Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut äidit vetävät yleisillä paikoilla hirveetä SHOW:ta!!??

Vierailija
12.04.2007 |

Näytellään jotain yliÄITIÄ! ja lässytetään lapsille, vaikka normaalisti ei niin tehdä?kotona on toinen ääni kellossa. Puhutaan hirveen kovalla äänellä, ylikorostetaan kaikkia sanoja. Ollaan olevinaan jotain, vaikka todellisuus on toista. Kauhee näytelmä joillain aina päällä, hävettää niiden puolesta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) Mikset kysy niiltä äideiltä, kerta ne niin hyvin tunnet?

Vierailija
2/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten kakkonen jo totesi, mikset kysy heiltä, jos tiedät takuuvarmasti heillä olevan 2 roolia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

shownaiset ei mahdu Broadwaylle!

Vierailija
4/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja semmoiset äidit jotka tekee itsestään ja penskoistaan kauhean numeron , on tosi rasittavia. Puhutaan kovalla äänellä että kaikki varmasti kuulee miten hianot ja erikoiset nimet meidän prinsessoille onkaan annettu, ja sitten lässytetään ja kehutaan ja opetetaan niin kovasti, että voi herttinen sentään!

Vierailija
5/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

WOW kyllä nyt tuli HIENO RÄKÄ! HYVÄ HYVÄ! ja naamailmeet päälle. Ihan niinku sitä nenää ei vois vaan niistää ilman sen kummempaa esitystä.

Vierailija
6/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vain ole kateellinen lapsille? Tällaisiakin aikuisia on olemassa.

Vierailija
7/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivosi ja kiroili karkeasti pienelle pojalleen, joka oli ilmeisesti unohtanut hanskansa kotiin. Poika oli säälittävän ja pelokkaan näköinen. Todistin tämän erään kerrostalon pihalla, ja tuli paha mieli lapsen puolesta. Muitakin vastaavia tapauksia olen nähnyt. Että jos " hyvän äidin" esittäminen on ärsyttävää, vielä harmillisempaa on, kun lasta kohdellaan huonosti julkisesti, ja epäilemättä myös kotona.

Vierailija
8/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät osaa puhua lapsilleen kauniisti, oli kyseessä sitten koti tai julkinen paikka?

Vierailija
9/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä juttelen lasteni kanssa kaikesta taivaan ja maan välillä, myös esim julkisissa liikennevälineissä. Jos se jotakuta haittaa niin voivoi. Onko se yhtään kivampi kuulla jonkun Sepon kännykkäselityksiä ties mistä asioista? Tiedän kyllä, että monia kiusaa kauheasti jos " lässytän" (puhun kyllä ihan normaalilla äänellä) esim että katsokaa kun tuossa on kaivinkone ja sitten puhutaan yhdessä siitä.

Sellaset lapset, joille ei jutella ja joiden kysymyksiin ei vastata on aika ankeita tapauksia.

Sen lisäksi lasta pitää kehua paljon, pienistäkin asioista. Erityisesti uhmalapsen kohdalla tämä on todella tärkeää ja sen avulla saatetaan välttyä uhmakohtaukselta. Olisiko parempi saada kuunnella rääkyvää parivuotiasta?

Mitä tulee nimiin, no, meillä nyt ei ole mitkään eirkoiset nimet lapsilla mutta miten sitä muuten kutsuu toista ellei nimellä? Ja jos näen esim, että oma lapseni heittää hiekkaa jonkun päälle niin kyllä huudan häntä nimellä niin että kuuluu! Miten sitä pitäis toimia?

Vierailija
10/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on niin tehokasta! Jos kehaisen esikoista 10 min välein, se käyttäytyy ihan ihmisiksi. muuten ei. Ja sitten kun se ei käyttäydy, niin kyllä koko kauppakeskus tietää sen nimen sen jälkeen kun karjaisen.

Vierailija
11/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joka asialle löytyy vastakohta, mutta naurattaa silti nämä äidit. Mahtaa kulua paljon ylimäärästä energiaa pitää kulisseja pystyssä.

Vierailija
12/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona todellakin kehun pienempää niistämisestä, mutta julkisesti en sitä tee. Kotona vastailen laveasti lasten kysymyksiin, mutta julkisissa vastaan vain mahdollisimman lyhyesti. Silloinkin, kun itse ajattelen olevani niukkasanainen, niin luulen muiden korvissa kuulostavani hyvinkin puheliaalta...

Vierailija
13/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse huutaa niin että puoliostaria kääntyy katsomaan tai tehdä tavallisista toimenpiteistä hirveetä spektaakkelia. Onhan se teitty hyvää viihdettä tuolla kun kaupoilla kulkee.

Vierailija
14/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meillä kehutaan kotona ja kylässä niin räät, pissat kuin kakatkin ja hyvin sujuu hommat =) Suosittelen sullekin ;-)

Vierailija
15/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehun lapsiani ja keskustelen niiden kanssa, koska se TUNTUU HYVÄLTÄ!

Ja opetan lapsianikin viis veisaamaan muiden naureskeluista.

Sehän se showta olisi, jos pitäisi vahdata parrakkaiden AV-mammojen reaktioita ympärillään ja yrittää olla näille mieliksi...

Vierailija
16/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äiti ylipäätään käyttäytyy eri tavalla kuin kotona, tai että lasta kehutaan jonkun muun kun lapsen takia?? Ei kai nyt kukaan ajattele, että niistäminen on niin hieno taito, että jokaisen ohikulkijan pitää se huomata. Eiköhän se kuulkaa ihan ole sitä lasta varten.

Minä yritän pitää pientä profiilia juuri teidänlaistenne takia. Ja pidänki. Samalla harmittaa, etten voi olla lasteni kanssa samalla tavalla kun kotona, ettei joku vaan järkyty tai ajattele juuri noin!

Ja jos joku karjuu lapselleen (kuten ap ilmaisi) niin oikeastiko luulet, että se on sen äidin mielestä tosi hauskaa että kaikki huomaa?

Anna nyt ap esimerkkejä mistä olet tehnyt kaikki päätelmäsi (showsta).

Vierailija
17/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti minä olen juuri sellainen joka sitä showta vetää. En uskalla olla normaalisti lasteni kanssa, siis höpistä heille sitä ja tätä ja hullutella ja kehua, koska olen niin heikko ja huono, etten kehtaa.

Vierailija
18/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa samaa mieltä

Vierailija
19/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, se on niin koomista, kun kamu kailottaa että " kyllä sinä Milla oot NIIIIIIN reipas kävelijä vaikka olet vasta 2v7kk, et tarvitse rattaitakaan enää!" . Ja muksu kuitenkin istuu rattaissa edelleen, paitsi silloin kun ajetaan autolla ostoskeskukseen ja takaisin. Ihme pätemisen tarve. Sama juttu vaippojen suhteen, vaippahyllyn kohdalla karjuu että " onko pisuhätä Milla? Sano jos tulee pisuhätä. Sulla ei oo enää vaippaa, muistathan?" jos joku valitsee vaippapakettia hieman isommalle lapselle kuin vauvaikäiselle tai pikkutaaperolle. Niin läpinäkyvää ja surkuhupaisaa että. Mutta kivaa jos se hänen itsetuntoaan kohoittaa, että oma mukelo on päiväkuiva, moni samanikäinen on kyllä jo kauan ollut täysin kuiva :p

Vierailija
20/32 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että nämä äidit nauttii saamastaan huomiosta ja muiden " ärsyttämisestä" . Käyttäytyvät kotonaan erilailla. Jos jossain odotus tilassa on 20 ihmistä ja yks äiti siinä vetää näytelmää kyllä siinä on useampikin partasuu virneessä ja osalla seisoo silmät päässä pelkästä hämmästyksestä osalla häpeästä. Lähinnä ihmetyttää, että mitä nämä äidit saa tästä sousta?? Tais jäädä pääsemättä teatterikorkeaan? vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi