Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana varatulle miehelle

Vierailija
28.09.2025 |

Pommitus huonosta moraalista lähteköön.

Eli tilanne otsikon mukainen.. Minulla ja varatulla miehellä on useamman kuukauden kestänyt seksisuhde takana. Yhteisymmärryksessä sovittiin että suhde loppuu emmekä ole nyt muutamiin viikkoihin nähtykään. Noh nyt tein positiivisen raskaustestin, ahdistus, pelko ja häpeä nyt hyvin läsnä. Joku ehkä voisi todeta että karma..

Haluaisin kyllä joskus lapsia, mutta tasapainoiseen elämäntilanteeseen.. ja lähtökohtana tämä tilanne ei sitä ole.

Mitä itse tekisit? Kertoisitko miehelle? 

Hän on ainoa kenen kanssa olen ollut lähiaikoina, ainoa isä vaihtoehto siis.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä naisia riittää, jotka vehtaa varattujen miesten kanssa? Ettekö te löydä hässintäkumppania lukemattomista sinkkumiehistä? Tuntuu, että naiset tekee tätä varattujen kanssa vehtaamista jopa selvästi enemmän kuin miehet. Miehet saattaa kyllä muutoin olla joissain asioissa seksin suhteen hieman sikamaisempia, kuten että antavat ymmärtää enemmän kuin on tarkoituskaan saadakseen seksiä, mutta nekin tehdään enimmäkseen sinkkunaisille. Naisilla taas tuntuu olevan selvästi enemmän pakkomiellettä nimenomaan varattuihin miehiin.

Ilmeisesti näitä naisia kiihottaa se, että he ovat voittaneet vaimon viehättävyydessä. Varattu mies vehtaa helpon naisen kanssa, välittämättä ulkonäöstä. Riittää vaan, että jalat avautuu ilman että tarvitsee maksaa siitä.

Olet luultavasti ihan väärässä. Baarissa lähestyvät varatut miehet eivät kerro olevansa suhteessa. Sitten on toinen ryhmä, jotka ovat juuri eroamassa. Tämä eroprosessi usein kestää siihen asti, että vaimo nakkaa miehen pihalle salasuhteiden paljastuttua. Naisenä tähänkin on helppo langeta, jos on miehestä kiinnostunut. Kolmas ryhmä on aidosti toisiinsa ihastuneet. Näitä tapahtuu harrastusporukoissa ja töissä. Aina se ihastuminen ei kuitenkaan riitä kunnon suhteeseen asti, mutta seksuaalinen veto menee järjen edelle. 

Vierailija
82/87 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi, mä kannatan aborttia ja ihmisen itsemääräämisoikeutta. Mutta näin 60 v naisen perspektiivistä itse pitäisin lapsen. Olen ystävä- ja tuttavapiirissäni huomannut, että jokainen tehty lapsi on ollut ilo ja onni, vaikkakin työläs toki ja muta sata kertaa enemmän on harmittanut ne lapset, jotka ovat jääneet syntymättä (niille, jotka lapsia haluavat). Lisäksi voisin näin kauan parisuhteita nähneenä sanoa, että melkolailla kaikki lapset jäävät kuitenkin sen äidin hoidettavaksi, että pärjäät varmasti kyllä. Isälle kertoisin, mutta en missään nimessä ottaisi häntä vaivoikseni, enkä aloittaisi mitään draamaa hänen perheensä kanssa, pysyisin siitä kaukana ja nauttisin raskaudesta ja lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ei ole kauhean voimakaspiirteinen. :D 

Mä tietäisin heti, jos mun miehelläni olisi ylimääräisiä lapsia. 

Vierailija
84/87 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen maa tämä suomi.

Ihmiset pariutuu ilmeisesti vain taloudellisista syistä ja sitten lapsia ei haluta sellaisessa suhteessa jossa vain raha on ajanut ihmiset yhteen. Sitten haetaan seksiseikkailuja muualta kun oma kumppani ei kiihota sillä tavalla. Lapsi tulisi sen sivusuhteen kanssa mutta sitä lasta ei haluta kun ei ole tasapainoista suhdetta..

Vierailija
85/87 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä naisia riittää, jotka vehtaa varattujen miesten kanssa? Ettekö te löydä hässintäkumppania lukemattomista sinkkumiehistä? Tuntuu, että naiset tekee tätä varattujen kanssa vehtaamista jopa selvästi enemmän kuin miehet. Miehet saattaa kyllä muutoin olla joissain asioissa seksin suhteen hieman sikamaisempia, kuten että antavat ymmärtää enemmän kuin on tarkoituskaan saadakseen seksiä, mutta nekin tehdään enimmäkseen sinkkunaisille. Naisilla taas tuntuu olevan selvästi enemmän pakkomiellettä nimenomaan varattuihin miehiin.

Ilmeisesti näitä naisia kiihottaa se, että he ovat voittaneet vaimon viehättävyydessä. Varattu mies vehtaa helpon naisen kanssa, välittämättä ulkonäöstä. Riittää vaan, että jalat avautuu ilman että tarvitsee maksaa siitä.

Kuule Näin on! Tyhjentymispaikka vaan. Ei tarvii mennä minnekään, ehkä joku ruusupuska ja sillä saaaapi ja akka lääpällään taas tarjoomassa toossan -Nuuskaansana käyttöön.

Vierailija
86/87 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä se on karma nyt läsnä. 

Niin sille miehelle joka petti?

Vierailija
87/87 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä olet raskaana? Jos ajallaan otetut pillerit ovat pettäneet, niin juu, voit harkita aborttia, mutta jos sekoilitte, niin kanna vastuu. 

Ajallaan otetut pillerit eivät petä, niiden ehkäisyteho on lähes 100%. Vain jos on oksentanut tai ripuloinut 3-4 tuntia pillerin ottamisesta, voi teho heiketä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme