Katsovatko ihmiset vielä normaalia televisiota?
Kommentit (54)
Televisioni tykkää kieltämättä varsin rajuista otteista, mutta en silti leimaisi sitä epänormaaliksi. Häpeäisit vähän kielenkäyttöäsi, ap.
En kato. 43v
Puhelimesta kattelen Disney+, Prime.
Lähes kaikilla tutuilla on kotona televisio, joten oletan että katsovatkin sitä.
Kohta tulee Vain Elämää. Varsin monet katsovat palstan ketjusta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla tutuilla on kotona televisio, joten oletan että katsovatkin sitä.
Meillä on 3 tvtä. Olen tuo vastaaja joka kattoo puhelimesta Disney ja Prime. Muut perheenjäsenet kattoo tvtä ja eipä mulle jää telkkua josta katon mitä haluan. Kuulokkeet korville ja katon omia sarjoja/leffoja puhelimesta.
jonkun verran, muuten striimauspalveluita, youtubea yms.
yhtään uutisia yms. ei tule katsottua ne ovat pelkkää propagandaa päivittäin
Kyllä, puhelin on vain soittamista varten, kuka siitä haluaa tihrustaa mitään.
55v
Ei enää aikoihin. Meillä on katsottu jo vuosia taulutelevisiota.
Mielelläni katson ohjelman silloin kun se tulee. Tuntuu eriltä katsoa Areenasta tms.
43
Vierailija kirjoitti:
En kato. 43v
Miten kukaan viitsii puhelimesta katsella mitään. Pikkuruinen ruutu.
Vierailija kirjoitti:
En kato. 43v
Musiikkiakin varmaan kuuntelet siitä puhelimesta. Siis fyysisesti siitä puhelimesta.
Minulla ei ole ollut televisiota kymmeniin vuosiin.
En ole katsonut televisiota sen jälkeen kuin analogiset lähetykset loppuivat. En edes omista TV-vastaanotinta.
TV:stä ei tule mitään, mitä haluaisin nähdä ja YLE:n propagandaa yritän välttää muuallakin parhaani mukaan.
M/59
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee Vain Elämää. Varsin monet katsovat palstan ketjusta päätellen.
Minä en katso. Elämäni biisiä kyllä.
Katson. Kaiken saman voisin toki katsoa läppärillä netistä, mutta on mukavampaa katsoa 40" ruudulta kuin 13" ruudulta. Äänikin on parempi, kun televisio on kytketty stereoihin.
Ikää on 54v.
En. Ikä 62.
4 suorapalvelua käytössä.
Telkkari on. Myös työhuoneessa molemmista tietokonemonitoreista saa halutessaan telkkarin näkymään, mutta ainoastaan minun koneeni monitoriin on vedetty antennipiuha, eli sen kauttakin pääsee telkkaria katsomaan.
En koske televisiokanaviin muualla kuin kylässä, yleensä vanhemmilla kun he tykkäävät katsoa.
M27