Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies joutuisi tiskaamaan?

Vierailija
28.09.2025 |

Asutaan vanhassa okt:ssa ja minä hoidan käsin koko perheen tiskit. Ei ole tiskikonetta koska liittäminen olisi liian vaikeaa. Kone ei mahdu mihinkään, ja vaatisi oikeasti keittiön putkiremontin.

Anyways. Jos tilanne olisi toisinpäin, että mies joutuisi tiskaamaan päivittäin. Ihan varmasti joka ikinen pennonen pienistä palkoista säästettäisiin, että löytyisi kone, joka tiskaisi!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tiskannut käsin 16 vuotta.

Vierailija
22/23 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tiskaa molemmat, vuoro päivin. Samoin tehdään ihan joka homman kanssa, meillä kun kumpikin tekee ihan kaikkea ja kaikki hommat jaetaan puoliksi. Meillä ei myöskään "jouduta" tekemään mitään vaan meillä saa tehdä kaikkea. Tai sit voi lähteä nostelemaan johonkin muualle passattavaksi. Tämä ei ole palvelutalo vaan kahden aikuisen ihmisen yhteinen "yritys" jonka pyörittämiseen kumpikin osallisuu 100 prosenttisesti joka asiassa, toki taitojensa mukaan. Eli hommia on myös jaettu kykyjen ja mielenkiinnon mukaan. Siivoukset tehdään yhdessä kun sit taas minä huollan ja asennan koneet ja laitteet, ja perheen autot, mies hoitaa niillä laitteilla pihaa kun näin on toivonut kun tykkää ja taas mä vihaan pihan hoitoa jne. Miksi et etsi puolisoa joka kunnioittaa sinua ihmisenä eikä pidä jonain säälittävänä kodinkoneena? 

Tai miksi ap ei mene töihin ja hanki pätäkkää, miksi jäädä miehen pienen tilin varassa kitumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja tiskannut käsin 16 vuotta.

Täällä toinen mies joka on tiskannut pitkään. Olen 65v ikäinen ja tiskaaminen alkoi 13v ikäisenä (ts. teininä) kotona kun piti auttaa kotitöissä yhtä lailla. Ja sama on jatkunut siitä lähtien siitä riippumatta olenko asunut yksin, ollut naimisissa tai onko ollut tiskikonetta. Välillä oli, aluksi ei eikä nytkään sitä ole kun en ole teettänyt vielä keittiöremonttia tähän vanhassa talossa olevaan asuntoon. Enkä ole edes varma, että viitsinkö tehdä koska eläkkeen koittaessa saatan vaihtaa maata, läheiset asuvat nykyään muualla niin ajattelin lähteä perässä sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan