Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikisinkku miesten ulkonäkökeskeisyyden ja pinnallisuuden takia

Vierailija
26.09.2025 |

Mitä ajatuksia se herättää?

Kommentit (194)

Vierailija
1/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten naismaku on paljon laajempi kuin naisten. Valtaosa naisista haluaa sen yhden ja saman miehen.

Vierailija
2/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet omat valintasi ja elät sen mukaan. Sinun valinnat eivät minua kosketa, joten miksi minun pitäisi välittää sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kannattaa pysyäkin. Ei tuolla ajatusmaailmalla mikään suhde kestäis muutenkaan

Vierailija
4/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikisinkku luultavasti sen takia, että katkeroiduit jo yläasteella poikien kommenteista. Piiloudut kapakassa nurkkaan ja ihmettelet miksei kukaan mies huomaa. Monillako treffeillä olet käynyt? Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan.

Vierailija
5/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse vaadit mieheltä? Jollotus pinnallisuudesta kosahtaa helposti omaan nilkkaan.

Vierailija
6/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitot muutenkin yliarvostettuja🤭 

Vierailija
7/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusen, ettet sinä ole kiinnostunut niistä vähemmän komeista miehistä, etkä etenkään ole itse valmis olemaan aloitteellinen.

Vierailija
8/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma. Kyllä minä tiedän pariskuntia, jossa kummallakaan ei selvästikään ole ollut ulkonäkökriteerejä.

Vierailija
9/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten naismaku on paljon laajempi kuin naisten. Valtaosa naisista haluaa sen yhden ja saman miehen.

Pitää vain kokeilla +-sataa miestä ennen kun se yksi oikea löytyy. 

Vierailija
10/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ikisinkku luultavasti sen takia, että katkeroiduit jo yläasteella poikien kommenteista. Piiloudut kapakassa nurkkaan ja ihmettelet miksei kukaan mies huomaa. Monillako treffeillä olet käynyt? Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan.

Itse kyllä ennemän huomioisin naisen joka ei notku kapakoissa.

Vierailija
11/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt ihan varma. Kyllä minä tiedän pariskuntia, jossa kummallakaan ei selvästikään ole ollut ulkonäkökriteerejä.

Meinasin kommentoida ihan samaa. Olen myös nähnyt monia pareja, joiden ulkonäöt ei kohtaa yhtään. 

Vierailija
12/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen. Omista valinnoista syytetään miehiä. 

Vierailija
13/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että itse haluat tapailla miehiä, joille ulkonäkö ja pinnalliset asiat on tärkeitä? Tai siis kun itse en, sillon kun olin sinkku ja deittailin suht ahkerasti, tavannut yhtäkään tällaista miestä. 

Oli miten oli, ainakin itse viihdyin sinkkunakin, tosin nyt suhteessa viidettä vuotta. Ei huono vaihtoehto ollenkaan olla yksinään. 

14/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet" tai "naiset" eivät edelleenkään ole mikään kollektiivi joka olisi yhteisvastuussa yksittäisten jäsentensä toiminnasta.

Jos kohtaat elämässäsi vain ulkonäköön keskittyviä miehiä niin liikut väärissä piireissä. Ehkä kannattaisi vaihtaa harrastusta tai sen puuttuessa aloittaa uusi sellainen,  jossa muutkin kuin ulkonäölliset seikat merkitsevät.

Tinder ja muut ulkonäköön perustuvat deittiappit eivät ole koko maailma.

M59+

Vierailija
15/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä haluaa sen yhden naisen. Tai sen näköisen. Miehet ovat yksin, koska heille ei kelpaa tavallinen, yli 55kg nainen. Ja he todistavat sen itse kuolaamalla netissä hottiksille ja jopa maksamalla jostain only fans jutuista.

Vierailija
16/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne syyllistää naisia, vaikka itselle kelpaa vain joku hottis

17/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä onkin ihan helvetin surullista.. jos kumpikaan ei ole viehättynyt toisistaan.. miks mennään parisuhteisiin vain olemaan

Vierailija
18/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vain kokeilla +-sataa miestä ennen kun se yksi oikea löytyy. 

Ei tarvitse kokeilla sataa miestä.

Vierailija
19/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne syyllistää naisia, vaikka itselle kelpaa vain joku hottis

Joku syyllistää, toinen ei syyllistä. Tuokin lienee palstatotuus, että haettaisiin jotain hottis instapimua. 

Ihmettelen ihmistä, jolle kumppanin ulkonäöllä tai haluttavuudella ei olisi merkitystä. Toki jos on halu olla parisuhteessa pelkän suhdestatuksen takia, niin ihan sama kenen kanssa olet suhteessa. Itse olen mieluummin sinkku kuin kulissisuhteessa.

Vierailija
20/194 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut, mutta varmaan olen tavannut 20 miestä lähiaikoina. Myös lyhyitä, kaljuja ja työttömiä. Yhdeltä puuttui etuhammaskin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme