Lue keskustelun säännöt.
kuinka moni on tullut OMAN MIEHENSÄ raiskaamaksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Moni lukee viestisi, ja monelle on näin myös käynyt, sitä vain on ihan järjettömän vaikeata myöntää.
Mulle on näin käynyt kerran, enkä voi sanoa, että siinä olisi mitään mukavaa ollut, asiaa on jonkin verran puitu ja tavallaan haudattu, mutta uskon, että toista kertaa ei tule.
Se on hirveätä, koeta selviytyä, ja jos voit, juttele asiasta hänen kanssaan. Me selvittiin siitä, mutta jouduin poliisit paikalle kutsumaan, ja sehän ei silloin siihen pääty, ja hyvä niin.