Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan
ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.
Kommentit (298)
197 korjaa... Muuttuu paljon asian ydin kun kyse on ihan tavan koti pölynimurista eikä puhelimen korjaamasta tekstisyötteestä "lastuimuri"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 3litran kanisterin moottoriöljyä jota lisäsin tasan kerran autoon ehkä desin verran. Eihän sille ollut mitään käyttöä kun öljyt vaihdettiin huollossa enkä koskaan kehdannut sanoa, että voitteko käyttää sen takakontissa olevan öljyn. Autokin on jo vaihtunut, mutta se yli 60e maksanut öljy on edelleen varastossa.
Kyllä se Torissa menee kaupaksi kympillä tms, ei se öljy miksikään mene.
Kyllä se öljy vanhenee ja pilaantuu. Varsinkin jos on takakontissa kesät, talvet.
Vakuutuksen työkyvyttömyyden ja kuoleman varalta. Arvatkaa, hyödyttikö vakuutus mitään, kun sairastuin ja jäin työkyvyttömäksi? Mahdetaankohan kuolemanikin kyseenalaistaa. Luulen, että pian sekin selviää.
Joskus tuli ihan kotiinkannettuna sellaisia pieniä kuvastoja, joissa myytiin kaikenlaista TV-shoptasoista tavaraa. Itse haksahdin joihinkin PuErh-teekapseleihin joiden piti muka laihduttaa. Tiedä mitä myrkkyjä niissäkin oli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Temusta sukkahousuja
Temusta minkä vain ostaminen on äärimmäisen tyhmää. Katsokaas joskus ihan huviksenne Temusta tehtyjä dokumentteja. Siis aivan järkyttävää toimintaa.
Ihan samaa tavaraa siellä pääosin myydään kuin Suomessakin. Kun tuote tulee tänne niin siihen vain laitetaan jonkin firman nimi ja hinta nousee.
Niinhän ne temupellet itselleen selittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin keväällä hierontamaton 170 e. Ei se mitään hiero, kuhan tärisyttelee. Vie vielä niin perhanasti tilaakin... tuonne se on tungettuna sängyn alle. Kai siitä parikymppiä sais.
HAAHAA! XD
Älä naura! Mä tarjouduin jo ostaan tuon! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
Tuo 1 alapeukku on jai siltä pingviiniltä...
Tai sitten jonkun mielestä on ihan loogista pitää pingviiniä olohuoneessa.
En ole tuo alapeukuttaja, mutta kyllä se munkin mielestä ihan loogista on. Jos mulla olisi 35 cm:n muovipingviini, niin todennäköisemmin se olisi olohuoneessa kuin esim. kylppärissä (hyvin voisi olla, vedenkestävä kun on). Noin muuten olen ehdottomasti team pingviini, ylpeästi esille vaan tämä centerpiece ja keskustelunaihe.
Ostin aikanaan Audi A3 Sportback 2.0 FSI auton uutena. Parin vuoden kuluttua alkoi vikoja tulla vastaan. En voi muuta sanoa kuin että paskin auto mitä koskaan on rakennettu. Vikoja olivat mm. vaihdelaatikko hajosi, ECU moottorinohajusyksikkö hajosi, EGR pakokaasujen kierräysjärjestelmä hajosi ja lopulta moottori hajosi omia aikojaan. Kallista paskaa kuluttajille. VAG ryhmän autot on ohjelmoitu hajoamaan parin vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
Tuo 1 alapeukku on jai siltä pingviiniltä...
Tai sitten jonkun mielestä on ihan loogista pitää pingviiniä olohuoneessa.
En ole tuo alapeukuttaja, mutta kyllä se munkin mielestä ihan loogista on. Jos mulla olisi 35 cm:n muovipingviini, niin todennäköisemmin se olisi olohuoneessa kuin esim. kylppärissä (hyvin voisi olla, vedenkestävä kun on). Noin muuten olen ehdottomasti team pingviini, ylpeästi esille vaan tämä centerpiece ja keskustelunaihe.
Pakko lisätä keskustelunaiheesta, mun vanha äitini osti lehmäntaljan lattialle, ja leikkasi sen kahtia kun kyllästyi siihen, että se oli niin painava siirrellä. Tuli kertana eräänä ambulanssi isää hakemaan (tavallista aikanaan) ja mittaustuloksia odotellessa ensihoito totesi hajamielisesti, että "oot sitten pistänyt lehmän halki".
Vierailija kirjoitti:
197 korjaa... Muuttuu paljon asian ydin kun kyse on ihan tavan koti pölynimurista eikä puhelimen korjaamasta tekstisyötteestä "lastuimuri"...
Se oikoluku, pölhö!
Vierailija kirjoitti:
Maksoin piposta 90 e. Typerää. 😁
tästä tulikin mieleen, että ihan muutama vuosi takaperin n. 3 v, niin löysin Prisman alelaarista itselleni pipon 1e. Tänä päivänä taitaa halvimmat pipot olla jotain 8e alessa mitä olen nähnyt. Kyllä hinnat on oikeasti nousseet rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan portaikossa tai varastossa pölyttyvää Tunturin kuntopyörää minäkin olen nähnyt.
Hyvä pyykinkuivausteline, kun tila loppuu!
Nimimerkki: Kokemusta on! :D
Hirveän hieno minihame. En kuljeksi ympäriinsä minihameessa vaan tylsissä työvaatteissa. En käy ikinä missään bileissä ja jos kävisin, en käyttäisi minihametta, kun omistan hirviöreidet joita en tahdo esitellä julkisesti. Mutta kun se oli niin mahdottoman hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliin kuntosalijäsenyyden vuodeksi. Kävin siellä ehkä kuukauden eli saliomistajan unelma.
Mä otin työpaikan Epassin edeltäjällä vuodeksi kuntosalin enkä käyny siellä kertaakaan 💃
Maksoin korona-aikaan kuntosalia turhaan puoli vuotta. En uskaltanut käydä tartunnan pelossa. Halusin kuitenkin pitää kuntoilijan imagon. (Mitä se sitten lienee..). Olen myös ostanut hätäpäissään useamman kuntoilun nettikurssin, mutta en sitten ole tehnyt kurssia kuitenkaan. Johonkin piti käyttää vanhentuvat liikuntasetelit.
Ostin joskus Epässillä jonkun kuntoiluohjelmasovelluksen vuoden käyttöoikeuden kännykkään - mainoksen mukaan ohjelma laatisi AI:n avulla jokaiselle sopivan treeniohjelman, joka päivittyisi kunnon kehittymisen mukaan. Kuulosti oikein hyvältä.
No, syötin appiin sen haluamat tiedot - huono kunto, ei aiempaa liikuntaa jne. "Personoitu" kunto-ohjelman ensimmäinen liike oli sitten jotain tyyliin "istu lattialle leveään haara-asentoon, laita kädet jalkojen väliin ja nosta itsesi käsien varaan ylös..." - joopa, joo - ei tainnut kyseisellä tekoälyllä olla hajuakaan mitä tarkoittaa olematon lähtötaso (ja reipas ylipaino).
Käyttämättä jäi ja olisi ehkä vähän harmitatnut, jos siihen olisi omaa rahaa laittanut.
Nuorempana tuli jonkun verran harrastettua valokuvausta fimiä käyttävällä järjestelmäkameralla ja myöhemminkin tuli aika usein ainakin reissuissa räpsittyä kuvia. Jossain vaiheessa sitten päätin siirtyä digikuvaukseen ja hankin digijärkkärin. Alkuinnostuksessa tuli sitten suuri ajatus siitä, että voisi aloittaa taas kuvausharrastuksen kunnolla uudestaan.
Kokeilin jotain kuvankäsittelyohjelmia ja totesin, että silloisilla peruskoneilla oli aika tuskaa pyörittää niitä. Niinpä sitten päädyin yhä kunnianhimoiseksi kasvaneiden suunnitelmien pohjalta hankkimaan Applen Mac Pron (ensimmäinen Intel-prosessorinen malli), 30" näytön, tulostimen jne. Kaikkineen taisi Verkkokauppa.comiin upota joku 5000 €.
Jossain vaiheessa päivitin järkkärin rungon uudempaan ja parempaan - lisäksi siinä sivussa tuli hankittua pikkuhiljaa uusia objektiiveja, kunnollinen ulkoinen salama, hyvä jalusta jne. Mitähän näihinkin on uponnut - riittääkö 5000 €?
No, olenko paljoa ottanut valokuvia - enpä tietysti. Mac Pro jäi lähinnä kalliiksi nettisurffaus- ja pelikoneeksi - lisäksi sen käyttöjärjestelmätuki loppui ennen aikojaan 32-bittisen EFI:n vuoksi. Kaapissa kerää pölyä hyvä digijärkkäri ja puolentusinaa linssiä...
Ilmastoitu, kallis kissan hiekkalaatikko neljä vuotta sitten.
Oppirahat:ostin hobbyhallista 2 x hierontamattoa halusin toisen palauttaa mutta ei vastattu s postiin ja oli tosi hankalaa annoin ilmaiseksi toisen pois...
Ilmastointilaite jota ei kuitenkaan pystynyt asentamaan tähän asuntoon...
Vierailija kirjoitti:
Olen kolme kertaa ostanut veneilykurssin netistä aikomuksena opetella oikeasti veneilemään, mutta en kertaakaan ole päässyt alkuluentoa pidemmälle. Toinen tyhmä on erilaiset eräjormavarusteet. Haksahdan helposti ostamaan jotain vedenkestäviä tukitikkupurkkeja, tuluksia, ketjusahoja ym. varusteita, joita en tarvitse, koska en retkeile. Sitten piilottelen niitä lipaston laatikoihin. Mies niitä joskus sieltä löytää ja ihmettelee.
Tulukset on ihan pätevä väline vaikka sähkökatkon aikana jos tulitikkuja ei ole saatavilla. Ihan hyvä turvallisuusvaruste kenelle tahansa (kunhan ne säilyttää siten ettei ne voi lyödä kipinää liikkuessaan laatikon pohjalla).
Vierailija kirjoitti:
Pastakone. Kuvittelin kokkiohjelmien inspiroimana, että minusta tulee suuri ja mahtava kotikokki, joka omin pikku kätösin väsää raviolia perheelle töiden jälkeen. Käyttämättä jäi, kokonaan. Onneksi sain sen ihan hyvään hintaan myytyä torissa, pari vuotta kone hengaili käyttämättömänä kaapissa, alkuperäisessä myyntipakkauksessa.
Minä olen haikaillut pastakonetta jo monta vuotta ja olen 95% varma että noin sille meilläkin tulee käymään. Mies vastustaa tietäessään taipumukseni innostua ja yhtä nopeasti kyllästyä. Lupasin ostaa pastakoneen vaan käytettynä ettei kirpaise niin paljon kun se jää käyttämättä :D
Ostin kympillä käytetyn halpishöyrypesurin, josta puuttui lattiasuutin.
Se on toiminut hyvin jäätynyttä vesiputkea sulattaessa ja pari pienehköä mattoa olen sillä pessyt terassilla.
Hintansa väärti.