Minulla on krooninen lihavuustila. Ei sille voi mitään
Kaikki temput olen kokeillut ja ei toimi. Krooniseen tilaan ei ole usein hoitoa eli vaikka haluaisinkin laihtua niin en laihdu niin kauan kun krooninen tila on päällä.
Kommentit (22)
Juu, ex-vaimollakin se krooninen tila näkyi niin, että kaikesta suklaan syömisestä ja liikkumattomuudesta huolimatta ei vain laihtunut.
Minulla on krooninen tyhmyystila
Toki se on ymmärrettävää sillä olenhan nainen
Vierailija kirjoitti:
Minulla on krooninen tyhmyystila
Toki se on ymmärrettävää sillä olenhan nainen
4/4 |
24.09.2026 | 08:52
Minulla on krooninen tyhmyystila housuissani!
Toki se on ymmärrettävää sillä olenhan mies!
Lihavuus johtuu sitkeistä vääristä valinnoista. Vaatii lukuisia virheitä, että lihavuus kehittyy. Lihavuuden ylläpitäminen vaatii virheiden ylläpitämistä.
Tennispelaaja pitää tasonsa harjoittelemalla tennistä jatkuvasti. Lihava säilyttää lihavuutensa syömällä koko ajan liikaa kaloreita.
Kuten et voi mitään muullekaan itse aihettamallesi paskalle.
Olet toiminut aivan väärin eli olet tehnyt kaikkea ja mikään ei toimi.
Nyt lopetat tekemisen kokonaan ja erityisesti syömisen. Tuloksia alkaa näkymään heti.
Poliitikoillakin yleistä tämä yleinen tekemättömyystila. Suu liikkuu muttei mitään ymmärrettävää kuulu eikä poliitikko saa mitään aikaan.
Kyllä laihtuu kun on syömättä. Sehän ov vastoin kaikkia fysiikan lakeja, jos syöt päivässä vain 500kcal ja silti pysyt 20kg ylipainoisena. Itse olen syönyt nytten 3 viikkoa noin 1250kcal päivässä ja painoa lähtenyt lähes 10kg.
Vierailija kirjoitti:
Olet toiminut aivan väärin eli olet tehnyt kaikkea ja mikään ei toimi.
Nyt lopetat tekemisen kokonaan ja erityisesti syömisen. Tuloksia alkaa näkymään heti.
En voi, koska muutun ärtyisäksi ja surulliseksi.
Nälkäkiukkuus on saanut englanninkielessä nimen ”hangry”. Kyseessä on ilmiö, jossa nälkä tekee ihmisestä ärtyisän ja pahantuulisen.
Minulla on varmaan lihavuusgeeni.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin elimistö osaa muuttaa hengitysilmankin kaloreiksi. Tällainen geenimuunnos on helppo tunnistaa, heidän hengityksensä haisee tuntemattomasta syystä voimakkaasti suklaalle ja sipseille.
Toki me se ymmärretään ja huomataan, toisin kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Puhut paskaa
Tämä! Laihduta looseri! Äläkä istu julkisissa muiden viereen kun viet kuitenkin enemmän tilaa kuin sen yhden paikan josta olet maksanut.
Käy lääkärissä niin voi selvitä se oikea syy siellä lihavuuden taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, geenit tutkitusti vaikuttavat lihavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laihtuu kun on syömättä. Sehän ov vastoin kaikkia fysiikan lakeja, jos syöt päivässä vain 500kcal ja silti pysyt 20kg ylipainoisena. Itse olen syönyt nytten 3 viikkoa noin 1250kcal päivässä ja painoa lähtenyt lähes 10kg.
Jos painonhallinnan kanssa on haasteita, käytännössä melkein aina silloin on ongelmia nälän tunteen kanssa.
Pahimmillaan ihminen voi tuntea olonsa koko ajan nälkäiseksi, tai hän saattaa välillä kovan nälän tunteen vuoksi suorastaan ahmia ruokaa.
Väsymys ja korkeat stressihormonitasot kasvattavat nälkää.
Ei ole olemassa kroonista lihavuutta. Jokin lääke voi kylläkin kerätä kehoon nestettä tai lisätä ruokahalua, mutta yleensä nesteen kerääntymiseen saadaan nestettä poistavaa lääkettä ja jos ruokahalu kasvaa, voi sitäkin itse hallita. Kyllä totuus on, että oikealla ruokavaliolla (ei pikadieeteillä) ja sopivalla määrällä liikuntaa paino putoaa ja pysyy myös kurissa. On lukuisia esimerkkejä ihan julkisuudessakin, kuinka elämäntaparemontilla on pudonnut painoa kymmeniä kiloja ja paino myös pysynyt oikeissa lukemissa.
Kiva maksaa kroonisesti lihavien terveydenhuoltomenot 🤷
Puhut paskaa