Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tosi moni alkaa jo kolmekymppisenä elää vanhuselämää?

Vierailija
28.09.2025 |

Elämässä ei ole mitään paheita, harrastuksina sienestys ja neulonta, meikit ja hiusvärit on heitetty roskiin ja vaatteet on valittu mukavuus edellä. Mitään spontaania ei voi tehdä, koska ruokailut (erikoisruokavalio) ja nukkumaanmenoaika pitää huomioida.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota pitäisi vanhuuselämäksi nimittää? Elämäntyyli mikä elämäntyyli, ei kai sen ikää tarvitse katsoa. Itse olen parikymppinen ja elän hyvin rauhallista elämää, koska se sopii minulle paljon paremmin kuin vauhdikkaampi rällästys. Miksi tehdä jotain itselle epämukavaa?

Vierailija
2/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan draamatonta ja rauhallista elämää kun heitin kaikki tuntemani narsistit ulos lähipiiristäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota pitäisi vanhuuselämäksi nimittää? Elämäntyyli mikä elämäntyyli, ei kai sen ikää tarvitse katsoa. Itse olen parikymppinen ja elän hyvin rauhallista elämää, koska se sopii minulle paljon paremmin kuin vauhdikkaampi rällästys. Miksi tehdä jotain itselle epämukavaa?

Siksi kun vanhukset elävät tuollaista elämää. Hukkaat elämäsi, jos et koskaan tee mitään hauskaa ja rutiineista poikkeavaa. Elämä ei kaadu siihen, jos kerran vuodessa syöt pizzan, juot oluen ja valvot klo 01 saakka.

Ap

Vierailija
4/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella rauhallinen elämä vain on luonnollisempaa. Nuoruudessa ehkä kokeillaan räväköitä juttuja koska meille kerrotaan että nuoruuden kuuluu olla sellaista ja sosiaalinen ympäristö kuten opiskelu vaikuttaa. Kolmekymppisenä piirit pienenevät ja elämästä tulee enemmän oman näköistä. 

Vierailija
5/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole säälittävämpää kuin ikuista nuoruutta elävät keski-ikäiset tai vanhukset. Ja paheet - miksi aloittaja ihannoi tupakanpolttoa tai alkolla läträämistä? Onko rööki huulessa kulkeva ikiteini jotenkin vetävän näköinen? Lähinnä säälittävä!

Vierailija
6/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun vanhukset elävät tuollaista elämää. Hukkaat elämäsi, jos et koskaan tee mitään hauskaa ja rutiineista poikkeavaa. Elämä ei kaadu siihen, jos kerran vuodessa syöt pizzan, juot oluen ja valvot klo 01 saakka.

Ap

Miksi koet että sinun pitäisi päästä ohjailemaan täysin tuntemattomien ihmisten elämää? Keskity vain omaasi.

Vierailija
7/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin synnynnäinen diagnosoitu asperger kuten kaksi siskoani ja emme edes missään vaiheeessa "rellestäneet" 90-luvulla vaan ihan jo teini-iässä teimme enemmänkin juttuja mitä eläkeikäiset tekevät.

Vierailija
8/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole säälittävämpää kuin ikuista nuoruutta elävät keski-ikäiset tai vanhukset. Ja paheet - miksi aloittaja ihannoi tupakanpolttoa tai alkolla läträämistä? Onko rööki huulessa kulkeva ikiteini jotenkin vetävän näköinen? Lähinnä säälittävä!

Miksi vedit överiksi tän? Lasillinen viiniä, kakkupala tai myöhään valvominen silloin tällöin ei ole "rööki huulessa kulkemista" eikä ikuisen nuoruuden elämistä.

Ap

Vierailija
9/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyteinit polta tupakkia tai juo viinaa joten vertauksesi on aika typerä.

Vierailija
10/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan aikuistumiseksi. 

Vierailija
11/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli olet teiniksi jäänyt kolmikymppinen. Sitten kun aikuistut niin ymmärrät miten seesteinen elämä on auvoisaa.

Vierailija
12/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden pitää elää niin kuin sinä haluat?

Vierailija
13/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemasi 3-kymppiset on outoja.

Vierailija
14/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä vastasi olisikin outoa, jos 30kymppinen juoksee jossain yökerhoissa. Parempi vain käydä juoksuklubeissa ja juoda erikoiskahveja 

Vierailija
15/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo rauhallinen ja tasapainoinen elämä on valtaosalle ihmisiä täysin normaalia. 

Vierailija
16/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa sitä vaan kasvaa ulos patriarkaalisesta naisen kuvasta ja tajuaa,että ei tarvitse tehdä asioita miellyttääkseen miehiä saatika muita ihmisiä ja voi keskittyä siihen, mistä itse tykkää. Baarit yms myös aika nähty jo ja ketä kiinnostaa olla siellä keskellä känniääliöitä.

Vierailija
17/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla myös vaihe. Aika kiva oli alkaa taas koristautua ja harrastaa, kun jaksoi.

Vierailija
18/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muiden pitää elää niin kuin sinä haluat?

Missä olen sellaista vaatinut?

Ap

Vierailija
19/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minäpä tiedän vanhuksia jotka remuavat ja rälläävät kuin viimeistä päivää. Juovat, naivat, pelaavat, matkustelevat ja tuhlaavat rahojaan.

Vierailija
20/78 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 60+ v vanhuuselämään kuuluu biletys (alkoholia kohtuudella) tanssiminen, seksibileet ja swingeröinti. Ei kuljeta naama norsun v_llä. Jokainen terve loppuelämän päivä on mahdollisuus seikkailuun. Ai että!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän