Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.
Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt olet asian ytimessä. Voi kumpa miehet lypsäisivät pallinsa samalla tavalla kuin käyvät paskalla. Tekemättä siitä yhtään sen suurempaa numeroa kuin on tarvis. Niin ne naisetkin laskevat kuukautisverensä joka kuukausi, ihan ilman mitään draamaa ja sekoilua, toisin kuin miehet. Voi teitä.
Ei ainakaan mun suvun miehet oo tehny siitä mitään numeroa. Elävät normaalia arkielämäänsä ja sen ohessa hankkivat lapsia vaimonsa kanssa.
Kysypä niiltä vaimoilta kuinka iso numero miehen siitin ja siitokset heidän elämässään on. Voi olla että suuruusluokka on vähän eri kuin se mitä sukulaisesi sinulle asiaa pakottavat.
No en ala kysymään vaimoilta yhtään mitään. Seksielämä on jokaisen pariskunnan henkilökohtainen asia.
Vierailija kirjoitti:No nyt olet asian ytimessä. Voi kumpa miehet lypsäisivät pallinsa samalla tavalla kuin käyvät paskalla. Tekemättä siitä yhtään sen suurempaa numeroa kuin on tarvis. Niin ne naisetkin laskevat kuukautisverensä joka kuukausi, ihan ilman mitään draamaa ja sekoilua, toisin kuin miehet. Voi teitä.
Jotain seksuaalista tuossa on kun puhut pallien lypsämisestä tuolla tavalla. Hyh
Tulisitpa lypsämään mun palleja ja kauhistelemaan mun siementä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei valitettavasti ole vain yhtä huonoa parisuhdekokemusta, mutta hienoa tässä on se, ettei ole pakko olla parisuhteessa jos ei halua. Näinhän ei ole aina ollut, joten eletään hienoa aikaa juuri nyt kun voi itse valita miten haluaa elää. "
Jos suhteet rakentaa siitä lähtökohdasta, että miehen pitää tuottaa "hyviä kokemuksia" niin ei pääse yleensä edes ensitreffeille asti. Mutta avoin voi tietysti olla mahdollisuuksille, ettei ole katkera harppu :D Minäkin olen. Prove me wrong, show me the positive relatiosnhip experiences! Odottelen...
Olen realisti. Parisuhteen tulee tuoda lisäarvoa elämään eikä laskea elämänlaatua, eihän siinä muuten ole mieltä. Jokainen suhde on ottanut enemmän mitä on antanut, sinkkuna elämäni on kaikin puolin parempaa.
Hieno homma, jos jollakulla asia on toisin ja on edes lähellä 50-50 meininkiä.
Sinä olet se yhteinen nimittäjä niissä kaikissa suhteissa. Ongelma ja sen ratkaisu löytyvät todennäköisesti peilistä.
muna perseeseen ja naimaan kyl akat tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä otat mieluiten munaa perseeseen. Kiva jos oot löytänyt tuollaisen avoinmielisen naisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt olet asian ytimessä. Voi kumpa miehet lypsäisivät pallinsa samalla tavalla kuin käyvät paskalla. Tekemättä siitä yhtään sen suurempaa numeroa kuin on tarvis. Niin ne naisetkin laskevat kuukautisverensä joka kuukausi, ihan ilman mitään draamaa ja sekoilua, toisin kuin miehet. Voi teitä.
Ei ainakaan mun suvun miehet oo tehny siitä mitään numeroa. Elävät normaalia arkielämäänsä ja sen ohessa hankkivat lapsia vaimonsa kanssa.
Kysypä niiltä vaimoilta kuinka iso numero miehen siitin ja siitokset heidän elämässään on. Voi olla että suuruusluokka on vähän eri kuin se mitä sukulaisesi sinulle asiaa pakottavat.
Eli oot joskus ollut jonkun vonkaajan kanssa suhteessa ja sen vuoks susta tul
Voit yrittää arvuutella historiaani vaikk loppuelämäsi, et tule sitä selvittämään. Eikä se myöskään muuta sitä, että puhun faktaa, niin epämiellyttävää kuin se seksiaddikteille onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Tehän niitä pakkomielteisiä olette, naiset pärjäävät varsin hyvin ilmankin. Enkä minä ole ainoa, olen vaan verbaalisesti avoin asiasta. Tälläkin palstalla ihan säännöllisesti joku (muu kuin minä) sellaista kertoo.
Ei se mitään, jos tykkää olla sinkku. Tekee kukin mitä tahtoo. En vaan ymmärrä mikä tarkoitus sulla on tällä viestinnällä
Mikä tarkoitus viestinnällä nyt yleensä on?
Yhtä tärkeä tarkoitus kuin heteroparisuhdejutuissa, kaikenlaisessa rakkausleijunnassa, tasoteoria-avautumisissa, miksi en kelpaa -setissä, kaikki naiset on sitä ja tätä -ulinoissa, miksi mieheni sitä ja tätä -aloituksissa.
Onko sananvapaus tuttu. Ja olisko anonyymi ajatustenvaihto kyseessä.
Eli tämä neutraali, kiihkoton vastaus edellisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ala kysymään vaimoilta yhtään mitään. Seksielämä on jokaisen pa
Niin no älä sitten myöskään väitä tietäväsi siitä, kuinka sairaalloisen siitoskeskeistä sen naisen elämä on, johon mies tätä pakkomiellettään kohdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oot joskus ollut jonk
Voit yrittää arvuutella historiaani vaikk loppuelämäsi, et tule sitä selvittämään. Eikä se myöskään muuta sitä, että puhun faktaa, niin epämiellyttävää kuin se seksiaddikteille onkin.
En oo seksiaddikti tykkään vaan siitä tunteesta kun palleja lypsetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei valitettavasti ole vain yhtä huonoa parisuhdekokemusta, mutta hienoa tässä on se, ettei ole pakko olla parisuhteessa jos ei halua. Näinhän ei ole aina ollut, joten eletään hienoa aikaa juuri nyt kun voi itse valita miten haluaa elää. "
Jos suhteet rakentaa siitä lähtökohdasta, että miehen pitää tuottaa "hyviä kokemuksia" niin ei pääse yleensä edes ensitreffeille asti. Mutta avoin voi tietysti olla mahdollisuuksille, ettei ole katkera harppu :D Minäkin olen. Prove me wrong, show me the positive relatiosnhip experiences! Odottelen...
Olen realisti. Parisuhteen tulee tuoda lisäarvoa elämään eikä laskea elämänlaatua, eihän siinä muuten ole mieltä. Jokainen suhde on ottanut enemmän mitä on antanut, sinkkuna elämäni on kaikin puolin parempaa.
Hieno homma, jos jollakulla asia on toisin ja on edes lähellä
En edes halua suhdetta enkä aio riidellä kanssasi tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu minäkin vaan tykkään heroiinista. Päivittäin. En ole addikti.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä kätevää
Jos maksat enemmän kuin pyydetään, saat premiumasiakkaana surevat h*orat tuomaan kukkia haudallesi. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä otat mieluiten munaa perseeseen. Kiva jos oot löytänyt tuollaisen avoinmielisen naisen
Kyllä minunkin vaimo antaa persettä välillä ja välillä nai mua sträppärillä perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tänäänkään lypsänyt pallejani. Ehkä voisit tulla auttamaan
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt kuvittelet aivan liikaa noista tuotettavista "hyvistä kokemuksista". Jo se, että mies saa mut nauramaan tai hymyilemään, on sellainen oikeasti toivottu hyvä kokemus.
Mutta mikä ongelma on niillä, jotka hermostuvat juuri tähän provokatiiviseen naiskirjoittajaan täällä? Mitä epävarmuuksia hän triggeröi hermostujissa? Miksi nämä triggeröityvät eivätkä voi edes hetkeksi pysähtyä miettimään näitä kirjoituksia, joissa on kuitenkin patriarkaattisen naisvihan siemen ja meihin sosiaalistettujen käytösmallien ydin. Miksi aletaan keittiöpsykoloida kirjoittajan traumoja ja jopa diagnosoida kirjoittajaa. Olen todella hämmentynyt lukiessani tämä ketjun.
Miksi miehet saavat huudella täällä alatyylillä päivät pitkät mutta naiskirjoittaja (oletetusti) otetaan hampaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Useimmat miehet ei tykkää, että niiden palleja kosketellaan kovakouraisesti. Ootkohan mies lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se selittää ehkä jotain
Hieno homma, jos jollakulla asia on toisin ja on edes lähellä 50-50 meininkiä.