hiuksia, yritän ostaa minulle sopivia vaatteita, huolehdin ulkonäöstäni ja se ei tarkoita mitään pidennyksiä tai muovia. Minusta nyt vaan on kiva näyttää hyvältä, ei siinä sen kummempaa.

n48

Mun mielestä vanheni 10 vuotta tanttakypärätukan vuoksi..

Vierailija
82/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä aloittaja pitänyt kirjaa siitä, miten monta "miksi naiset" -aloitusta olet tehnyt? Varmaan jo aika monta tuhatta, mutta onko sulla olemassa tarkempaa dataa?

Ei ole kyllä tarkkaa lukua olemassa. Olen ajatellut, että kun tarpeeksi tätä asiaa palstalla kyselen, oma elämäni parantuu siitä. Varmasti jossain on joku laskuri, ja  kun siihen kilahtaa joku tietty luku, minä saan elämän, työpaikan ja vaimon, jotka kaikki toimitetaan ovelleni. Eli ahkerasti näitä tehtailen!

Ap

Ties vaikka saat näitä tehtaillessa sydärin ja artikkelin ensihoitaja tulee sua paijaamaan. Hänen perheeseen kuului kolme lasta, puolisosta ei mainintaa. Saat lapset kaupan päälle. Elämä nyt ainakin siihen voi tulla,jos sydän saadaan uudestaan käyntiin. Lapsien hoito käy työstä. 🤭 Toiveesi voi siis toteutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse meikkaan päivittäin, laitan hiuksia, yritän ostaa minulle sopivia vaatteita, huolehdin ulkonäöstäni ja se ei tarkoita mitään pidennyksiä tai muovia. Minusta nyt vaan on kiva näyttää hyvältä, ei siinä sen kummempaa.

n48

Ikä lähti hymyllä ja meikkivoiteella.

Vierailija
84/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta miksi rilleistä piti hankkiutua eroon? Kuka jaksaa piilareiden kanssa räpeltää ja pokat peittää ryppyjäkin.

Vierailija
85/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseydyn päivittäin, ja pesen hampaani kahdesti päivässä hammaslankaa unohtamatta. Laitan naamaani perusvoidetta jos iho tuntuu kuivalta. Kampaan hiukset ja laitan ponnarille. Pukeudun mukaviin, rentoihin ja puhtaisiin vaatteisiin. Eikö tämä muka riitä vai pitäisikö vielä meikata ja hiukset tupeerata? 

Tottakai. Kuolaamme netissä instahoratsuja, joten yritä näyttää sellaiselta miellyttääksesi meidän silmää. T:miehet.

Vierailija
86/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kun suomalaiset miehet ei ulkonäöstään välitä.

Voisiko olla sellainen syy, että nuorempana ulkonäöstään huolehtivia suomalaismiehiä on homoteltu ja vastaavasti ulkonäöstään huolehtivia nuoria naisia huoriteltu?

Ei varmaankaan. Suomessa vain on tasa-arvoa ja sekä naisia että miehiä arvostetaan eri kriteereillä kuin pelkästään sillä, miltä he näyttävät ja kuinka paljon itseään puunaavat.

Minulle esimerkiksi kovin paljon ulkonäköönsä panostava mies on jotenkin lapsellinen ja vastenmielinen. Naisella pidän myös yhtä lailla outona, jos aina on meikissä ja tällättynä. Siihen kun pitää ihan oikeasti joka päivä käyttää kallisarvoista aikaa. Eikä mulla ole tyhjäpäitä ystävinä.

Hyvä asenne. Eipä ihme, että siinä jossain kyselyssä suomalaiset valittiin maailman rumimmaksi kansaksi, täällä on kyllä näin esteetikkona vaikea asua.

Minun aikani ei ole niin kallisarvoista, etten raaskisi käyttää 15 minuuttia aamulla "meikkiin ja tälläytymiseen". Sama pätee kollegoihini. Huoliteltu ulkonäkö on kunnioitusta muita kohtaan ja näissä duuneissa saattaa joutua / päästä asioimaan vaikkapa ministerien tms. julkimoiden kanssa. Eri asia tietty, jos sinä olet joku maatalouslomittaja, eihän niitä lehmiä varmaan kiinnosta onko sinulle mascaraa, vai ei.

Vierailija
87/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tukka piti blondata? Tuo kampaus näyttäisi aivan hyvältä naisen omalla hiusvärillä.

Vierailija
88/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä muuttumisleikeissä on aina sama kontrasti. Laittamattoman yrmy ilme vs laitettuna paras hymy.

Plus huono valaistus siinä "ennen" kuvassa. Jäljeen kuvassa ammattimainen valaistus.

Vierailija
89/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta on ulkonäöstä huolehtimista? Minusta esimerkiksi meikkaaminen ei ole sitä. Itse huolehdin että kulmakarvat eivät rehota, iho on hyvässä kunnossa ja hiukset puhtaat ja harjatut. Hampaat puhtaat ja hoidetut. 

Vierailija
90/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kun suomalaiset miehet ei ulkonäöstään välitä.

Voisiko olla sellainen syy, että nuorempana ulkonäöstään huolehtivia suomalaismiehiä on homoteltu ja vastaavasti ulkonäöstään huolehtivia nuoria naisia huoriteltu?

Ei varmaankaan. Suomessa vain on tasa-arvoa ja sekä naisia että miehiä arvostetaan eri kriteereillä kuin pelkästään sillä, miltä he näyttävät ja kuinka paljon itseään puunaavat.

Minulle esimerkiksi kovin paljon ulkonäköönsä panostava mies on jotenkin lapsellinen ja vastenmielinen. Naisella pidän myös yhtä lailla outona, jos aina on meikissä ja tällättynä. Siihen kun pitää ihan oikeasti joka päivä käyttää kallisarvoista aikaa. Eikä mulla ole tyhjäpäitä ystävinä.

H

Vartissa saa levitettyä vasta meikkivoiteen.  Taidat näyttää todella homssuiselta siellä ministeriestradeilla.

Vierailija
91/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n48

Mun mielestä vanheni 10 vuotta tanttakypärätukan vuoksi..

Jep. Muutos oli päinvastoin VANHENTAVA.

Ennen näytti hyvinkin raikkaalta ja energiseltä, nyt ikäistään vanhemmalta tädiltä. 

Vierailija
92/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos freesistä 50-vuotiaasta ns. nuorekkaan näköiseksi 58-vuotiaaksi. 

Miten voi olla noin paha munaus muutoksen tekijöiltä? Ketä siellä on töissä? 

Vierailija
93/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä muuttumisleikeissä on aina sama kontrasti. Laittamattoman yrmy ilme vs laitettuna paras hymy.

Plus huono valaistus siinä "ennen" kuvassa. Jäljeen kuvassa ammattimainen valaistus.

Silti parempi ennen-kuvassa. Kuvastaa hyvin miten paha fiasko nämä naisten itsestä huolehtimiset pahimmillaan on. 

Vierailija
94/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin somea katselemalla saa sellaisen käsityksen (tottai se vääristää paljon), että naiset laittautuvat tyyliin 300% enemmän kuin koskaan ennen ja kaikki kanavat ovat niin täynnä töröhuulia ja hiusten harjoajia, että tulee sellainen (väärä) käsitys, ettei muun laisia naisia enää olekaan.

Tällä perusteella sanoisin, että olisi hyvin tervetullut ja terve ilmiö, jos osa uskaltaisi liikkua ihan vain sellaisena kuin on ja käydä viemässä roskat niin, ettei tarvitse ensin istua 45 minuuttia peilin ääressä.

Vierailija
95/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kävin juoksulenkin jälkeen suihkussa, kampasin hiukset ja nypin partakarvat. Siinäpä sitä olikin sitten huolehtimista kerrakseen!

Vierailija
96/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna kävin juoksulenkin jälkeen suihkussa, kampasin hiukset ja nypin partakarvat. Siinäpä sitä olikin sitten huolehtimista kerrakseen!

Kasvovoide?

Vierailija
97/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä stylistitkin ovat varmaan +60v. 90-00-luvun blondaus, kirkkaansininen farkkutakki ja tosi vanhanaikainen ja epäsopiva silmämeikki.

Olisin itse leikannut naiselle verho-otsatukan ja käyttänyt meikissä korallin ja lämpimän ruskeita sävyjä kevyesti. Lasitkin sopivat hänelle hyvin, ei mitään tarvetta ottaa pois. Metsänvihreä neule korostaisi hänen silmiensä väriä kivasti. Eikä tarvitsisi lähteä ihan eri linjalle kuten näissä muuttumisleikeissä aina.

Vierailija
98/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän tuo paljon vaadi. Ainoastaan käynnin kampaajalla, jotta se leikkaa, värjää ja föönää sun hiukset (käyt siellä siis joka aamu, jotta se föönää sun hiukset), ja sitten käyt totta kai joka aamu myös meikkaajalla, jotta saadaan sama efekti kuin artikkelin naisella.

Vierailija
99/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä stylistitkin ovat varmaan +60v. 90-00-luvun blondaus, kirkkaansininen farkkutakki ja tosi vanhanaikainen ja epäsopiva silmämeikki.

Olisin itse leikannut naiselle verho-otsatukan ja käyttänyt meikissä korallin ja lämpimän ruskeita sävyjä kevyesti. Lasitkin sopivat hänelle hyvin, ei mitään tarvetta ottaa pois. Metsänvihreä neule korostaisi hänen silmiensä väriä kivasti. Eikä tarvitsisi lähteä ihan eri linjalle kuten näissä muuttumisleikeissä aina.

Varmaan samat stylistit ja meikkaajat kuin Miss Suomi-kilpailuissa, joissa saadaan nuoret naiset näyttämään tunkkaisilta. 

Vierailija
100/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvovoide?

En käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi