Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan
ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.
Kommentit (292)
Jamie Oliver "Flavor Shaker" (tai jotain sinnepäin) - sellainen päärynän muotoinen, keskeltä aukeava muovipullo, jossa on raskas keraaminen kuula sisällä. Myytiin jonain ihmelaitteena - salaattikastikkeen ainekset sisään, pari ravistusta ja täydellinen salaattikastike on valmis.
Joo, ei toiminut - kaikki kiinteät ainekset olisi ilmeisesti (tietysti!) pilkkoa ensin ihan samalla tavalla kuin muutenkin - ja siinä vaiheessa se salaattikastike valmistuu ihan muutenkin vaikka juomalasissa haarukalla seikoittaen.
No, tästä keskustelusta on ollut se hyöty, että muistin tuollasenkin jossain kaapissa vielä pyörivän. Kaivoin sen esiin piilostaan ja hetin suoraan roskiin. Ihan hyvä periaate välttää kaikkea keittiötavaraa, jota myydään Jamie Oliverin tai jonkun muun kokin nimellä...
En tiedä täyttääkö tämä otsikon ehtoja, koska olen tämän miesystävälleni "tunnustanut". Hän totesi, että jos sulla on joskus sellainen olo, että menee huonosti, niin voit aina miettiä tuota ja huomata ettet niin sekaisin ole. :D
Olin teini-ikäinen, kun posti alkoi jakamaan Kuponkiuutisia. Kaikki tuotteet tekivät ihmeen jne. Moni sieltä tilasikin. Halvalla sai esim WC istuimen mattosetin. :D Sen aikainen Temu.
Koskaan en saanut tilata, koska äiti sanoi, että nuo ovat ihan humpuukia.
Muutin omilleni ja tilasin Kuponkiuutisista lintuaiheisen, arvokkaan näköisen seinäkellon, jonka piti täyttää kotini suloisella linnunlaululla.
Joo ei. Ne jalopuulta näyttäneet kehykset olivat muovia. Niin ja ne "lintujen äänet". Mekaanista kolinaa.
Vuosia sitten ulkomaanmatkan yhden miehen kanssa johon luulin olevani rakastunut. Kallis panoreissu, olin silloin vähissä rahoissa ja 2000 euroa oli ihan tolkuton summa laittaa sellaiseen. Kerroin ystävilleni että se mies maksoi matkan. Katin kontit. Vieläkin vuosien jälkeen harmittaa.
Louis Vuittonin laukun, joka vain lojuu kaapissa, kun en kehtaa käyttää sitä.
Rullaluistimet. Olivat ysärillä kova juttu. Maksoivat ihan hitokseen opiskelijan budjetille, kokeilin kaksi kertaa kun en oppinut/uskaltanut opetella jarruttamaan niillä kunnolla. Kun kaverit kyselivät lähdetäänkö rullailemaan, niin sanoin ettei mulla ole luistimia, ei kiinnosta.
Joskus marraskuun ja joulukuun vaihteessa kävi joku mies meidän ovella kauppaamassa joulukuusta. Sanoin, että en laita joulukuusta niin aikaisin. Parin viikon päästä tuli mies uudestaan ja kilttinä ihmisenä ostin sen onnettoman kuusen. Melkein heti se rupesi varistamaan neulasia ja jouluna oli meillä puolipaljas kuusi.
Vierailija kirjoitti:
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
Mistä tuon löysit? Taidan haluta itse samanlaisen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
Pingviinin omistaja tässä. Onpa se saanut paljon huomiota ketjussa🙂. Ostin sen vuosia sitten Tigeristä (nykyään Flying Tiger), mutta niitä ei siellä enää ole. Googlasin ja löysin samanlaisen paitsi ihan vähän pienemmän täältä https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/schleich-wild-life-pingviini?sr… Varmaan niitä saa muualtakin, mutta tästä saa etsimiseen tuotenimen ja ulkonäön.
Värianalyysipalvelun. En kehtaa kertoa kenellekään, että käytin sellaiseen hömppään 200 euroa. Olen muuten olemukseltani järkevä ja vaativassa asiantuntija-ammatissa. Kasvojeni edessä heiluteltiin muutamia sävyhuiveja ja lopuksi todettiin, että minulle sopii sinertävä ei oranssi. Tiesin sen kyllä jo ennestäänkin. Mitään meikkisävyohjeita tms. en saanut, ne olisi pitänyt ostaa vielä erikseen. Kaapin pohjalla lojuu se saamani pieni oikeiden sävyjen viuhka. Suomen pienistä valikoimista olisi kokolailla mahdotonta edes löytää sen sävyisiä vaatteita, jotka olisivat vielä muutenkin sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pingviinin omistaja tässä. Onpa se saanut paljon huomiota ketjussa🙂. Ostin sen vuosia sitten Tigeristä (nykyään Flying Tiger), mutta niitä ei siellä enää ole. Googlasin ja löysin samanlaisen paitsi ihan vähän pienemmän täältä https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/schleich-wild-life-pingviini?sr… Varmaan niitä saa muualtakin, mutta tästä saa etsimiseen tuotenimen ja ulkonäön.
Kärkkäisen pingviini on vain 5 cm korkea, kovin vaatimaton.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäisen pingviini on vain 5 cm korkea, kovin vaatimaton.:D
Hups, minä tyhmä katsoin vaan että ulkonäkö on ihan sama ja olin huolimaton koon suhteen😂. Vähän samanlaisen löysin https://www.fruugo.fi/28-cm-realistinen-vinyylipingviinifiguuri-opettav… mutta nettikauppa ei ole mulle tuttu eikä pingviinikään mun mielestä yhtä kaunis. Ei varmaan voi muuta kuin metsästää sitä kirppiksiltä.
Tapahtui ennen nettiaikaa. Ostettiin kaverin kanssa sänomalehden myydään autoja -palstalta auto, joka maksoi meille opiskelijoille kesälomalla tienatut rahat. Lähdettiin ajamaan vanhempien luo, kun autosta putosi puolimatkassa pohja pois keskellä ei mitään! Sinne se rakkine jäi. Liftattiin loppumatka.