Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana varatulle miehelle

Vierailija
28.09.2025 |

Pommitus huonosta moraalista lähteköön.

Eli tilanne otsikon mukainen.. Minulla ja varatulla miehellä on useamman kuukauden kestänyt seksisuhde takana. Yhteisymmärryksessä sovittiin että suhde loppuu emmekä ole nyt muutamiin viikkoihin nähtykään. Noh nyt tein positiivisen raskaustestin, ahdistus, pelko ja häpeä nyt hyvin läsnä. Joku ehkä voisi todeta että karma..

Haluaisin kyllä joskus lapsia, mutta tasapainoiseen elämäntilanteeseen.. ja lähtökohtana tämä tilanne ei sitä ole.

Mitä itse tekisit? Kertoisitko miehelle? 

Hän on ainoa kenen kanssa olen ollut lähiaikoina, ainoa isä vaihtoehto siis.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle on joskus käynyt noin. Nyt vain leuka pystyyn. Yllätyslapsi on ihan yhtä ihana kuin suunniteltukin.

Taidat vähän liioitella. En tunne ketään joka olisi tullut varatulle miehelle raskaaksi. 

Vierailija
62/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet abortin ja et häiritse miehen elämää 

Sen sijaan kerrot vaimolle miehen touhuista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein tappaa viatonta lasta mistään syystä. Tässä syy olisi että sen isä ja äiti ovat molemmat horoilleet. Kyllä. Tuomitsen horoilun ja tuomitsen abortin. En tuomitse teitä ihmisinä. Mutta ihmisen ei tule elää noin. Jonkun se on sanottava.

Mitenkäs se sinun tuomiosi tähän asiaan vaikuttaa?

Asiaa pitäisi katsoa syntymättömän lapsen kannalta. Mihin tilanteeseen ja olosuhteisiin hän syntyy?

Jos tilanne on hyvä, ja äidillä on mahdollisuus pitää lapsesta hyvää huolta seuraavat 18 vuotta, lapsi kannattaa pitää. Jos isä ei ole aivan täysi roisto, niin hänelle pitää kertoa.

Vierailija
64/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole pelkästään naisen päätös vaikka itsekkäät lehmät🐄 niin väittääki

Mitä tämä mies onkaan itsekkäästi päättänyt pettäessään vaimoaan? 

Vierailija
65/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin miehelle ja hän saa kertoa vaimolleen. Ei ole reilua, että sinä kannat koko taakan. Muista, että päätös lapsen pitämisestä tai abortista on lopulta sinun. Tsemppiä!

Vierailija
66/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vaimo ei ole syylllinen mihinkään. Selvittäkää itse sotkunne.

Mies tuskin innostuu isyydestä. Olisko vähän kannattanut miettiä ehkäisyä? Miten voi olla noin tyhmä, että panee ilman ehkäisyä ja ihmettelee, että tuli raskaaksi.

Sillä ei ole mitään väliä onko mies innostunut isyydestä vai ei. Jokainen, joka harrastaa seksiä tietää mahdolliset seuraukset. 

Miehen vaimoa ei kannata sekoittaa sinun osaltasi tähän, hän kärsii aivan tarpeeksi jo. Mies hoitakoon sen osuuden. 

itse olen ollut samassa tilanteessa ja pelästytin miehen pahemman kerran. Tein lopulta abortin, mutta sanoin hänelle, että mietin asiaa ja jos päätän lapsen pitää niin hänet merkitään isäksi. Korostin vielä, että en ole hänen vaimolleen mitään kertomassa, mutta kaikki hoidetaan virallisia teitä pitkin eli jotain saattaa joskus tulla ilmi ja hän saa aikuisena ihmisenä hoitaa oman osuutensa. 

Vierailija
67/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
68/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin toiselle paikkakunnalle ja pitäisin lapsen. En paljastaisi koskaan kuka on isä.

Vierailija
69/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tuossa tilanteessa tekisin abortin ja mahdollisimman pian. Lapseton ihminen ei voi mitenkään ymmärtää, kuinka paljon lapsen kasvattaminen vaatii - saati sitten yksin. Kertoisin ehkä miehelle sitten kun abortti olisi tehty. Vahinkoja sattuu, mutta niistä ei sinun tarvitse maksaa yksin kovaa hintaa. 

Vierailija
70/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, hänen siittiö ja hänellä Oikeus teitää missä sittiö kulkee. Se on hänen omaisuuttaan ja oikeus osallistua päätöksiin. Heti yhteys. Toki hän voi  kieltää isyysmahdollisuuden. Mutta sekin selviää testeillä sitten ajallaan. raskaudenkeskeytyksetkin heikentää mahdollisutta uuteen raskauteen,otahan sekin huomioon. Muuten miksi on yllätysraskaus, onko  ja mikä ehkäisy pettänyt ja laiminlyönti.

tehkää hyviä päätöksia het kun alkushokki ohi. Hyvää ja onnellista syksyä teille- kolmelle-

71/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me hankitakaan ja hymiö perään

Vierailija
72/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapsi. Et tule sitä katumaan. Kyllä asiat järjestyvät. Kerro miehelle lapsesta. Hän voi sitten itse miettiä kuinka suhtautuu asiaan. Lapselle on tärkeää tietää kuka hänen isänsä on.

Vierailija
73/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin, hänen siittiö ja hänellä Oikeus teitää missä sittiö kulkee. Se on hänen omaisuuttaan ja oikeus osallistua päätöksiin. Heti yhteys. Toki hän voi  kieltää isyysmahdollisuuden. Mutta sekin selviää testeillä sitten ajallaan. raskaudenkeskeytyksetkin heikentää mahdollisutta uuteen raskauteen,otahan sekin huomioon. Muuten miksi on yllätysraskaus, onko  ja mikä ehkäisy pettänyt ja laiminlyönti.

tehkää hyviä päätöksia het kun alkushokki ohi. Hyvää ja onnellista syksyä teille- kolmelle-

Tai neljälle tai kuudelle. Varattu mies on helposti myös perheellinen mies. Pariskunnan suhdekaan ei ole kovin pitkä, joten miehellä saattaa olla jo valmiiksi "laajennettu" perhe eli lapsia useamman naisen kanssa. Oman isäni lapsilla oli kolme äitiä - vain yhden kanssa oli naimisissa koko elämänsä, eikä tämä oikea vaimo ollut minun äitini.

Vierailija
74/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet penskan ja jätät sen sairaalaan  ja joku saa kauan kaipaamansa kasvatin. Adobtiolapsista on pulaa

Vierailija
75/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko joillakin akoilla on olla varatun kanssa? Vapaita miehiä on paljon.

helppoja ,vain kerma päältä, pitäköön oma akka sen -silkon- ja ei jää roikkumaan.

Vierailija
76/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkälläkin on oikeus omaan siittiöön, tajuutsäää, akka  ei päätä yksin, siitiö on ukon omaisuutta!

Vierailija
77/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen vaimo ei ole syylllinen mihinkään. Selvittäkää itse sotkunne.

Mies tuskin innostuu isyydestä. Olisko vähän kannattanut miettiä ehkäisyä? Miten voi olla noin tyhmä, että panee ilman ehkäisyä ja ihmettelee, että tuli raskaaksi.

Sillä ei ole mitään väliä onko mies innostunut isyydestä vai ei. Jokainen, joka harrastaa seksiä tietää mahdolliset seuraukset. 

Miehen vaimoa ei kannata sekoittaa sinun osaltasi tähän, hän kärsii aivan tarpeeksi jo. Mies hoitakoon sen osuuden. 

itse olen ollut samassa tilanteessa ja pelästytin miehen pahemman kerran. Tein lopulta abortin, mutta sanoin hänelle, että mietin asiaa ja jos päätän lapsen pitää niin hänet merkitään isäksi. Korostin vielä, että en ole hänen vaimolleen mitään kertomassa, mutta kaikki hoidetaan virallisia teitä pitkin eli jotain saattaa josk

Mistä sä tiedät kärsiikö baimo, ehkä vp-avoin suhde ja muijalla omat hoidot. Ja jätkän siittiö on hänen omaisuuttaan ja siksi on akalla-sivuhoidolla tiedonantovelvollisuus. missä siittiö luuraa.

Vierailija
78/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle on joskus käynyt noin. Nyt vain leuka pystyyn. Yllätyslapsi on ihan yhtä ihana kuin suunniteltukin.

Jokaiselle  EI OLE käynyt noin. Jokainen ei harrasta seksiä varatun kanssa - koskaan.

Toivon kuitenkin ap:lle voimia tehdä oikea ratkaisu vaikeassa tilanteessaan.

Vierailija
79/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin miettii aborttia, niin kannattaa katsoa se video siitä sikiöstä, joka kiemurtelee tuskasta kyseisen operaation aikana. Haluatko tappaa oman lapsesi kiduttamalla?

Vierailija
80/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hommaa aborttia jos mies on ihan älykäs, kivannäköinen. Hyvät geenit siis lapsella. Toki sun pitää kertoa miehelle, jossain vaiheessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi