Muita, jotka eivät tajua, miksi ihmiset leipovat?
Poikkeus: leipä. Sen leipomisen ymmärrän, se on ihan järkevääkin. Mutta muu söhrääminen... Ei ei ei.
Kommentit (54)
Ihailen ihmisiä, jotka leipovat itse. Itsellä taito jäänyt oppimatta, kuten sukan neulominenkin!
En pidä makeista leivonnaisista, mytta ymmärräb, miksi ne, jotka pitävät niistä, leipovat niitä juhliin. Mullekin maistuu joku raikas marjainen tai hedelmäinen juustokakku, jos sellainen lasketaan leipomiseksii.
Leivän, pizzan ja vaikkapa kasvispiirakoiden leipomisen katson suorastaan järkeväksi. Haluaisin leipoa karjalanpiirakoita ennen kuin täysin unohdan äitini ja mummoni minulle opettamat jipot. Mutta minulla ei ole siihen sopivaa uunia.
Leo Minne on kivaa ja rentouttavaa puuhaa ja leivonnaiset ovat herkullisia.
Juuri leivoin karjalanpiirakat Air Fryerissa. Suoraan pakkasesta 17min ja valmista.
Minä en tajua miksi ihmiset leipovat ja LAITTAVAT RUOKAA?! Hirveetä hommaa, inhoan enkä tee.
Leipoisin enemmän kun vaan viitsisi. Jos saisi aikaiseksi hommata jonkinlaisen alustan mihin ei taikinat tarttuisi niin voisi vähän auttaa.
Minä leivon itse, jos haluan syödä jotain leivonnaisia. Kaupan tekeleet on lähes poikkeuksetta kamalia, ellei satu löytämään jonkun pienen paikallisleipomon tuotteita. Leipominen on myös mukavaa, kuten ruuanlaittokin.
Vierailija kirjoitti:
Muita, jotka eivät tajua, miksi ihmiset syö kaupan yliprosessoituja pahanmakuisia valmiskeksejä ja -kakkuja?
No ei kai niitä kukaan syö. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en tajua miksi ihmiset leipovat ja LAITTAVAT RUOKAA?! Hirveetä hommaa, inhoan enkä tee.
Tämä.
En myöskään tajua, mitä leipojat sitten tekevät leipomuksillaan. Perheelle lämpimäinen tai kaksi, ja loput roskiin vai? Minua ahdistaisi jos joku tuputtaisi minulle viikoittain leipomuksiaan. Ap
Itse en juuri leivo, mutta ymmärrän leipomisen itselle ja kotiin tuleville vieraille. Sitä en ymmärrä että leivotaan leipomisen ilosta ts. leivotaan niin usein ettei itse halua edes niitä leipomuksia maistaa vaan ne viedään työpaikan kahvihuoneeseen tavallisena työpäivänä. Miksi nähdä se vaiva jos ei kuitenkaan halua herkutella itse leipomisilla.
Tavallaan ymmärrän, tavallaan en. Vähä niinku sukan kutominen, partioaitasta saa kympillä tosi hyvät sukat, siis paremmat kuin ne sukulaisen viikkoja värkkäämät.
Aika vähän tajuaa jos ei sellaista tajua.
Vierailija kirjoitti:
Minä leivon itse, jos haluan syödä jotain leivonnaisia. Kaupan tekeleet on lähes poikkeuksetta kamalia, ellei satu löytämään jonkun pienen paikallisleipomon tuotteita. Leipominen on myös mukavaa, kuten ruuanlaittokin.
Miksi leipominen ja ruoanlaitto olisi mukavaa? Ap
Mua ärsyttää sellaiset ehtoisat emäntätyypit jotka saa jotain outoa tyydytystä siitä että ovat jatkuvasti kädet taikinassa ja tyrkyttävät sen seitsemää sorttia leipomuksiaan kotonaan, työssä ja kaikissa kissanristiäisissä. Usein ovatkin sitten itse ylipainoisia moisesta harrastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän tajuaa jos ei sellaista tajua.
Upeaa ajattelua, onnittelut. Ap
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tajua, mitä leipojat sitten tekevät leipomuksillaan. Perheelle lämpimäinen tai kaksi, ja loput roskiin vai? Minua ahdistaisi jos joku tuputtaisi minulle viikoittain leipomuksiaan. Ap
No arvaa, syödään tietenkin. Eipä ole koskaan tarvinnut leipomuksia roskiin heittää, meitä on 5 syöjää tässä perheessä.
Muita, jotka eivät tajua, miksi ihmiset syö kaupan yliprosessoituja pahanmakuisia valmiskeksejä ja -kakkuja?