Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksat nousta aamulla pirteänä heti ylös kun kello soi? Auttakaa muakin oppimaan!!

Vierailija
19.04.2007 |

En kestä, kun torkuttelen aamulla monta kertaa, ja sitten yhtäkkiä onkin hirveä kiire saada kaikki tehdyksi! .

MITÄ mä teen, että pomppaisin ylös heti kun kello pirahtaa??

Jotain motivointia pitäisi keksiä, kun lämmin sänky aina houkuttaa puoleensa...=( Miten te sen teette??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole tullut mieleen, että nukut liian vähän?

Vierailija
2/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä, että tietää, mitä maailmassa tapahtuu...terv. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan käynnisty nopeasti

Vierailija
4/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdollistat itsesi ylös heti kun kello soi.

Vierailija
5/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kello soi, laita kaikki valot päälle. Monilla vaikeasti heräävillä on sellaisia ajastettavia lamppuja. Myös suihku aamulla auttaa heräämään.

Vierailija
6/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan, että jos joku aamu-uninen olisi keksinyt keinon tulla aamuvirkuksi...?? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaa niin, että kaatuisin varmaan lattialle.

Vierailija
8/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kruunu kiiltää jos on nopea heräämään? Kiirekään ei tule jos laittaa kellon aiemmin soimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua menettää kesäaamujen tunnelmaa, lisää vinkkejä!!!

Vierailija
10/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on pakko nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuaurinko herättää sitten kuuden jälkeen itsestään. Ainakin minulla toimii ja herätys on lempeä.

Vierailija
12/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis voinut jäädä sänkyyn lojumaan. No, nykyään jatkan sitten torkkumista vessanpöntöllä mutta ei siinä kovin syvään uneen pääse, aika epämukavaa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen vapaallakin heti herättyäni (paitsi keskiyöllä), vaikka vielä saisi nukkua. Arkena herään aina hetkeä ennen kelloa, jolloin suljen sen ennen kun se edes soi. Ehkä alitajuntaisesti herään, koska kellossa on tosi karmiva ääni. Näin herään ennen kuin joudun ääntä edes kuuntelemaan.

Vierailija
14/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olisi kivaa tekemistä heti herättyä, ettei edes malttaisi jäädä sänkyyn!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään nykyisin ennen kellonsoittoa pirteänä.

Vierailija
16/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä väsyneempi lopulta olen.

On tuskallista nousta heti ylös kun kello soi, mutta vielä tuskallisempaa on jäädä pitkittämään sitä.

Vierailija
17/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kokemusta on

Vierailija
18/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kello soi aina 6.30. Ja yleensä herään silloin ennen lapsia, mikä on ihan luksusta. Nousen vasta, kun molemmat on kömpinyt viereen herättelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi