Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä 35v miehen kanssa ja tuli puheeksi lapsitoiveet

Vierailija
27.09.2025 |

Mies oli sitä mieltä, että hän haluaa lapsia ehkä joskus tulevaisuudessa, mutta ei ole vielä varma ja samalla tokaisi, että onneksi asialla ei ole mikään kiire. Olen kohdannut useita reilusti yli kolmekymppisiä miehiä jotka ajattelevat että perhe ehkä voisi joskus tulevaisuudessa olla kiva, mutta tosiaan vasta sitten joskus, ehkä. Ja sitten naisia syyllistetään syntyvyyden laskusta ja siitä että lapsia tehdään liian myöhään. Voisikohan joku kohdistaa valistuksen myös näille miehille, jotka kuvittelevat heillä olevan loputtomasti aikaa ja valintojen mahdollisuuksia näissä asioissa?

Kommentit (297)

Vierailija
141/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo ettei ole lapsiasiaa miettinyt eikä sillä ole kiirettä se tarkoittaa että asia ei oikeasti häntä kiinnosta mutta antaa kuvan että voisi kiinnostaa jos sillä saa naiselta pildeä.

Toisaalta naiset ei tunnu uskovan kun sanoo ettei halua lapsia. Itselläni on monta suhdetta loppunut siihen kun nainen on lopulta tajunnut että olen tosissani kun sanon etten halua lisää lapsia. Edellinen jopa lähtiessään vielä kysyi että olenko tosissani kun muuten meillä oli niin hyvä suhde edelliset 4 vuotta.

Vierailija
142/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ehkä sitten joskus" = ei sinun kanssasi, eikä ainakaan ennen vuosien ilmaisseksipalveluksia. Ei avioliittoa, vaan pillua tänne ja sitten mietitään tuota. Sitten kun olen valmis, vonkaan kohtupalveluita siltä joka on paikalla tai joltain nuoremmalta.

Kerta kaikkiaan älä tuhlaa sekuntiakaan aikaasi ja huomiotasi tällaiseen mieheen. Olet tehnyt virheen jo päästäessäsi hänet puheyhteyteen kanssasi. Eiköhän tuo leväpeäinen ja liberaali asenne ollut luettavissa jo hänen tinder-profiilistaan. Oma vika siis. Mies poistoon ja tarkempi seula jatkossa.

Nainen, jolle seksi on palvelu, on kyllä niin iso red flag, että lopettaisin heti tapailun.

Jep nainen joka tuntee oman seksuaalisuutens eikä elä aivopesussa että siitoskeskeinen munan nuolenta on naiseutta,

Palleillaan ajatteleva mies tuskin voi itseään "järkeväksi" kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo ettei ole lapsiasiaa miettinyt eikä sillä ole kiirettä se tarkoittaa että asia ei oikeasti häntä kiinnosta mutta antaa kuvan että voisi kiinnostaa jos sillä saa naiselta pildeä.

Toisaalta naiset ei tunnu uskovan kun sanoo ettei halua lapsia. Itselläni on monta suhdetta loppunut siihen kun nainen on lopulta tajunnut että olen tosissani kun sanon etten halua lisää lapsia. Edellinen jopa lähtiessään vielä kysyi että olenko tosissani kun muuten meillä oli niin hyvä suhde edelliset 4 vuotta.

Lisää lapsia. 

Joo, emämoka tämäkin. Miehet yleensä paljastavat luonnevikansa jo heti kättelyssä ja heitä todellakin kannattaa uskoa.

Ylipäätään se että mies on jättänyt lastensa äidin on niin suuri rikos naiseutta ja lapsia kohtaan ettei tuollaisen miehen kuvaakaan kannata katsoa. Se on heille ansaitsemaansa suurempi siunaus. Roskiin, roskiin, roskiin.

Vierailija
144/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännetäänpä asia rautalangasta,

Naiset venyttävät pariutumista koska haluavat sinkkuilla ja seikkailla mahdollisimman pitkään. Tämä aiheuttaa sen, että lapseton seurusteluaika jää todella lyhyeksi. Vakaata ja turvallista miestä halutaan kun halutaan lapsia.

Ja korostan, miehet eivät halua lapsia nuorina, vaan miehet haluavat seurustella nuorina.

Kun naiset venyttävät seurustelun aloittamista, miehet venyttävät lasten hankkimisen aloittamista. Ongelmaa ei olisi, jos naiset haluaisivat seurustella sen vakaan ja turvallisen miehen kanssa parikymppisestä alkaen. Sitten kolmekymppisenä olisi vuosikymmen yhteistä aikaa takana, ja voitaisiin hankkia lapsia ilman pikapika-aikataulua.

Miksi kukaan nanien tuhlaisi nuoruuttaan ja vapauttaan miehen kanssa "seurusteluun"? Siis joku himokas siittävä koiras kyttää ja vahtaa vieressä, mutta ei hedelmöitä? Voitko vielä vähän helvetillisempää elämää kuvailla?

Jos mies halua naisen tai lapsia niin sitten pitää olla pätä ja edellytykset sekä luonne kunnossa elättää koko perhe. Muutoin pysykööt kaukana naisista.

Vierailija
145/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että munasolut alkavat vanheta jo 20v.iässä. Vanhat munasolut ovat riski syntyvälle lapselle. Ja miettikää myös kuinka vanhoja olette kun lapsi on täys-ikäinen. Lapsenlapsia on turha odottaa, kun vanhana tulee isäksi tai äidiksi. Aattelepa itte.

Vanhan tai sairaan miehen sperma on lisääntymisriski.

Vierailija
146/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös törmännyt näihin joilla ikää 35v+ ja elämän isot linjat kuten avioliitto ja lapset tuntuvan olevan sellaisia asioita joille ei ole suonut ajatustakaan. En itsekään ole sellainen joka haluaisi mennä toisilla treffeillä naimisiin ja hankkia lapsia tuntemattoman ihmisen kanssa, mutta olen aina tiennyt että nuo ovat minulle tärkeitä asioita ja etappeja mikäli oikea ihminen osuu kohdalle. Olen myös ollut pitkissä parisuhteissa tuollaisten miesten kanssa jotka tuntuivat elävän elämää siten että heräsivät aamulla ja pohtivat päivä kerrallaan että onhan katto pään päällä ja ruokaa syötäväksi. Mitään sen pidemmän aikavälin suunnitelmia ei edes tehnyt.

Luulisi nyt että aikuinen ihminen on sentään muodostanut jonkinlaisen kannan tuollaisiin asioihin. 

Vierailija
147/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti asia on niin että laatumiehillä on aikaa yli neljäänkymppiin, eikä kukaan räpäytä silmiään. Tunnen yhden johtajatason miehen joka käytti ikävuodet 16-37 pannen kaikkea mikä liikkuu, ja sitten yhtäkkiä päättikin että aika tulla isäksi. Otti yhteyttä johonkin vanhaan liekkiin ja alle vuoden päästä niillä on nyt vauva.

Suht hyvännäköinen ja naisten suosiossa oleva mies voi valitettavasti suunnilleen missä iässä tahansa marssia vain tinderiin tai vähän viestittää jonkun lapsettomaksi jääneen säädön kanssa ja simsalabim siitä vaan perhehommiin.

Naiselle ihan paska nakki ja aloittamaton homma, kun a) miehet eli ylipäätään ole niin perheen hankkimisen perään b) niillä hyvillä on jo perhe ja c) homman läsähtäessä kasaan kaikki jää omaksi ongelmaksi ja mies voi vaan marssia pois.

Huoh.

Ei ole. Tilastojen mukaan miehet tekevät ensimmäisen lapsensa noin 31- vuotiaana, ja jos eivät siihen mikään mennessä ole niin tehneet, niin eivät tee myöhemminkään. Sitäpaitsi miehen sperman lastu heikkenee dramaattisesti kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen, ja sen huonoa vaikutusta syntyvän lapsen geeneihin ei kompensoi edes lapsen nuori äiti.  Että kyseessä ei ole mikään laatumies.

Vierailija
148/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset venyttävät pariutumista koska haluavat sinkkuilla ja seikkailla mahdollisimman pitkään. Tämä aiheuttaa sen, että lapseton seurusteluaika jää todella lyhyeksi. Vakaata ja turvallista miestä halutaan kun halutaan lapsia.

Ja korostan, miehet eivät halua lapsia nuorina, vaan miehet haluavat seurustella nuorina.

Kun naiset venyttävät seurustelun aloittamista, miehet venyttävät lasten hankkimisen aloittamista. Ongelmaa ei olisi, jos naiset haluaisivat seurustella sen vakaan ja turvallisen miehen kanssa parikymppisestä alkaen. Sitten kolmekymppisenä olisi vuosikymmen yhteistä aikaa takana, ja voitaisiin hankkia lapsia ilman pikapika-aikataulua.

Miksi kukaan nanien tuhlaisi nuoruuttaan ja vapauttaan miehen kanssa "seurusteluun"? Siis joku himokas siittävä koiras kyttää ja vahtaa vieressä, mutta ei hedelmöitä?

Fiksut velanaiset jotka tykkää velamiehistä :)

Vierailija
149/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää lapsia. 

Joo, emämoka tämäkin. Miehet yleensä paljastavat luonnevikansa jo heti kättelyssä ja heitä todellakin kannattaa uskoa.

Ylipäätään se että mies on jättänyt lastensa äidin on niin suuri rikos naiseutta ja lapsia kohtaan ettei tuollaisen miehen kuvaakaan kannata katsoa. Se on heille ansaitsemaansa suurempi siunaus. Roskiin, ros

Öööö, missä kohtaa mies jätti lasten äidin? Kyllä se on tilastollisesti nähtävissä että yli 80% tapauksista nainen jättää lastensa isän.

Vierailija
150/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää lapsia. 

Ylipäätään se että mies on jättänyt lastensa äidin on niin suuri rikos naiseutta ja lapsia kohtaan ettei tuollaisen miehen kuvaakaan kannata katsoa. Se on

Totta, valtaosassa tapauksista eron laittaa vireille nainen. Mutta oletteko koskaan miettineet miksi näin on? Ihan ilman syytäkö näin tapahtuu? -Eri

Vierailija
151/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös törmännyt näihin joilla ikää 35v+ ja elämän isot linjat kuten avioliitto ja lapset tuntuvan olevan sellaisia asioita joille ei ole suonut ajatustakaan. En itsekään ole sellainen joka haluaisi mennä toisilla treffeillä naimisiin ja hankkia lapsia tuntemattoman ihmisen kanssa, mutta olen aina tiennyt että nuo ovat minulle tärkeitä asioita ja etappeja mikäli oikea ihminen osuu kohdalle. Olen myös ollut pitkissä parisuhteissa tuollaisten miesten kanssa jotka tuntuivat elävän elämää siten että heräsivät aamulla ja pohtivat päivä kerrallaan että onhan katto pään päällä ja ruokaa syötäväksi. Mitään sen pidemmän aikavälin suunnitelmia ei edes tehnyt.

Luulisi nyt että aikuinen ihminen on sentään muodostanut jonkinlaisen kannan tuollaisiin asioihin. 

Tämä! Olen saman huomannut itsekin ja ihmetyttää suuresti. Siksi nykyään kartoitan jo ennen tapaamista tai viimeistään ensimmäisillä tapaamisilla miten mies näkee tulevaisuutensa. Jos hän ei yli kolmekymppisenä tiedä, ole asiaa ajatellut tai aikeissakaan ajatella en edes lähde treffeille tai lopetan tapailun.

Vierailija
152/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti asia on niin että laatumiehillä on aikaa yli neljäänkymppiin, eikä kukaan räpäytä silmiään. Tunnen yhden johtajatason miehen joka käytti ikävuodet 16-37 pannen kaikkea mikä liikkuu, ja sitten yhtäkkiä päättikin että aika tulla isäksi. Otti yhteyttä johonkin vanhaan liekkiin ja alle vuoden päästä niillä on nyt vauva.

Suht hyvännäköinen ja naisten suosiossa oleva mies voi valitettavasti suunnilleen missä iässä tahansa marssia vain tinderiin tai vähän viestittää jonkun lapsettomaksi jääneen säädön kanssa ja simsalabim siitä vaan perhehommiin.

Naiselle ihan paska nakki ja aloittamaton homma, kun a) miehet eli ylipäätään ole niin perheen hankkimisen perään b) niillä hyvillä on jo perhe ja c) homman läsähtäessä kasaan kaikki jää omaksi ongelmaksi ja mies voi vaan marssia pois.

Huoh.

Ei ole. Tilastojen mukaan miehet

Eikä varmastikaan mikään laatunainen. Jos vastaa tuollaisen häntäheikin "hei tehdäänkö lapsi" ehdotukseen "joooooo ihanaaa pillu murskaksi oletunelmieni prinsi!" niin kyllähän se nainen on joku vähämielinen.

Tiedän kyllä tällaisia naisia, siis jotka ihan ITSE vonkaavat näitä häntäheikkejä, että anna spermaa. He todellakin ovat vähämielisiä. Eikä siinä mitään, saa olla, mutta herra jee sentään tuollaisista kannattaa pysyä kaukana. 

Aina kun lisääntyy, kannattaa katsoa sen toisen historiaa sillä silmällä, että jos ja kun lapsi toteuttaa tätä opittua mallia, niin onko se lapselle hyvä elämä. Panofestivaali ja sitten joku random ä mmä äidiksi niin ööh... Ei hyvä.

Vierailija
153/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olen saman huomannut itsekin ja ihmetyttää suuresti. Siksi nykyään kartoitan jo ennen ta

Minä en yli 40v tiedä mitä haluaisin elämältä. Talo ja lapset mulla on mutta mitä haluaisin elämältä on mysteeri. Ehkä en halua mitään, ehkä haluan vain päästä harrastamaan paljon seksiä.

Vierailija
154/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nanien tuhlaisi nuoruuttaan ja vapauttaan miehen kanssa "seurusteluun"? Siis joku himokas siittävä koiras

Sori mutta siemennettävänä oleminen ei ole miltään suunnalta tarkasteltuna fiksua. Vähiten silloi, jos se ei johda hedelmöittymiseen Se on of-kamaa.

Vierailija
155/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olen saman huomannut itsekin ja ihmetyttää suuresti. Siksi nykyään kartoitan jo ennen ta

Säästää aikaa ja sydänsuruja. Hyvä kun et anna aidallaistujien tuhlata aikaa.

Vierailija
156/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää lapsia. 

Ylipäätään se että mies on jättänyt lastensa äidin on niin suuri rikos naiseutta ja lapsia kohtaan ettei tuollaisen miehen kuvaakaan kannata katsoa. Se on

Siihen on varmasti ollu syy, miksi nainen on näin tehnyt. Joka tapauksessa jos perhe on rikottu ja mies metsästää uutta pilua niin asia on selvä kuin pläkki. Lapset on tehty ja heillä on jo äiti, joten seksiaddiktio tai narsismi kyseessä, ihan siitä huolimatta oliko jättäjä nainen vai mies. Nainenkin voi jättää ihan perustellusti jos mies vaikka pahoinpitelee tai hyväksikäyttää tätä. Suurin osa näin tekeekin. Jotkut poistuvat "luonnollisesti", omassa suvussa tätäkin nähty... 

Vierailija
157/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olen saman huomannut itsekin ja ihmetytt

Hyvän kuvan annat perhemiehistä. Krta kaikkiaan naiset jotka teille synnyttelevät vaikutavat päivä päivältä idiootimmilta.

Vierailija
158/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ketju, jossa naiset projisoivat omia huoliaan ikääntymisestään ja hedelmällisyydestään miehiin. Ketjun pointtina ei oikeasti ole se, ettei 35-vuotias mies halua vielä lapsia, vaan että ap on ikääntyvä nainen, jota vi tuttaa, että 35-vuotiaan miehen ei tarvitse murehtia samoista asioista kuin tämän. Oletettavasti ap:lla on myös kiire hankkia lapsia, ja tämä 35-vuotias mies edustaa sellaista arkkityyppiä huolettomasta miehestä, joka häiritsee neuroottista ap:ta. 

Itse olen esimerkiksi 34-vuotias mies enkä ole varma haluanko lapsia, tai jos hankinkin, en koe mitään kiirettä siihen. Miksi kokisin? Tyttöystäväni on 20-vuotias, ja tiedän kokemuksesta, että pystyn vielä ylipäätään vuosikaudet saamaan viehättäviä nuoria ja hedelmällisiä naisia. Miksi asia olisi siis minulle ajankohtainen? Mieluummin keskityn uraan ja harrastuksiini yms. 

Vierailija
159/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää lapsia. 

Ylipäätään se että mies on jättänyt lastensa äidin on niin suuri rikos naiseutta ja lapsia kohtaan ette

Siihen on varmasti ollu syy, miksi nainen on näin tehnyt. Joka tapauksessa jos perhe on rikottu ja mies metsästää uutta pilua niin asia on selvä kuin pläkki. Lapset on tehty ja heillä on jo äiti, joten seksiaddiktio tai narsismi kyseessä, ihan siitä huolimatta oliko jättäjä nainen vai mies. Nainenkin voi jättää ihan perustellusti jos mies vaikka pahoinpitelee tai hyväksikäyttää tätä. Suurin osa näin tekeekin. Jotkut poistuvat "luonnollisesti", omassa suvussa tätäkin nähty... 

Niin niin. Nainenhan EI KOSKAAN oo jättäny ihan hyvää miestä saadakseen seksiä muilta. Tästähän EI OLE IKINÄ kirjoitettu kirjoja ja lehtiartikkeleita.

Eiku

Vierailija
160/297 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää lapsia. 

Ylipäätään se että mies on jättänyt lastensa äidin

Tosiaan, myös jotkut naiset ovat vähämielisiä, kuten tässä jo todettiin.

Kunhan vaan totean että naisissa on meitä järkeviäkin, jotka eivät pallillisten tai muiden sukuelindominanttien sekoiluihin lankea. Ja kannattaa tosiaan katsoa jo kauan ennen kuin harkitseekaan treffejä, että millainen "track record" miehellä on. Jos sitä ei saa selville niin sitten pitää kenttä kylmänä sen aikaa, että saa. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä kyseessä ei ole perhekelpoinen yksilö, sillä suurin osa miehistä ei ole kehittynyt sille tasolle, eikä tulekaan kehittymään tällä menolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä