Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan

Vierailija
27.09.2025 |

ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.

Kommentit (298)

Vierailija
281/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin exän kaa 8000e parisänky eikä ollu edes pitkässä juoksussa hyvä. En edes muista merkkiä, ruotsalainen ja Iskusta ostettiin. Kehtaan kyllä kertoa tästä tyhmästä jutusta kavereille yms

Ei ihme että harmittaa, jos ostitte sängyn kestävyysjuoksuun.

Veit ajatukseni🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
282/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoin piposta 90 e. Typerää. 😁

tästä tulikin mieleen, että ihan muutama vuosi takaperin n. 3 v, niin löysin Prisman alelaarista itselleni pipon 1e. Tänä päivänä taitaa halvimmat pipot olla jotain 8e alessa mitä olen nähnyt. Kyllä hinnat on oikeasti nousseet rajusti.

Mä löydän jatkuvasti pipoja 2-5€ hintaan jostain poistolaarista. Kallein pipo jonka olen viiden viime vuoden aikana ostanut on 100% merinovillapipo joka maksoi 20€. Se oli normaalihintainen. Kaupasta olen näitä ostellutkaan, en mistään kirpparilta.

ai, minä en, valitettavasti

-sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan Jallussa oli postimyynti-ilmoituksia. Tilasin ruotsalaisen penispumpun. Kuukauden käytön jälkeen olisi pitänyt tulla lisää pituutta ja monien toivomaa paksuutta. Ei tullut. Täysin hyödytön laite. Annoin sen myöhemmin joululahjaksi naapurilleni.

Olikohan se puhdas käytön jälkeen?

Vierailija
284/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui ennen nettiaikaa. Ostettiin kaverin kanssa sänomalehden myydään autoja -palstalta auto, joka maksoi meille opiskelijoille kesälomalla tienatut rahat. Lähdettiin ajamaan vanhempien luo, kun autosta putosi puolimatkassa pohja pois keskellä ei mitään! Sinne se rakkine jäi. Liftattiin loppumatka.

Vierailija
285/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 5-lankasaumurin, johon oli ihan mahdotonta pujotella niitä lankoja. En edes muista minne se lopulta päätyi. Maksoi muistaakseni 1500 €.

Nykyäänkin on saumuri, mutta tarkoituksella ostin mallin, mihin ei alalankoja tarvitse pujotella jonkun 100-sivuisen ohjeen kanssa.

Ei tainnut kertaakaan toimia se laite. Hirveä solmu vaan siellä koneistossa ja meni taas tunti, kun siivosit ne langanpätkät ja solmut pois siitä laitteesta.

Vierailija
286/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai korsetteja ole kukaan ikinä terveyden vaan ulkomuodon takia käyttänyt.

Vierailija
287/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvavalot, saivat jonkun huuhaa-palkinnonkin sitten.

Olin jo unohtanut korvavalot:D

Vierailija
288/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie Oliver "Flavor Shaker" (tai jotain sinnepäin) - sellainen päärynän muotoinen, keskeltä aukeava muovipullo, jossa on raskas keraaminen kuula sisällä. Myytiin jonain ihmelaitteena - salaattikastikkeen ainekset sisään, pari ravistusta ja täydellinen salaattikastike on valmis.

Joo, ei toiminut - kaikki kiinteät ainekset olisi ilmeisesti (tietysti!) pilkkoa ensin ihan samalla tavalla kuin muutenkin - ja siinä vaiheessa se salaattikastike valmistuu ihan muutenkin vaikka juomalasissa haarukalla seikoittaen.

No, tästä keskustelusta on ollut se hyöty, että muistin tuollasenkin jossain kaapissa vielä pyörivän. Kaivoin sen esiin piilostaan ja hetin suoraan roskiin. Ihan hyvä periaate välttää kaikkea keittiötavaraa, jota myydään Jamie Oliverin tai jonkun muun kokin nimellä...

Vierailija
289/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satiinifetisismi on pistänyt ostamaan sen verran järjettömiä ostoksia ettei kehtaa edes kertoa :P

Täällä silkki-. :D

Vierailija
290/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä täyttääkö tämä otsikon ehtoja, koska olen tämän miesystävälleni "tunnustanut". Hän totesi, että jos sulla on joskus sellainen olo, että menee huonosti, niin voit aina miettiä tuota ja huomata ettet niin sekaisin ole. :D

Olin teini-ikäinen, kun posti alkoi jakamaan Kuponkiuutisia. Kaikki tuotteet tekivät ihmeen jne. Moni sieltä tilasikin. Halvalla sai esim WC istuimen mattosetin. :D Sen aikainen Temu.

Koskaan en saanut tilata, koska äiti sanoi, että nuo ovat ihan humpuukia.

Muutin omilleni ja tilasin Kuponkiuutisista lintuaiheisen, arvokkaan näköisen seinäkellon, jonka piti täyttää kotini suloisella linnunlaululla.

Joo ei. Ne jalopuulta näyttäneet kehykset olivat muovia. Niin ja ne "lintujen äänet". Mekaanista kolinaa.

Vierailija
291/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärcherin höyrypesuri. Kauhean sihinän se pitää, mutta ei puhdista oikeastaan yhtään mitään kuin hirmuisella vaivalla.

Mulla on myös höyrypesuri, kätevä kylppärin ja oikeastaan kaiken putsaukseen. Ainoa millä saa lemmikkien häkit ja tarvikkeet oikeasti puhtaaksi. Paras ostos hetkeen.

Kun tätä ei nyt kysytty. Vaan mitä turhaa olet ostanut. 

Vierailija
292/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä täyttääkö tämä otsikon ehtoja, koska olen tämän miesystävälleni "tunnustanut". Hän totesi, että jos sulla on joskus sellainen olo, että menee huonosti, niin voit aina miettiä tuota ja huomata ettet niin sekaisin ole. :D

Olin teini-ikäinen, kun posti alkoi jakamaan Kuponkiuutisia. Kaikki tuotteet tekivät ihmeen jne. Moni sieltä tilasikin. Halvalla sai esim WC istuimen mattosetin. :D Sen aikainen Temu.

Koskaan en saanut tilata, koska äiti sanoi, että nuo ovat ihan humpuukia.

Muutin omilleni ja tilasin Kuponkiuutisista lintuaiheisen, arvokkaan näköisen seinäkellon, jonka piti täyttää kotini suloisella linnunlaululla.

Joo ei. Ne jalopuulta näyttäneet kehykset olivat muovia. Niin ja ne "lintujen äänet". Mekaanista kolinaa.

😂

Vierailija
293/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kai korsetteja ole kukaan ikinä terveyden vaan ulkomuodon takia käyttänyt.

Kyllä on. Esim skolioosia hoidettiin korsetilla, sen sijaan että potilas olisi saanut kokonaisvaltaiset ohjeet fyssarilta.

Vierailija
294/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli ostettua aikoinaan halpispainepesuri laatumerkiltä, niin eihän se letku kestänyt, hukkaostos

Kärcher? Näissä tuntuu olevan niin, että kaikki kotitalouksille tarkoitetut laitteet ovat B-laatua kun taas ammattilaislaitteet ovat A-laatua.

Kyllä  Kärcherin tuotteet kuten ikkunanpesin ovat aika laadukkaita, mutta tuleekohan niille lopulta kovin usein käytettyä.

Meillä tyhjennettiin teinin huon ja siellä oli kaapista painautunut karmeat jäljet lattiaan. Pestiin se sillä höyrypesurilla ja kappas vain tuli ihan sileä lattia.

Vierailija
295/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten ulkomaanmatkan yhden miehen kanssa johon luulin olevani rakastunut. Kallis panoreissu, olin silloin vähissä rahoissa ja 2000 euroa oli ihan tolkuton summa laittaa sellaiseen. Kerroin ystävilleni että se mies maksoi matkan. Katin kontit. Vieläkin vuosien jälkeen harmittaa. 

Vierailija
296/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten ulkomaanmatkan yhden miehen kanssa johon luulin olevani rakastunut. Kallis panoreissu, olin silloin vähissä rahoissa ja 2000 euroa oli ihan tolkuton summa laittaa sellaiseen. Kerroin ystävilleni että se mies maksoi matkan. Katin kontit. Vieläkin vuosien jälkeen harmittaa. 

Anna olla. Sinähän viisastuit, kun osaat jäsennellä tunteesi. _Luulit_ olevasi rakastunut.

Vierailija
297/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuittonin laukun, joka vain lojuu kaapissa, kun en kehtaa käyttää sitä. 

Vierailija
298/298 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaluistimet. Olivat ysärillä kova juttu. Maksoivat ihan hitokseen opiskelijan budjetille, kokeilin  kaksi kertaa kun en oppinut/uskaltanut opetella jarruttamaan niillä kunnolla. Kun kaverit kyselivät lähdetäänkö rullailemaan, niin sanoin ettei mulla ole luistimia, ei kiinnosta.