Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana varatulle miehelle

Vierailija
28.09.2025 |

Pommitus huonosta moraalista lähteköön.

Eli tilanne otsikon mukainen.. Minulla ja varatulla miehellä on useamman kuukauden kestänyt seksisuhde takana. Yhteisymmärryksessä sovittiin että suhde loppuu emmekä ole nyt muutamiin viikkoihin nähtykään. Noh nyt tein positiivisen raskaustestin, ahdistus, pelko ja häpeä nyt hyvin läsnä. Joku ehkä voisi todeta että karma..

Haluaisin kyllä joskus lapsia, mutta tasapainoiseen elämäntilanteeseen.. ja lähtökohtana tämä tilanne ei sitä ole.

Mitä itse tekisit? Kertoisitko miehelle? 

Hän on ainoa kenen kanssa olen ollut lähiaikoina, ainoa isä vaihtoehto siis.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi h€lvetissä annat jonkun varatun ukon tulla sisääsi kun ehkäisykään ei edes ole kunnossa? Kai testasit myös SP taudit?

Tyhmästä päästä kärsii. Kannattaa miettiä kannattaako tuolla aivokapasiteetilla tehdä lapsia ikinä ylipäätään kun et edes itsestäsi osaa huolehtia.

Vierailija
42/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit pitänyt housut jalassa.

Ei, vaan varattu mies olisi pitänyt molon housuissaan tai ainakin käyttänyt ehkäisyä saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi ja tekisin abortin. 

Kertoisin vaimolle ja tekisin abortin.

Vierailija
44/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä lapsi. Jokapäivä, kun katsot lastasi, olet tietoinen siitä häpeästä, että olit toinen osapuoli avioliiton rikkomiseen. Mies todennäköisesti jatkaa samaa puuhastelua, jonkun toisen hutsahtavan naisen kanssa. Hän tuskin koskaan tulee osallistumaan lapsenne elämään. Ettäpä, revi siitä. Joskus kannattaisi miettiä järjellä.

Abortti ei ole murha, koska abortissa ei kuole ihmistä. Abortissa kuolee sikiö, joka ei ole vielä ihminen. Sikiö on alkio, joka ei ole vielä kehittynyt täysin ihmiseksi.

Vierailija
45/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä lapsi. Jokapäivä, kun katsot lastasi, olet tietoinen siitä häpeästä, että olit toinen osapuoli avioliiton rikkomiseen. Mies todennäköisesti jatkaa samaa puuhastelua, jonkun toisen hutsahtavan naisen kanssa. Hän tuskin koskaan tulee osallistumaan lapsenne elämään. Ettäpä, revi siitä. Joskus kannattaisi miettiä järjellä.

Kukahan tässä on hutsahtava ja kenen on syytä miettiä vaihteeksi myös yläpäällä? Varatun miehen joka panee paljaltaan muita naisia kuin omaa vaimoaan.

Vierailija
46/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei pyytänyt teiltä neuvoja vaan kysyi mitä itse tekisitte hänen asemassaan.

Vierailija
47/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi ja tekisin abortin. 

Kertoisin vaimolle ja tekisin abortin.

Tämäkin on hyvä.

Vierailija
48/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo-aloitus.

Tarkoituksena saada vain avioliitossa elävät ja perheelliset naiset vihaisiksi.

Poistoon.

T: Tuntematon 

Vierailija
49/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei pyytänyt teiltä neuvoja vaan kysyi mitä itse tekisitte hänen asemassaan.

Mulle ei kävisi noin, en koske varattuihin.

Vierailija
50/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan jatkaisi tuollaisen miehen sukua. Et varmaan halua lapsellesi petturi-isää. Miten voisit luottaa häneen missään muussakaan asiassa, esim. lapsesta huolehtimisessa tai edes lapsen elatuksessa, kun hän on jo osoittanut rikkovansa lupauksensa vaimolleenkin noin kevyesti? 

Vierailija
51/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet abortin ja et häiritse miehen elämää 

Vierailija
52/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemärille kosti karma. Nyt voit tuhota miehen elämän ja perheen. 

Vierailija
53/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimo ei ole syylllinen mihinkään. Selvittäkää itse sotkunne.

Mies tuskin innostuu isyydestä. Olisko vähän kannattanut miettiä ehkäisyä? Miten voi olla noin tyhmä, että panee ilman ehkäisyä ja ihmettelee, että tuli raskaaksi.

Vierailija
54/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertoisi miehelle ja itse tekisin abortin, sinun asemassasi. Eihän hän selkeästi ole parisuhde tai isämateriaalia.

Onko sinulla koulutus, työ jne? Miten aiot suoriutua lapsen kasvatuksesta yksin, jos mies ei halua osallistua? Tee oman etusi mukaisesti ja jätä moralisoijat arvoonsa, ja älä enää koskaan koske varattuihin miehiin- he tekevät sinulle samoin kuin vaimolleen.

Vierailija
55/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tulee yllätyksenä, että seksistä voi seurata raskautuminen? Mikään ehkäisy ei ole 100 % varmaa. Kannattaa miettiä nuo asiat ennen kuin alkaa panosuhteeseen.

Vierailija
56/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti omalta kannaltasi paras ratkaisu. Ja jätä jatkossa hölmöilemättä. Sinä tuossa joudut ne seuraukset kantamaan. Sinun tilanteessa on pelkkiä huonoja ratkaisuja. Ei se aborttikaan ole mikään pala kakkua. Sen kanssakin saa elää loppuelämän.

Vierailija
57/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole pelkästään naisen päätös vaikka itsekkäät lehmät🐄 niin väittääki

Vierailija
58/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko joillakin akoilla on olla varatun kanssa? Vapaita miehiä on paljon.

Niin mutta kun hyviä vapaita miehiä ei ole juuri lainkaan.

Kypsä nainen
59/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, olen koko kesän fantasioinut, että mieheni panisi lähellämme asuvaa naista ja haaveillut polygamisesta liitosta, naisella 1 pieni lapsi, joka meidän lasten kaveri...Itse en enempää lapsia jaksa synnyttää, mutta olen hieman bi niin voisin ottaa nais-äitikumppanin tähän...elatuksen hoitais kela kun mieheni on varaton...niin että olisko kannattanut ALUN PERIN kertoa sille vaimolle, että sillä voi olla ihan REHELLISESTI halu nähdä miehensä toisen naisen kanssa ja saada itsekin toista naista? Mua kiihottaa myös ajatus siitä, että toinen nainen olis raskaana, se kenestä välitän. Selän takana toimivat petturit pois tontilta...mieheni tietysti tietää kaikki fantasiani ja niistä on hauska puhua sängyssä...

Vierailija
60/75 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19967 kirjoitti:

Voi että, olen koko kesän fantasioinut, että mieheni panisi lähellämme asuvaa naista ja haaveillut polygamisesta liitosta, naisella 1 pieni lapsi, joka meidän lasten kaveri...Itse en enempää lapsia jaksa synnyttää, mutta olen hieman bi niin voisin ottaa nais-äitikumppanin tähän...elatuksen hoitais kela kun mieheni on varaton...niin että olisko kannattanut ALUN PERIN kertoa sille vaimolle, että sillä voi olla ihan REHELLISESTI halu nähdä miehensä toisen naisen kanssa ja saada itsekin toista naista? Mua kiihottaa myös ajatus siitä, että toinen nainen olis raskaana, se kenestä välitän. Selän takana toimivat petturit pois tontilta...mieheni tietysti tietää kaikki fantasiani ja niistä on hauska puhua sängyssä...

Muuten ok, mutta tuo Kela osio pistää ehdottamaan, että älkää hankkiko yhtään lasta lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi