Miten jaksat nousta aamulla pirteänä heti ylös kun kello soi? Auttakaa muakin oppimaan!!
En kestä, kun torkuttelen aamulla monta kertaa, ja sitten yhtäkkiä onkin hirveä kiire saada kaikki tehdyksi! .
MITÄ mä teen, että pomppaisin ylös heti kun kello pirahtaa??
Jotain motivointia pitäisi keksiä, kun lämmin sänky aina houkuttaa puoleensa...=( Miten te sen teette??
Kommentit (18)
nähdä, että tietää, mitä maailmassa tapahtuu...terv. ap
Ehdollistat itsesi ylös heti kun kello soi.
Kun kello soi, laita kaikki valot päälle. Monilla vaikeasti heräävillä on sellaisia ajastettavia lamppuja. Myös suihku aamulla auttaa heräämään.
Ajattelin vaan, että jos joku aamu-uninen olisi keksinyt keinon tulla aamuvirkuksi...?? ap
Huimaa niin, että kaatuisin varmaan lattialle.
Mikä kruunu kiiltää jos on nopea heräämään? Kiirekään ei tule jos laittaa kellon aiemmin soimaan.
En halua menettää kesäaamujen tunnelmaa, lisää vinkkejä!!!
aamuaurinko herättää sitten kuuden jälkeen itsestään. Ainakin minulla toimii ja herätys on lempeä.
En siis voinut jäädä sänkyyn lojumaan. No, nykyään jatkan sitten torkkumista vessanpöntöllä mutta ei siinä kovin syvään uneen pääse, aika epämukavaa ;-)
Nousen vapaallakin heti herättyäni (paitsi keskiyöllä), vaikka vielä saisi nukkua. Arkena herään aina hetkeä ennen kelloa, jolloin suljen sen ennen kun se edes soi. Ehkä alitajuntaisesti herään, koska kellossa on tosi karmiva ääni. Näin herään ennen kuin joudun ääntä edes kuuntelemaan.
mikä olisi kivaa tekemistä heti herättyä, ettei edes malttaisi jäädä sänkyyn!?!
Herään nykyisin ennen kellonsoittoa pirteänä.
sitä väsyneempi lopulta olen.
On tuskallista nousta heti ylös kun kello soi, mutta vielä tuskallisempaa on jäädä pitkittämään sitä.
eli kello soi aina 6.30. Ja yleensä herään silloin ennen lapsia, mikä on ihan luksusta. Nousen vasta, kun molemmat on kömpinyt viereen herättelemään.
Eikö ole tullut mieleen, että nukut liian vähän?