Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan
ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin exän kaa 8000e parisänky eikä ollu edes pitkässä juoksussa hyvä. En edes muista merkkiä, ruotsalainen ja Iskusta ostettiin. Kehtaan kyllä kertoa tästä tyhmästä jutusta kavereille yms
Entäs pikajuoksussa?
Ostin leggingsit, näyttivät tosi typerältä päälläni. Tilasin nuorena babydoll mekon, vesiraja pituinen. Elin yksin tuolloin, en ostanut miehen iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuli ihan kotiinkannettuna sellaisia pieniä kuvastoja, joissa myytiin kaikenlaista TV-shoptasoista tavaraa. Itse haksahdin joihinkin PuErh-teekapseleihin joiden piti muka laihduttaa. Tiedä mitä myrkkyjä niissäkin oli...
Luulisi että jos olisit avannut kaupassa purkillisen, et olisi ostanut. PuErh tee haisee niin pahalle ettei tee mieli viikkoon syödä mitään. Takuulla siis toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostos tv-st jonkun hoikentavan vyön 90-luvulla. Maksoi 260 markkaa. Luulin, että laittaa vatsalihakset töihin. Mutta se jotenkin tärisi tai piippas, kun ei vetänyt vatsaa sisään. Pidemmän päälle hyvin hermostuttava kapistus.
Vau, elät mun kuumeunta. Lapsena tuli ostos tvtä tuijoteltua kuumeessa ja olisin just halunnut ton saunavyön, sellaiset kimalleluikero kalasyötit ja sellaisen valtavan ilmapatjavierassängyn.
Oma tyhmä ostos ei ollut edes kallis, mutta silti harmittaa ja naurattaa, miksi sellainen piti mennä ostamaan. Ostin lasisen vedenkeittimen kuvitellen, että se olisi johdoton. Kannuosa toki oli, mutta kuumentava alusta ei, joten nyt se kuumenee aamuisin tossa mun yöpöydällä.
Serkulla oli tuo ilmapatjavierassänky. Narisi niin maan perkeleesti ja oli muutenkin kamalan epämiellyttävä nukkua. Aamulla oli vielä krapula eikä tuolla ilmapatjalla nukkuminen ainakaan parantanut oloa!
Loppukesän alesta liian lyhyellä harkinta-ajalla "niin ihanat" puiset terassikalusteet. Taatusti vielä jotain sademetsäpuuta. Vaatisivat pesun, hiomisen ja öljyämisen vähintään kerran vuodessa ja se ei vaan onnistunut meidän saamattomalta pikkulapsiperheeltä, tarpeeksi huollettavia muutenkin. Kuka ostaa kalusteita jotka eivät pärjää keskenään?? Tuolien istuinosien ohuet rimat alkoi irtoilla kenties öljyämättömyyden vuoksi, eikä niillä sitten voinut enää istuakaan. Annettiin koko kallis satsi ilmaiseksi pois kun joku suostui ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko aikoinaan, kun oli televisiossa televisiossa mainostettiin niitä ihmellisiä ostoskanavan keittiölaitteita. (samoja sai jostain halpakaupoista muutamalla eurolla). Taisin tilata jonkun ihmelaitteen johon painamalla kannesta sai kasvikset erilaisen muotoisiksi silpuiksi. No en jaksanut painaa tarpeeksi lujaa ja hirveästi tiskiäkin tuli. Lopulta viisaistuin, ja aloin käyttää hyvälaatuista keittiöveistä silppuamiseen.
Minä taas sorruin ostamaan sinänsä laadukkaan ja toimivan sauvasekoitinsetin, jossa oli mukana jos jonkinlaista lisävimpainta mitä erilaisempaan silppuamiseen, muhjaamiseen ja piipertämiseen. Onpa jäänyt lähes käyttämättömäksi - ensin etsit kaikki osat ja kun et muista välttämättä ulkoa, miten mikäkin lisähärpäke kasataan, niin kaivat esiin vielä ohjekirjan. Lopuksi saat kaivella silppua laitteen uumenista ja tuloksena on kasa tiskiä. Kunnollisella kokkiveitsellä saman olisi hoitanut murto-osassa aikaa.
Yli 200 eurolla Juice plus kapseleita köyhänä opiskelijana. Kyllä, mua huijattiin.
Paljasjalkakengät! Olen peräti kolmesti hairahtanut johonkin somemainokseen ja kerran liikkeessä. Lopputuloksena mulla on yhdet paljasjalkakengät jotka on ihan ok jalassa ja joita pidän joskus, ja yhdet yli 100e maksaneet perus läpykkäät töissä. Yhdet häpeäostokset seisoo eteisessä, lupasin antaa ne naapurille ilmaiseksi että saan pois silmistäni. Käytin niitä vain ehkä kahdesti ja sain pahan plantaarifaskiitin. Vain yhdet näistä neljästä sain heti palautettua. Älkää ottako paljasjalkakenkiä!
Tosi hieno, ehkä 700 euron grilli. Grillataan kerran kesässä - yhden grillauskerran hinta siis tällä hetkellä yli 100e.
Wonder core vatsalihaslaite. Vatsalihaksia en sillä saanut, mutta selkäni rikoin kyllä. En onneksi pysyvästi.
KirkasvaloKUULOKKEET
:D :D :D
Sitten korvat punaisina kuuntelin kun työkaveri naureskeli ihmisille, jotka ovat haksahtaneet niihin
Vierailija kirjoitti:
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
🤣🤣
Jäähdytysmikro. Kätevä kun laittaa oluen siihen, niin kylmä 30-40 sekunnissa. Kallis oli.
Kirppikseltä runkopatjasängyn aikanaan opiskelijana, kun oli epäselvää lähdemmekö eksän kanssa eri teille. Niin vähän niinkuin varmuuden vuoksi, jos muutan omaan asuntoon. Sänky näytti siellä kirppiksellä ihan kivalta ja siistiltä.
Ensin oli kauhea homma saada järkättyä kuljetus tälle sängylle. Lopulta se saapui; kirppiksen pitäjät oli saaneet jonkun kämäsen peräkärryn, jolla se tuotiin. Sänky oli ehtinyt matkalla kastua sateessa. Kuski ja minä kannettiin se yhdessä pihalta keskelle meidän olkkaria. Sänky oli märkä ja kaiken lisäksi siihen keskelle oli kakannut lintu. Siinä seistiin ja katsottiin sänkyä, minä, kuski ja eksäni. Kuski kysyi varovasti, että veisikö hän sen samantien pois. Vastasin että ei tarvii. En kehdannut sanoa että se on aivan kaamea.
Kun kuski oli poistunut paikalta, roudattiin eksän kanssa sänky sen opiskelijatalon kerhohuoneelle että päästiin siitä eroon :D
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä ulkomaanmatkallamme meidät sai ylipuhuttua Holiday Clubin osakemyyjä. Onneksi en enää muista mitä maksoimme- mutta paljon kuitenkin!
Saimme sen onneksi vaihdettua kotimaiseen kohteeseen ja hamaan kuolemaan asti maksamme siitä.
Eroon ei pääse millään. Tätä emme ole kenellekään kertoneet.
Mun puoliso innostui jossain etelänmatkalla noista myyjistä, kun siellä myyntitilaisuudessa olisi saanut jotain ilmaiseksi. Suutui kun en lähtenyt mukaan, eikä ollut sitten saanut edes niitä tarjoiluja, kun olisi pitänyt olla puoliso mukana. On kyllä jälkikäteen kiitellyt, että en suostunut siihen hulluuteen.
Tätä en ostanut itse, vaan sain lahjaksi. Ihan kamala tekele, sellaiset ulkomailta hankitut salaatinottimet. Metalliset, niin kuin sakset. Räikeänvärisesti maalatut, esitti sellaista pellehahmoa, eli ne saksen liikkuvat osat olivat sen jalat, yläpäässä oli taivutetut käsivarret (ne saksen kohdat josta sormet meni läpi) ja sitten pää, jossa musta korkea hattu. Voi kiesus. Joku lapsi olisi varmaan alkanut itkeä pelosta ne nähdessään. Minullakin meni kylmät väreet.
Pidin kaapissa. Mutta inhosin niitä. Kun raivasin tavaraa muuttoa varten, annoin itselleni luvan heittää ne pois. En kierrättänyt, koska en halunnut kiduttaa niillä ketään muuta. Oli tosi helpotus päästä niistä eroon.
Ostin melkein sata euroa maksavan korsetin. Aikomus oli pitää sitä joka päivä ja saada hoikka vyötärö. (Olin siis hoikka, mutta vartalon malli on tasapaksu) No yhden päivän jaksoin käyttää. Ei taida olla edes terveellistä käyttää, aiheuttaa kuulemma ainakin palleahengitystä. Eli alkaa hengittää väärällä tavalla, pallean kautta. Sitten siitä hengitystavasta ei pääse eroon edes riisumalla korsetin. Lisäksi häiritsee kuulemma verenkiertoa ja heikentää keskivartalon lihaksia.
Stressipallo. Puristettava, sininen, silikonisen oloinen, palautuu muotoonsa liian äkkiä, jäykkä. Tiger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä ulkomaanmatkallamme meidät sai ylipuhuttua Holiday Clubin osakemyyjä. Onneksi en enää muista mitä maksoimme- mutta paljon kuitenkin!
Saimme sen onneksi vaihdettua kotimaiseen kohteeseen ja hamaan kuolemaan asti maksamme siitä.
Eroon ei pääse millään. Tätä emme ole kenellekään kertoneet.
Pistä ensin vuokralle heidän kauttaan. Vanhempani saivat omansa myytyä kun joku ensin vuokrasi huoneiston ja testasi sen. Halvalla se meni mutta meni kuitenkin. Hyvä Hiihtolomaviikko suositusta kohteesta.
On laitettu vuokralle mutta eipä ole onnistunut. Huono viikko, halvin mahdollinen. Ilmaiseksi antaisin pois.
Jossain lehdessä on ollut ilmoituksia että joku ostaa näitä viikko-osakkeita. Hinta kuulemma satanen tai pari mitä tarjoavat.
Ostin kerran patjan jossa piti olla näkymättömiä lankoja jotka poistaa unettomuuden.