Raskaana varatulle miehelle
Pommitus huonosta moraalista lähteköön.
Eli tilanne otsikon mukainen.. Minulla ja varatulla miehellä on useamman kuukauden kestänyt seksisuhde takana. Yhteisymmärryksessä sovittiin että suhde loppuu emmekä ole nyt muutamiin viikkoihin nähtykään. Noh nyt tein positiivisen raskaustestin, ahdistus, pelko ja häpeä nyt hyvin läsnä. Joku ehkä voisi todeta että karma..
Haluaisin kyllä joskus lapsia, mutta tasapainoiseen elämäntilanteeseen.. ja lähtökohtana tämä tilanne ei sitä ole.
Mitä itse tekisit? Kertoisitko miehelle?
Hän on ainoa kenen kanssa olen ollut lähiaikoina, ainoa isä vaihtoehto siis.
Kommentit (95)
Surullinen maa tämä suomi.
Ihmiset pariutuu ilmeisesti vain taloudellisista syistä ja sitten lapsia ei haluta sellaisessa suhteessa jossa vain raha on ajanut ihmiset yhteen. Sitten haetaan seksiseikkailuja muualta kun oma kumppani ei kiihota sillä tavalla. Lapsi tulisi sen sivusuhteen kanssa mutta sitä lasta ei haluta kun ei ole tasapainoista suhdetta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä naisia riittää, jotka vehtaa varattujen miesten kanssa? Ettekö te löydä hässintäkumppania lukemattomista sinkkumiehistä? Tuntuu, että naiset tekee tätä varattujen kanssa vehtaamista jopa selvästi enemmän kuin miehet. Miehet saattaa kyllä muutoin olla joissain asioissa seksin suhteen hieman sikamaisempia, kuten että antavat ymmärtää enemmän kuin on tarkoituskaan saadakseen seksiä, mutta nekin tehdään enimmäkseen sinkkunaisille. Naisilla taas tuntuu olevan selvästi enemmän pakkomiellettä nimenomaan varattuihin miehiin.
Ilmeisesti näitä naisia kiihottaa se, että he ovat voittaneet vaimon viehättävyydessä. Varattu mies vehtaa helpon naisen kanssa, välittämättä ulkonäöstä. Riittää vaan, että jalat avautuu ilman että tarvitsee maksaa siitä.
Kuule Näin on! Tyhjentymispaikka vaan. Ei tarvii mennä minnekään, ehkä joku ruusupuska ja sillä saaaapi ja akka lääpällään taas tarjoomassa toossan -Nuuskaansana käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä se on karma nyt läsnä.
Niin sille miehelle joka petti?
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä olet raskaana? Jos ajallaan otetut pillerit ovat pettäneet, niin juu, voit harkita aborttia, mutta jos sekoilitte, niin kanna vastuu.
Ajallaan otetut pillerit eivät petä, niiden ehkäisyteho on lähes 100%. Vain jos on oksentanut tai ripuloinut 3-4 tuntia pillerin ottamisesta, voi teho heiketä.
et ikkäää ukoilla omat konstit, auton teknisissä osiisa kondomeja ja ilmanraikastisfirmakin tekee työt jos autossa akkojen hajuvedet. ruokatunnit,treenit,, oot nuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin sinisilmä simmu mimmi, mee pois, lampsi pois
Eräs sinkku lapseton nainen yritti saada lasta jopa varatun miehen kanssa, jolla oli lapsia. Mutta ei niitä silti tullut. Meitä on joka junaan.
Vierailija kirjoitti:
Teet penskan ja jätät sen sairaalaan ja joku saa kauan kaipaamansa kasvatin. Adobtiolapsista on pulaa
mee sie takas sinne hullujen huineen röökikopiin. mt, nlo
Tämä on keksitty juttu naisten haukkumiseksi.
Miksi pitää mennä varatun kanssa touhuamaan ....
Kyllä tekisin abortin koska olet toiminut väärin ja pilaisit monen elämän pitämällä lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä olet raskaana? Jos ajallaan otetut pillerit ovat pettäneet, niin juu, voit harkita aborttia, mutta jos sekoilitte, niin kanna vastuu.
Lapsellisin ajatusmaailma mihin ehkä koskaan olen törmännyt.
Oi voi. Minä passitan nuo varatut miehet aina vasektomiaan, ei tarvii tällaisia uutisia pelätä...
Abortti ei oo niin kamalaa mitä voisi kuvitella. T. 3 aborttia takana. 😄 Nyt on kyllä vihdoin toimiva ehkäisykin! Vasektomian lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle on joskus käynyt noin. Nyt vain leuka pystyyn. Yllätyslapsi on ihan yhtä ihana kuin suunniteltukin.
No ehkä ei ihan jokaiselle kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä naisia riittää, jotka vehtaa varattujen miesten kanssa? Ettekö te löydä hässintäkumppania lukemattomista sinkkumiehistä? Tuntuu, että naiset tekee tätä varattujen kanssa vehtaamista jopa selvästi enemmän kuin miehet. Miehet saattaa kyllä muutoin olla joissain asioissa seksin suhteen hieman sikamaisempia, kuten että antavat ymmärtää enemmän kuin on tarkoituskaan saadakseen seksiä, mutta nekin tehdään enimmäkseen sinkkunaisille. Naisilla taas tuntuu olevan selvästi enemmän pakkomiellettä nimenomaan varattuihin miehiin.
Olen palstaillut satunnaisesti noin 10 vuotta, mutta eipä ole kohdalle sattunut aikaisemmin noin lapsellista kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisin ajatusmaailma mihin ehkä koskaan olen törmännyt.
saatanan xxx jymäytetty ukkooo.......................... niin nilo -häviä akka on eri asia jo s on heiillä ns vapaa uhde tai avoin syhde, nekin eri. yksi yö matkoilla ok, mutta onkin toinen prinsiippi ns rinnkkaissude -eli kohta plyloam. antteeksi mulla on kipsi kädessö-abteeekko armoo.olin lapissa jsa inarin just sen vesku loirin järvellä lipes kroppa js ranne ja kylkiluut, nyt huomemms kuvauksiin jkl,kuka muuteen rakastaa jkl, , mun puolesta kaikille hyvää joulun odotuta- siis iha oikeesti antekee aemoo lyöntivurheet jne... nöää kibut byt niin konar. ettähaekitaan siirtoa- mede hedi hyvääyätä
Toivottavasti mies ei ole kauhean voimakaspiirteinen. :D
Mä tietäisin heti, jos mun miehelläni olisi ylimääräisiä lapsia.