Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan
ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Joku alekoripursotin, en edes tiedä mille. Ärsyttää tämmöiset euron kori -ansat kun niistä lähtee aina jotain tarpeetonta mukaan.
Olin aikoinaan kaupassa töissä ja nuo tasaeurokorit (1€-3€) myi hyvin. Jotain normaalihintaista 3€ euron tavaraa kun laittoi punaisella lapulla niin saatiin myytyä hyvin. Toinen tuote jota tuli iso lavallinen, kokeiltiin myydä valkoisella A4 tarjouslapulla (alennus noin 70%) eikä kukaan ostanut yhtään kpl. Laitettiin sitten pakkauksiin punaiset -50% laput ja jopa kävi kaupaksi, saatiin enemmän rahaa kassaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Kirppikseltä runkopatjasängyn aikanaan opiskelijana, kun oli epäselvää lähdemmekö eksän kanssa eri teille. Niin vähän niinkuin varmuuden vuoksi, jos muutan omaan asuntoon. Sänky näytti siellä kirppiksellä ihan kivalta ja siistiltä.
Ensin oli kauhea homma saada järkättyä kuljetus tälle sängylle. Lopulta se saapui; kirppiksen pitäjät oli saaneet jonkun kämäsen peräkärryn, jolla se tuotiin. Sänky oli ehtinyt matkalla kastua sateessa. Kuski ja minä kannettiin se yhdessä pihalta keskelle meidän olkkaria. Sänky oli märkä ja kaiken lisäksi siihen keskelle oli kakannut lintu. Siinä seistiin ja katsottiin sänkyä, minä, kuski ja eksäni. Kuski kysyi varovasti, että veisikö hän sen samantien pois. Vastasin että ei tarvii. En kehdannut sanoa että se on aivan kaamea.
Kun kuski oli poistunut paikalta, roudattiin eksän kanssa sänky sen opiskelijatalon kerhohuoneelle että päästiin siitä eroon :D
Eikö patja olisi pitänyt johonkin jäteasemalle viedä?
Taidat olla wt- porukkaa, joka raahaa kaikki paskansa muiden riesaksi.
Piikkimatto. Oli kallis eikä auttanut selkävaivoihin.
Sain lahjakortin kosmetologille ja pitihän sinne mennä vaikka inhosin joka sekuntia. Ostin jonkun 60 euroa maksavan kosteusvoiteen, joka ei eroa mitenkään lidlin vitosen purkista.
Kirpputorilla oli myynnissä suurikokoinen maalaus naisesta metsässä,myyjä sanoi että se on hänen omakuvansa nuoruusvuosilta. Maksoi 50 euroa,rikoin selkäni raahatessa sitä bussilla ja lopulta totesin,etten halua katsoa jonkun vieraan kuvaa seinälläni. Tuolla on se on koppivarastossa.
Syytän auringonpaistetta, hellettä ja heinänuhaa hairahduksesta.
Minä ostin myös sellaisen hytkyttävän ja kuumenevan vatsavyön. Ei kyllä sulattanut mitään muuta kuin rahat.
Ystävien kanssa ostimme yhdessä messutarjouksen keraamisesta jutusta, jonka piti olla erinomainen valkosipulin yms. raastin. Hintaa en muista, mutta kun kolme osti, sai edullisemman tarjouksen. Jokainen sai yhden.
Pidän tuota kapistusta järjettömänä, koska sen puhdistaminen on haastavaa, vaativaa ja vie huomattavasti enemmän aikaa kuin sen perinteisemmän valkosipulin puristimen. Olen käyttänyt mokomaa ehkä kolmesti ja tuolla se kerää pölyä keittiön nurkassa. Onneksi ei ollut isosta hankinnasta kyse.
Nykyisin nauretaan toisen ystävän kanssa mokomalle hankinnalle. Kolmas meistä väittää sitä oivaksi ja käyttää kuulma usein.
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjakortin kosmetologille ja pitihän sinne mennä vaikka inhosin joka sekuntia. Ostin jonkun 60 euroa maksavan kosteusvoiteen, joka ei eroa mitenkään lidlin vitosen purkista.
Joskus kymmenkunta vuotta sitten soitettiin ja pyydettiin ilmaiseen kasvohoitoon Helsingin keskustaan. Varasin iloisesti ajan. Onneksi kerroin töissä ja eräs työkaveri sanoi, että ei kyllä kannata mennä. Että tekevät kasvohoidon ainoastaan toiselle puolelle kasvoista ja pakottavat ostamaan järjettömän kalliita tuotteita. Kuvittelin, miten menisin seuraavana päivänä töihin toinen puoli kasvoista kaunis ja toinen ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku alekoripursotin, en edes tiedä mille. Ärsyttää tämmöiset euron kori -ansat kun niistä lähtee aina jotain tarpeetonta mukaan.
Olin aikoinaan kaupassa töissä ja nuo tasaeurokorit (1€-3€) myi hyvin. Jotain normaalihintaista 3€ euron tavaraa kun laittoi punaisella lapulla niin saatiin myytyä hyvin. Toinen tuote jota tuli iso lavallinen, kokeiltiin myydä valkoisella A4 tarjouslapulla (alennus noin 70%) eikä kukaan ostanut yhtään kpl. Laitettiin sitten pakkauksiin punaiset -50% laput ja jopa kävi kaupaksi, saatiin enemmän rahaa kassaan näin.
Toi muka-alennettu hinnoittelu on jo vuosikymmeniä ollut lailla kiellettyä. Missäs puljussa olet töissä...?
Vastaus hänelle jonka mielestä oli minulta white trash -teko viedä runkopatjasänky opiskelijatalon kerhohuoneeseen.
Kerhohuoneessa oli kierrätyshuonekaluja jo muiden jäljiltä, joten tavallaan sinne se sopi sekaan. Ei ollut siinä kohtaa mitään kyytiä itsellä viedä patjaa pois, ja halusin siitä vaan äkkiä eroon, se linnunkakkakin ällötti. Toki olisi ollut oikein viedä se itse pois, eikä jättää taloyhtiön taakaksi. Äläpä huoli, tästä on aikaa melkein 20 vuotta, enkä enää toimisi tuolla tavoin. Kuten sanottua, olin nuori opiskelija tuolloin.
8500€ munasarjojen prp hoito, joka vain pahensi tilannetta. Tehtiin ulkomailla, joten siihen sitten lisäksi matkat, hotellit, ruuat..
Ainakin voin sanoa yrittäneeni kaiken...
Toivottavasti kukaan muu ei ole yhtä hölmö.
Olen paljonkin tehnyt turhia ostoksia elämäni varrella. Osan oon nakannut roskiin ja osa on edelleenkin pölyttymässä jossain. Saapahan nauraa sitten kun ne löytyy. Mieheni on myös mainio ostamaan kaikkea turhaa. Mä oonkin sanonut että nakkaat tuon varmaan jonnekkin takaviisto-otteella kun hän jälleen kerran raahaa kotiin jotain hyödytöntä.
Kivan näköisen auton ostin, joka olikin romutuskunnossa, hyvä kun kotiin pääsin, onneksi hakivat sen purkuun lmaiseksi.
Noin satasen uimapuku, jossa on hieno karhun kuva printattuna eteen ja takaosa valuu aina persvakoon. Niin, ja en edes harrasta uintia tai uimarantoja.
Meillä oli säilynyt 60 luvun herkkukokkien ohjekirjanen jota innokas kokkaajaveli sitten kokeili muutaman kerran 15v myöhemmin. Kyllä oli herkut kohdallaan silloin. Voita, täysmaitoa, kermaa jne. Ja kyllä maistui! Mutta silloin harvoin kun niitä tehtiin!
Nyt teollisia surkeita versioita voi saada halvalla joka päivä! Onnetonta.
Tuli ostettua aikoinaan halpispainepesuri laatumerkiltä, niin eihän se letku kestänyt, hukkaostos
Formoline L112.....hitto, että hävettää vieläkin. Onneksi kukaan ei tiedä.
Ostin sen 64kpl pakkauksen, maksoi joku 40€. Vajaa viikon ehdin käyttää, mitään iloa niistä ei tietenkään ollut, mutta viimeiset kolme päivää siitä olin aivan tukossa. Siis ummetusta, ja maha oli aivan kivikova. Kun vihdoin suolisto antoi ymmärtää, että olisi halunnut tyhjentyä, luulin että kuolen. Ihan oikeesti, mulla ei ole koskaan ollut tuollaista kovettumaa. Istuin varmaan kaks tuntia pöntöllä, melkein pyörryin siihen, huusin tuskissani, sattui niin paljon. Ajattelin, että en selviä ehjin nahoin tuosta. Kun se sitten oli vihdoin ohi, heitin ne pillerit roskiin, enkä tosiaan ole puhunut kenellekään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus hänelle jonka mielestä oli minulta white trash -teko viedä runkopatjasänky opiskelijatalon kerhohuoneeseen.
Kerhohuoneessa oli kierrätyshuonekaluja jo muiden jäljiltä, joten tavallaan sinne se sopi sekaan. Ei ollut siinä kohtaa mitään kyytiä itsellä viedä patjaa pois, ja halusin siitä vaan äkkiä eroon, se linnunkakkakin ällötti. Toki olisi ollut oikein viedä se itse pois, eikä jättää taloyhtiön taakaksi. Äläpä huoli, tästä on aikaa melkein 20 vuotta, enkä enää toimisi tuolla tavoin. Kuten sanottua, olin nuori opiskelija tuolloin.
Meilläpä kävi Itä-Pasilasta poismuuton kanssa niin, että veimme sängyn ja sänkytuolin jätehuoneeseen, koska ne eivät mahtuneet henkilöauton kyytiin eikä niille ollut tarvettakaan. Siinä vaiheessa, kun kävimme lisää roskia sisältä, nähtiin että pari nuorta sälliä roudasi jo sitä sänkyä omaan kämppäänsä. Seuraavalla reissulla oli se sänkytuolikin hävinnyt, eli ehjä ja hyväkuntoinen tavara löysi välittömästi uuden omistajansa. Aikaa tästä on noin 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuli ostettua aikoinaan halpispainepesuri laatumerkiltä, niin eihän se letku kestänyt, hukkaostos
Kärcher? Näissä tuntuu olevan niin, että kaikki kotitalouksille tarkoitetut laitteet ovat B-laatua kun taas ammattilaislaitteet ovat A-laatua.
Juoksumatto. Ostin juoksumaton kun halusin juosta myös talvella, kun on kylmää ja liukasta. No juoksin sillä matolla kerran ja sain aivan järkyttävän migreenin, Siihen jäi matolla juokseminen. Ja koko juoksuharrastus myös hiipui. Makso 400€, mutta onneks sain myytyä pois, tappiolla mutta kuiteski