Olen ikisinkku miesten ulkonäkökeskeisyyden ja pinnallisuuden takia
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te NAISET ruokkitte sitten tätä myös ihan itse alentumalla tuohon.
Kollektiivisesti NAISET eivät tee yhdessä mitään valintoja vaan jokainen nainen tietenkin tekee itse omat valintansa. Eli tässä taas yritetään syyllistää ja vastuuttaa kokonaista ihmisryhmää (50% ihmisistä) sen yksittäisten jäsenten tekemistä asioista.
Ei erityisen rakentavaa mutta palstalla jatkuvasti toistuva tapa trollata ja tuottaa vastakkainasettelua.
Mielenkiintoinen kommentti ketjussa jonka otsikossa on MIEHET
Puutuitko siihen? Et? Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen neljän vuoden aikana käynyt treffeillä 55 eri miehen kanssa heistä n. 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Suurin osa miehistä ei halua tavata edes toista kertaa, että oikeasti haluaisivat tutustua.
Olivatko nuo miehet sellaisia jotka kohtasit ja joiden kanssa puhuit todellisessa elämässä naamakkain ennen treffejä vai jonkun deittiappin (tinder tms.) kautta löytyneitä?
M59+
"Totta kai, mutta enemmistö, suurinosa miehistä, on naisista kiinnostunut vain namireiän ja parhailla naisilla olevan hilloviivan vuoksi."
Mukavan raflaava väite mutta joku tutkimus tai vastaava faktakin olisi kiva saada tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesten pitäisi hyväksyä jo pikkuhiljaa että miehillä ei ole mitään oikeutta asettaa naiselle ja varsinkaan naisen ulkonäköön mitään vaatimuksia ja miesten pitäisi hyväksy kaikki naiset jotka miehen valitsee välittämättä naisem ulkonäöstä. Miehet ei ole naisia jotta saisi asettaa vaatimuksia ja kriteereitä kumppanin ulkonäköön kun naiset on aina kaikella tapaa pelkästään 10/10
Miehethän täällä väittävät että heillä ei ole mitään vaatimuksia ja kaikki naiset löytävät miehen.
Kaikki naiset löytävät miehen seksiin. Seksi on se mikä miehille merkitsee, ja sen vuoksi tämäkään keskustelu ei johda mihinkään, kun miehet ja naiset puhuvat lähökohtaisesti niin eri asiasta. <
Koska olemme heteroita. Mikset neuvo myös ap:ta siirtymään suosiolla etsimään naisia?
Koska naisia ei kiinnosta kuin miehen rahat, ei muna. Naisilla ei ole rahaa, siksi tarvitaan mies.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi naiset eivät voisi arvostaa hyveellistä miestä hyvissä ajoin? "
Koska ihmiset ovat nuorina kypsymättömiä ja kokemattomia. Ihan sukupuolesta riippumatta.
Moni tärkeä elämänkokemus ja oivallus tulee vain ja ainoastaan elämänkokemuksen mukana.
Ei naisella ole oikeus inhimillisiin virheisiin jne. koska naisen tehtävä on vain olla palkinto miehelle hyvin eletystä elämästä. Minulle äiti sanoi aina että kiltteys on hyvä juttu joten on vain oikeudenmukaista että maailma antaa minulle oman neitsyt tyttöystävän tästä kiltteydestä palkinnoksi
"Miksi miehet eivät sitten pane toisiaan? Reikä se on miehilläkin, ja jos se on ainoa mikä merkitsee niin hässikää toisianne."
Miksi et itse mene nuolemaan ja sormettamaan Ap:tä? Auta nyt herran tähden toista naista hädässä, kun kieli ja sormet sinultakin varmaan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Sinä teet omat valintasi ja elät sen mukaan. Sinun valinnat eivät minua kosketa, joten miksi minun pitäisi välittää sinusta?
Itte oot ronkeli ? ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesten pitäisi hyväksyä jo pikkuhiljaa että miehillä ei ole mitään oikeutta asettaa naiselle ja varsinkaan naisen ulkonäköön mitään vaatimuksia ja miesten pitäisi hyväksy kaikki naiset jotka miehen valitsee välittämättä naisem ulkonäöstä. Miehet ei ole naisia jotta saisi asettaa vaatimuksia ja kriteereitä kumppanin ulkonäköön kun naiset on aina kaikella tapaa pelkästään 10/10
Miehethän täällä väittävät että heillä ei ole mitään vaatimuksia ja kaikki naiset löytävät miehen.
Kaikki naiset löytävät miehen seksiin. Seksi on se mikä miehille merkitsee, ja sen vuoksi tämäkään keskustelu ei johda mihinkään, kun miehet ja naiset puhuvat lähökohtaisesti niin eri asiasta.
t. mies
Höpön v
Minäkään en pysty. Olen yksiavioinen mies, sääli vaan ettei vaimoni ollutkaan yksiavioinen. Ei enää koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja tämähän ei tietenkään tarkoita sitä että ei olisi ollenkaan miehiä, jotka aidosti haluaa kersankin pilun lisäksi. Totta kai, mutta enemmistö, suurinosa miehistä, on naisista kiinnostunut vain namireiän ja parhailla naisilla olevan hilloviivan vuoksi. Ne joillain naisilla olevat paahtopaisti-outiet ei välttis ole se mikä äkkinäisen miehen silmää niin erityisesti houkuttelee. Mutta kun onkin sellainen hilloviiva-innie, oravapillu joka imee kankea kuin hevonen kauroja kämmeneltä, niin siinä kohtaa joka ukolla alkaa pyörryttää, kun kaikki veri pakkautuu munuaiseen.
Just, tämmöisten pellejen kanssa täällä yritti keskustella järkevästi.
Katsopa mies omaa rumaa löysää esinahkaasi ja eripari riippupallejasi ennen kuin alat solvata naisten alapäitä. Tiedän toki että olet trolli, mutta tuollaiset hilloviiva- ja paahtopaistijutut ovat ihan v*tun väsyneitä ja sen lisäksi pelkkää naisvihaa. Kasva idiootti aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te NAISET ruokkitte sitten tätä myös ihan itse alentumalla tuohon.
Kollektiivisesti NAISET eivät tee yhdessä mitään valintoja vaan jokainen nainen tietenkin tekee itse omat valintansa. Eli tässä taas yritetään syyllistää ja vastuuttaa kokonaista ihmisryhmää (50% ihmisistä) sen yksittäisten jäsenten tekemistä asioista.
Ei erityisen rakentavaa mutta palstalla jatkuvasti toistuva tapa trollata ja tuottaa vastakkainasettelua.
Mielenkiintoinen kommentti ketjussa jonka otsikossa on MIEHET
Puutuitko siihen? Et? Miksi et?
Vaikka aloitus onkin provo voi siitä syntyneessä keskustelussa olla asiaakin, jos tavoitteena keskustelijalla ei ole riidan haastaminen tai riitely. Silloin hän ei tietenkään tartu tarjottuihin täkyihin riitelyn mahdillistavina vaan niitäkin tilaisuutenaan käyttäen tuo esille ajatuksia ja mielipiteitä joiden itse kokee olevan keskusteluun sopivia.
M59+
Vierailija kirjoitti:
"Miksi miehet eivät sitten pane toisiaan? Reikä se on miehilläkin, ja jos se on ainoa mikä merkitsee niin hässikää toisianne."
Miksi et itse mene nuolemaan ja sormettamaan Ap:tä? Auta nyt herran tähden toista naista hädässä, kun kieli ja sormet sinultakin varmaan löytyy.
Voisin mennäkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten naismaku on paljon laajempi kuin naisten. Valtaosa naisista haluaa sen yhden ja saman miehen.
Älä jauhaa paskaa. Mene vaikka tänään sinne Prismaan katsomaan minkä näköistä äijää siellä menee naisensa kanssa.
Sitä paitsi tyytyminen vain johonkin naiseen jonka sattuu saamaan ei ole mikään "naismaku".
Valtaosa niistä prismassa näkemistäsi miehistä on ollut varsin eri näköisiä silloin, kun parisuhde on syntynyt.
Ja miksi puhut vain miesten tyytymisestä? Varmaan ihan yhtä iso, ellei isompikin osa niistä pareista on sellaisia, joissa nainen on tyytynyt mieheen, jonka on sattunut saamaan ylipuhuttua avioliittoon.
Kaikki parit eivät ole avioliitossa ja kaikki naiset eivät edelleenkään halua naimisiin. Itse olen naisena saanut miehiltä vain vihaista ihmettelyä kun olen kertonut että minulla ei ole perheenperustamis- tai lapsihaaveita.
Väitän, että perheenperustamishaaveet ovat paljon yleisempiä naisilla kuin miehillä. Itse jätin tyttöystäväni koska hän oli ylipainoinen eikä suostunut muuttamaan elintapojaan terveellisemmiksi. Mutta edelleen hän on ainoa kohtaamani nainen, joka oikeasti ei halua lapsia. Kaikki myöhemmin tapailemani naiset ovat ennemmin tai myöhemmin alkaneet puhua lisääntymisestä, vaikka alkuun olisi muuta väitetty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut pelkästä seksistä, kun ap kaipasi parisuhdetta?
Olen kelvannut, jopa kahdesti, vaikka olen liki 90-kiloinen romuluinen meikitön ja lyhyttukkainen (ei kasva pitkäksi vaikka yrittäisi). Ensimmäinen mieheni oli erittäin älykäs, toimittaja ammatiltaan. Hän piti kovasti siitä että kanssani saattoi keskustella mistä vain, en jäkättänyt miehisistä ominaisuuksista, ja tulin aina apuun kun johonkin tarvis, vaikka polttopuuntekoon.
Jäätyäni leskeksi naapuruston leskimies, myöskin älykäs ja korkeakoulutettu, hienotunteinen, käytännön puuhasteluista nauttiva, osoitti kiinnostuksensa. Olemme nyt pari, vaikka hän on reilusti minua pienikokoisempi. Hän arvostaa minua samoista syistä kuin ensimmäinen mieheni. Hän on todella onnellinen että en ole ulkonäkökeskeinen enkä ns. sairasta prinsessatautia. Olen aina etuajassa, en odotuta ketään, enkä marmata pikkuasioista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen neljän vuoden aikana käynyt treffeillä 55 eri miehen kanssa heistä n. 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Suurin osa miehistä ei halua tavata edes toista kertaa, että oikeasti haluaisivat tutustua.
Tiedätkö... tuo kertoo sinusta ja luonteestasi todella paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tarviiko erektion toimia ? Muuten olis melkein hyvä mies mutta virveli ei toimittele.
m33
Laihduta
Ei tarvitse edes laihtua, riittää että harrastaa säännöllistä hikiliikuntaa niin seisoo kuin seiväs.. tosin vahingossa laihtuu helposti samalla :)
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en pysty. Olen yksiavioinen mies, sääli vaan ettei vaimoni ollutkaan yksiavioinen. Ei enää koskaan!
Minulla sama tilanne pitkän parisuhteen päätöksenä mutta en sen perusteella yleistänyt kaikkien naisten toimivan samalla tavalla. Nyt olen uudelleen parisuhteessa.
M59+
"Minäkään en pysty. Olen yksiavioinen mies, sääli vaan ettei vaimoni ollutkaan yksiavioinen. Ei enää koskaan!"
No mieti positiivisesti, että asia tuli julkki ja et tuhlaa nyt enempää aikaasi petolliseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten naismaku on paljon laajempi kuin naisten. Valtaosa naisista haluaa sen yhden ja saman miehen.
Älä jauhaa paskaa. Mene vaikka tänään sinne Prismaan katsomaan minkä näköistä äijää siellä menee naisensa kanssa.
Sitä paitsi tyytyminen vain johonkin naiseen jonka sattuu saamaan ei ole mikään "naismaku".
Valtaosa niistä prismassa näkemistäsi miehistä on ollut varsin eri näköisiä silloin, kun parisuhde on syntynyt.
Ja miksi puhut vain miesten tyytymisestä? Varmaan ihan yhtä iso, ellei isompikin osa niistä pareista on sellaisia, joissa nainen on tyytynyt mieheen, jonka on sattunut saamaan ylipuhuttua avioliittoon.
Kaikki parit eivät ol
Väitän, että perheenperustamishaaveet ovat paljon yleisempiä naisilla kuin miehillä. Itse jätin tyttöystäväni koska hän oli ylipainoinen eikä suostunut muuttamaan elintapojaan terveellisemmiksi. Mutta edelleen hän on ainoa kohtaamani nainen, joka oikeasti ei halua lapsia. Kaikki myöhemmin tapailemani naiset ovat ennemmin tai myöhemmin alkaneet puhua lisääntymisestä, vaikka alkuun olisi muuta väitetty.
Meillä se meni niin, että vaimon kanssa oltiin "ei lapsia" moodissa KUNNES sen serkku pamahti paksuksi. Mikä ihme siinä on että yksi kun tulee raskaaksi, toisenkin pitää.
Onneksi olin jo 30+ eli sain vasektomian eikä vaimo tiedä asiasta vieläkään.
Koska olemme heteroita. Mikset neuvo myös ap:ta siirtymään suosiolla etsimään naisia?