Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin asiantuntija sanoo että kylpypyyhettä voi käyttää päivittäin koko viikon

Vierailija
27.09.2025 |

Anteeksi vaan, mutta en todellakaan halua käyttää pyyhettä ikinä enempää kuin kolme kertaa, useimmiten kaksi. Johan siihen jää esim hiusten hoitoaineeata jäämiä. 

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on varminta, jos kuitenkin laittaa sen kaapista ottamansa pyyhkeen suoraan pyykkiin ennen kuin käyttää sitä ja antaa vartalon ja hiusten ilmakuivua. Ties mitä se on siellä kaapissa itseensä kerännyt.

Vierailija
142/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kakkapöpöt menee vessassa pyyhkeeseen. No voi elämän kevät nyt taas. Joka paikassa on koko ajan pöpöjä! Se on ihan normaalia. Vessaa ja berberiä pitää sitten pestä tarpeeksi usein, ei siinä mitään sen kummempaa ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten usein pesette pyykkiä, jos pyyhe laitetaan pesuun parin kuivauskerran jälkeen? Joka päiväkö? Montako koneellista?

Se pyyhe on myös konepesun jälkeen märkä. Ja se laitetaan kuivumaan ihan kuten siihen kuivaamisen jälkeen, eli se silloinkin kerää ilmasta niitä pölyhiukkasia itseensä.

Ei minulla ole kylppärissä pölyä

Pölyä on ihan joka paikassa. Pöly on esim. tekstiilien nukkaa ja ihmisen kuollutta ihosolukkoa. Sitä leijailee ilmassa.

Älä viitsi, kylppärissa ihon  kuolleet solukot poistuvat pestessä veden  mukana, ei se  ilmaan mene leijailemaan.   Pestyn vaatteen  nukka ei ole  likaista

Oletko neurootikko ?

Vierailija
144/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten usein pesette pyykkiä, jos pyyhe laitetaan pesuun parin kuivauskerran jälkeen? Joka päiväkö? Montako koneellista?

Se pyyhe on myös konepesun jälkeen märkä. Ja se laitetaan kuivumaan ihan kuten siihen kuivaamisen jälkeen, eli se silloinkin kerää ilmasta niitä pölyhiukkasia itseensä.

Ei minulla ole kylppärissä pölyä

Pölyä on ihan joka paikassa. Pöly on esim. tekstiilien nukkaa ja ihmisen kuollutta ihosolukkoa. Sitä leijailee ilmassa.

Älä viitsi, kylppärissa ihon  kuolleet solukot poistuvat pest

essä veden  mukana, ei se  ilmaan mene leijailemaan.   Pestyn vaatteen  nukka ei ole  likaista

Oletko neurootikko ?

En ole, mä kerroin sulle, mitä pöly on, kun et tiennyt. Ja sitä on siellä sinun kylppärissäsi myös.

Vierailija
145/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että kakkapöpöt menee vessassa pyyhkeeseen. No voi elämän kevät nyt taas. Joka paikassa on koko ajan pöpöjä! Se on ihan normaalia. Vessaa ja berberiä pitää sitten pestä tarpeeksi usein, ei siinä mitään sen kummempaa ole. 

Mutta kyllä ne pyyhkeet mielestäni on hyvä pestä ainakin kahdesti käytön välissä. Ja minä käytän myös varmuuden vuoksi hazmat-pukua, kun kuivaan itseni kylpypyyhkeellä sekä tietenkin kumihanskoja, kun kuivaan käsipyyhkeeseen.

Vierailija
146/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko tähänkin joku "asiantuntija".

Vierailija
147/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on varminta, jos kuitenkin laittaa sen kaapista ottamansa pyyhkeen suoraan pyykkiin ennen kuin käyttää sitä ja antaa vartalon ja hiusten ilmakuivua. Ties mitä se on siellä kaapissa itseensä kerännyt.

Joo tai jättää sen pyyhkeen kauppaan. Itsensä voi kuivata kävelemällä alasti korttelin ympäri. Ottaa pari sanomalehteä mukaan ja niillä leyhyttelee niin hyvin kuivuu. 

Vierailija
148/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen talouden pyyhkeet joka viikonloppu.

Taloudessa kolme henkeä, jokaisella käytössään 2 iso kylpypyyhettä ja 2 käsipyyhettä ja kylppärissä on 2 jalkapyyhettä, keittiössä pyyhe.

Eli 15 pyyhettä yhteensä ja kone menee niistä ihan täyteen. Koko ajan tuntuu, että taas on viikonloppu eli pyyhkeiden pesemisaika. Jos en olisi määritellyt sitä, että pyyhkeet pestään joka viikonloppu, pesemistahti taatusti venyisi siitä.

Koen, että riittää, että pyyhkeet pesee kerran viikossa. Pyyhkeet eivät ikinä haise miltään, käytän hajusteetonta pesuainetta ja hajuaistini on erittäin hyvä.

Ja tämä tultakoot kirjoittaman hautakiveesi.

Vierailija
149/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeet ehkä kannattais varovaisuusperiaatteen mukaisesti hävittää varmuuden vuoksi kokonaan maailmasta. Ettei vaan tarttus mitään pöpöjä. Upotetaan Mariaanien hautaan ettei vaan käy mitään.

Vierailija
150/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhkeet ehkä kannattais varovaisuusperiaatteen mukaisesti hävittää varmuuden vuoksi kokonaan maailmasta. Ettei vaan tarttus mitään pöpöjä. Upotetaan Mariaanien hautaan ettei vaan käy mitään.

Vihdoinkin joku aidosti ratkaisukeskeinen ihminen, joka on valmis tekemään asialle jotain sen sijaan, että vain päivittelee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi