Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.
Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Liputan itsekin sinkkuuden puolesta. Viimeisimmän eroni jälkeen järkiinnyin, enkä koskaan enää aio ryhtyä minkäänlaiseen suhteeseen. Olen säästänyt rahaa ja matkustellut. En itse yhtään ymmärrä, miten joku hassaa rahojaan seksin ostamiseen kun parhaat orkut saa yksin. Omatpa ovat kuitenkin rahansa ja kai tämänlaisen bisneksen olemassaolo luo yhteiskuntarauhaa, ainakin näin toivon. Toivottavasti myös palveluntarjoajat voivat hyvin ja ovat alalla vapaaehtoisesti.
No, ylensä siinä on kyse jostain muustakin kuin vain siitä puhtaasta seksuaalisesta ilosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti unelmoi parisuhteesta :D Miksi haluaisin jakaa elämääni siittävän koiraan kanssa. Jos joskus haluan lapsen niin siemenen saan muutenkin. Mutta miksi kasvatelis
Onko sulla joku hyväksikäyttökokemus lapsuudesta vai miksi olet noin pakkomielteinen miesten siemenen suhteen? Joskus seksuaalinen hyväksikäyttö lapsuudessa johtaa tuollaisiin pakkomielteisiin. Suosittelen käsittelemään ne traumat jossakin ammattilaisella, mikäli sellaisia on. Tämä palsta ei sellaiseen sovi.
Minua jotenkin häritsee, kuinka aina hillitään naista, jopa anonyymillä keskustelupalstalla ollaan rajoittamassa naisen purkausta, mutta miehet saavat haukkua ja melskata jopa vihafantasioissaan kuinka paljon ikinä mielivät.
Olethan sinäkin kirjoittaja yhtä hanakasti jatkossa miesten vihakommentteihin kirjoittamassa, kuinka tällaisee
No nyt olet asian ytimessä. Voi kumpa miehet lypsäisivät pallinsa samalla tavalla kuin käyvät paskalla. Tekemättä siitä yhtään sen suurempaa numeroa kuin on tarvis. Niin ne naisetkin laskevat kuukautisverensä joka kuukausi, ihan ilman mitään draamaa ja sekoilua, toisin kuin miehet. Voi teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hetero et ainakaan ole :D
Vähän sama kun tyttöjen oksettavat rinnat yäk tulee maitoa kuukautisia
Alakouluikäinen poika tai 100% homo voisi sanoa noin
Kuukautiset tulevat ajallaan joka 28. päivä ihan ilman lypsämistäkin ja aivan yhtä lailla ihan kaikki turhanpäiväinen erite poistuu kehosta. Myös siemenjäte. Kyllä, jäte.
Ihan uteliaisuudesta. Minkälainen sun unelmakumppani sitten olis. Joku täysin seksistä pidättäytyvä disney-prinssi vai. Jos siis tosiaan hetero olet kuten väität
Ei maksa vaivaa.
Tämä sama nk. 'siitoshullu' suoltaa tätä eläin/siemen jne. sontaa joka paikkaan aamusta iltaan. Ylläpito poistaa suurimman osan viesteistä. Itsekin johonkin erehtynyt vastaamaan, usein koko ketju kadonn
Enkä vastaile. Harmittaako, että muut ovat samaa mieltä kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liputan itsekin sinkkuuden puolesta. Viimeisimmän eroni jälkeen järkiinnyin, enkä koskaan enää aio ryhtyä minkäänlaiseen suhteeseen. Olen säästänyt rahaa ja matkustellut. En itse yhtään ymmärrä, miten joku hassaa rahojaan seksin ostamiseen kun parhaat orkut saa yksin. Omatpa ovat kuitenkin rahansa ja kai tämänlaisen bisneksen olemassaolo luo yhteiskuntarauhaa, ainakin näin toivon. Toivottavasti myös palveluntarjoajat voivat hyvin ja ovat alalla vapaaehtoisesti.
No, ylensä siinä on kyse jostain muustakin kuin vain siitä puhtaasta seksuaalisesta ilosta
Jep, simulaatiosta, että siittää naista. Kun laskee vessanpönttöön niin aivot eivät huijaannu, että olisi onnistunut parittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Sehän tämän koko palstan tarkoitus on. Kommentoida kaikenlaista mitä pinnalla on. Ilmeisen kova pala sinulle kohdata todellisuus, ettei prostituuteila ravaava mies olekaan mikään unelmien sinkkukimpale.
Niin, ja mikä tekee av-palstalla kiukuttelevasta naisesta sitten sen "unelmien sinkkukimpaleen"
Tuskin kukaan nainen täällä sellaista ajattelee, tai hirveästi haavilee miehistä muutenkaan. Ei kuitenkaan pyri myöskään vaientamaan epämiellyttäviä mielipiteitä.
Niin, eli naiset jotka ei muutenkaan pidä miehistä keksivät syitä mikseivät pidä miehistä. Miks nää mielipiteet pitäis vaikuttaa kenenkään käytökseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ollut yksi huono parisuhdekokemus ja sen perusteella päätät kostaa mahdollisille hyvillekin kumppaniehdokkaille pysymällä sinkkuna? Erikoinen logiikka, mutta toisaalta aika moni toimii noin.
Ei valitettavasti ole vain yhtä huonoa parisuhdekokemusta, mutta hienoa tässä on se, ettei ole pakko olla parisuhteessa jos ei halua. Näinhän ei ole aina ollut, joten eletään hienoa aikaa juuri nyt kun voi itse valita miten haluaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Se on duunariammatti. Vaativa sellainen, mutta kuitenkin. Teologian papereillakaan ei tee juuri mitään jos on tehnyt niin tyhmästi että on mennyt sikiämään. Kirkkouralla pitää elää selibaatissa ja siihen on syynsä.
Kyllä se aika akateeminen ammatti on, varsinkin tutkimustasolla. Toki perus yleislääkärinä toiminen on aika puurtamista, mutta sekin vaatii terävää päätä. Muutenhan sinnekin valittaisiin kaikki, jos älykkyyttä ei vaadittaisi. Tällä hetkellä seula on kuitenkin vielä melko tiukka. Suomessa ei tarvitse kirkkouralla elää missään selibaatissa. Sellainen sääntö on vain katolisen kirkon papeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti unelmoi parisuhteesta :D Miksi haluaisin jakaa elämääni siittävän koiraan kanssa. Jos joskus haluan lapsen niin siemenen saan muutenkin. Mutta miksi kasvatelis
Onko sulla joku hyväksikäyttökokemus lapsuudesta vai miksi olet noin pakkomielteinen miesten siemenen suhteen? Joskus seksuaalinen hyväksikäyttö lapsuudessa johtaa tuollaisiin pakkomielteisiin. Suosittelen käsittelemään ne traumat jossakin ammattilaisella, mikäli sellaisia on. Tämä palsta ei sellaiseen sovi.
Minua jotenkin häritsee, kuinka aina hillitään naista, jopa anonyymillä keskustelupalstalla ollaan rajoittamassa naisen purkausta, mutta miehet saavat haukkua ja melskata jopa vihafantasioissaan kuinka paljon ikinä mielivät.
Olethan sinäkin kirjoittaja yhtä hanakasti jatkossa miesten vihakommentteihin kirjoittamassa, kuinka tällaisee
Minulla ei ole mitään suhdetta miehen seksuaalisuuteen. Katsokaas kun sitä ei pitäisi olla ollenkaan tällä palstalla muuta kuin "seksi" alalaudalla, jota en (tietenkään) käytä. Suhtaudun siihen yhtä reippaasti ja rempseästi kuin suhtautuisin seksuaaliseen ahdisteluun livenäkin: jos hullu siittäjä pakottaa minulle seksuaalisuuttaan, kerron hänelle faktoja ja emaskuloin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, simulaatiosta, että siittää naista. Kun laskee vessanpönttöön niin aivot eivät huijaannu, että olisi onnistunut parittelemaan.
Oliks tää nyt naisen vai miehen kirjoittamana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinäkin kirjoittaja yhtä hanakasti jatkossa miesten vihakommentteihin kirjoittamassa, kuinka tällaiseen kommentointiin palsta ei sovi. Kiitos.
E
Ootko sitä mieltä ettei kukaan miesten huonoon käytökseen puutu? Kyllähän nuo huo rittelut sun muut aikamoisen kasan alanuolia ylensä kasaa. Tosin miehet ei oo ainoat jotka naisia huo rittelee
Alanuoli on asia erikseen. Ei miehille sanota, ettei palsta kuulu heille tai aiheille, jota he suoltavat. Vain naisten pitää olla kunnolla ja pysyä hiljaa. Minua tämä häiritsee. Luin koko ketjun ja täällä on myös paljon ikävi
Jaa.
Itse olin pariinkin otteeseen eri mieltä jonkun miehen tai sellaiseksi tekeytyvän kanssa.
Tuo siitoshullu on ihan omassa luokassaan, jos olisi mies, reagoisin aivan samalla tavalla.
En tiedä onko siellä näppäimistön takana kulli vai pillu, eikä se ole määrittävä tekijä, vaan se, kuinka idioottimaisia ajatuksia tänne suoltaa.
"Ei valitettavasti ole vain yhtä huonoa parisuhdekokemusta, mutta hienoa tässä on se, ettei ole pakko olla parisuhteessa jos ei halua. Näinhän ei ole aina ollut, joten eletään hienoa aikaa juuri nyt kun voi itse valita miten haluaa elää. "
Jos suhteet rakentaa siitä lähtökohdasta, että miehen pitää tuottaa "hyviä kokemuksia" niin ei pääse yleensä edes ensitreffeille asti. Mutta avoin voi tietysti olla mahdollisuuksille, ettei ole katkera harppu :D Minäkin olen. Prove me wrong, show me the positive relatiosnhip experiences! Odottelen...
Vierailija kirjoitti:
No nyt olet asian ytimessä. Voi kumpa miehet lypsäisivät pallinsa samalla tavalla kuin käyvät paskalla. Tekemättä siitä yhtään sen suurempaa numeroa kuin on tarvis. Niin ne naisetkin laskevat kuukautisverensä joka kuukausi, ihan ilman mitään draamaa ja sekoilua, toisin kuin miehet. Voi teitä.
Ei ainakaan mun suvun miehet oo tehny siitä mitään numeroa. Elävät normaalia arkielämäänsä ja sen ohessa hankkivat lapsia vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on duunariammatti. Vaativa sellainen, mutta kuitenkin. Teologian papereillakaan ei tee juuri mitään jos on tehnyt niin tyhmästi että on mennyt sikiämään. Kirkkouralla pitää elää selibaatissa ja siihen on syynsä.
Kyllä se aika akateeminen ammatti on, varsinkin tutkimustasolla. Toki perus yleislääkärinä toiminen on aika puurtamista, mutta sekin vaatii terävää päätä. Muutenhan sinnekin valittaisiin kaikki, jos älykkyyttä ei vaadittaisi. Tällä hetkellä seula on kuitenkin vielä melko tiukka. Suomessa ei tarvitse kirkkouralla elää missään selibaatissa. Sellainen sääntö on vain katolisen kirkon papeilla.
Nii-in, ehkä se kertoo jotakin suomen tasosta noin keskimäärin. Ja jos näet elämäntavoissa ja elinkeinoissa vain putkimiehen ja akateemiset niin meillä ei ole mitään keskusteltavaa. Akateemiset toimivat omassa pikku viitekehyksessään akatemiaduunareina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Sehän tämän koko palstan tarkoitus on. Kommentoida kaikenlaista mitä pinnalla on. Ilmeisen kova pala sinulle kohdata todellisuus, ettei prostituuteila ravaava mies olekaan mikään unelmien sinkkukimpale.
Niin, ja mikä tekee av-palstalla kiukuttelevasta naisesta sitten sen "unelmien sinkkukimpaleen"
Tuskin kukaan nainen täällä sellaista ajattelee, tai hirveästi haavilee miehistä muutenkaan. Ei kuitenkaan pyri myöskään vaientamaan epämiellyttäviä mielipiteitä.
Niin, eli naiset jotka ei muutenkaan pidä miehistä keksivät syitä mikseivät pidä miehistä. Miks nää mielipiteet pitäis vaikuttaa kenenkään käytökseen
Minua ihmetyttää usein kuinka pariutuneet hermostuvat kun pariutumista ja seksinharrastamista kritisoidaan. Eihän hyvässä seksi- ja parisuhteessa luulisi muiden sinkkuus ja seksin harrastamattomuus niin kovasti häiritsevän? Eihän? Oletteko sittenkin pariutuneet vain sosiaalisesta paineesta ja nyt parisuhdevelvollisuudet harmittavat sen verran että puratte sen viattomiin sinkkuihin, jotka saavat olla rauhassa? Kunhan pohdin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mun suvun miehet oo tehny siitä mitään numeroa. Elävät normaalia arkielämäänsä ja sen ohessa hankkivat lapsia vaimonsa kanssa.
Kysypä niiltä vaimoilta kuinka iso numero miehen siitin ja siitokset heidän elämässään on. Voi olla että suuruusluokka on vähän eri kuin se mitä sukulaisesi sinulle asiaa pakottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää usein kuinka pariutuneet hermostuvat kun pariutumista ja seksinharrastamista kritisoidaan. Eihän hyvässä seksi- ja parisuhteessa luulisi muiden sinkkuus ja seksin harrastamattomuus niin kovasti häiritsevän? Eihän? Oletteko sittenkin pariutuneet vain sosiaalisesta paineesta ja nyt parisuhdevelvollisuudet harmittavat sen verran että puratte sen viattomiin sinkkuihin, jotka saavat olla rauhassa? Kunhan pohdin..
En tiedä kelle yrität vastata. Tässä nyt ei ollut kyse siitä onko suhteessa vai ei, vai pitääkö ylipäänsä vastakkaisesta sukupuolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää usein kuinka pariutuneet hermostuvat
Sama juttu kun puhutaan henkisyydestä, parisuhteissa olevat saavat paskahalvauksen kun nostetaan selibaatti pöydälle. Eivät kestä sitä, että oma toiminta ei olekaan ehkä niin ylevää ja hienoa, kuin mitä siinä omassa pikku panokuplassa kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä niiltä vaimoilta kuinka iso numero miehen siitin ja siitokset heidän elämässään on. Voi olla että suuruusluokka on vähän eri kuin se mitä sukulaisesi sinulle asiaa pakottavat.
Eli oot joskus ollut jonkun vonkaajan kanssa suhteessa ja sen vuoks susta tuli tuollainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä?
Ei maksa vaivaa.
Tämä sama nk. 'siitoshullu' suoltaa tätä eläin/siemen jne. sontaa joka paikkaan aamusta iltaan. Ylläpito poistaa suurimman osan viesteistä. Itsekin johonkin erehtynyt vastaamaan, usein koko ketju kadonnut tai pelkästään viestit.
Joko provo tai jokin mt-ongelmainen keissi. Vastailee myös omiin viesteihinsä olemalla "eri"