Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätköhän kuinka onnekkaita töissä olevat ovat tällä hetkellä, työttömiä 53 000 enemmän kuin vuosi sitten

Vierailija
25.09.2025 |

53 000! Ihan sairas luku, Suomessa on kourallinen kaupunkeja joissa on tuon verran asukkaita

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyville tekijöille on aina töitä 🤑😏😉

Vierailija
2/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisivät töihin niin ei olisi työttömiä enää? Helppoa kuin heinänteko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiltä kohta lähtee työt alta.

Vierailija
4/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hirveen onnekas olo kun joka työpäivän jälkeen migreeni :( Voi kun saisi levätä

Vierailija
5/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kyllä innolla mihin tämä tästä etenee, mitäköhän tämän hetken lapset tekevät sitten kun ovat aikuisia, eikä töitä enää ole

Vierailija
6/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tekevät ovat kateellisia työttömien vapaa-ajasta. Työttömät kadehtii työllisen taloudellisia vakautta. Oli aidan kummalla puolella niin ruoho on aina toisella puolella vihreämpää

Vierailija
7/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai osa noista  "työntekijöistä" unelmoi suurimman osan työajastaan miten pääsisivät pieksemään ja pahoinpitelemään työttömiä. Osa noista "työtnekijöistä"  unelmoi suurimman osan työajastaan miten he eläisivät luksus elämää Kelan tuilla.

Ja se pieni osa joka tekee vielä työtänsä työaikana, maksaa käytännössä noiden kahden edellisen porukan palkan ja vielä työhaluisten työttömien ja työkyvyttömien työttömien elämän veroillaan. 

Vierailija
8/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä tekevät ovat kateellisia työttömien vapaa-ajasta. Työttömät kadehtii työllisen taloudellisia vakautta. Oli aidan kummalla puolella niin ruoho on aina toisella puolella vihreämpää

En kadehdi työttömiä

T. pienipalkkalainen

Vierailija
9/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaahan se, kun pitää raataa töissä ja palkasta lähtee hirveä määrä rahaa, jotta osa ihmisistä voi löhötä kotisohvalla tekemättä mitään. Kateeksi käy niitä, jotka saavat yt-neuvotteluissa lähtöpassit, saavat levätä vapaasti ainakin puoli vuotta tekemättä mitään, ennen kuin on pakko palata töihin raatamaan. 

Vierailija
10/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen tämän väitöksen paikkansapitävyyttä vuonna 2025. Todennäköisesti vielä vähemmän vuonna 2030.

Vierailija
11/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan kyllä innolla mihin tämä tästä etenee, mitäköhän tämän hetken lapset tekevät sitten kun ovat aikuisia, eikä töitä enää ole

Pelaavat nälkäpeliä? Kun suurherras ja rouvasväki kakaroineen nauttii vauraudesta ja köyhyyteen pudonneet rósca väki pakotetaan vuoden välein kuolemanpeliin.

Vierailija
12/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisit yhtä helevetisti raskasta työtä 15h päiviä kuin minä niin olisit eri mieltä. Rahaa kyllä on mutta ei jaksa mitään sillä vähällä vapaa ajalla.

Vierailija
13/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kun lapset saa täysi-ikäisiksi, ryhdyn minäkin kotisohvalla maksajaksi, yhteiskunta maksakoon viulut. Jonkun muun vuoro raataa töissä, minulle alkaa riittää.

Vierailija
14/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyville tekijöille on aina töitä 🤑😏😉

Ei ole, olen irtisanomisen jälkeen kovalla koulutustaustalla ja hyvällä asenteella töissä vasta 350 hakemuksen jälkeen. 

Tuhansia ja taas tuhansia muita hakijoita hakee samoja paikkoja.

Surkea tilanne! Tiedoksi niillekin joilla on työpaikka, vielä

Vierailija
15/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka onnellinen olenkaan kun saan raataa niskalimassa että.saan maksettua kasvavat verot ja että saan maksettua jatkuvasti kasvavat laskut ja vielä se kun saan jatkuvasti kuunnella työttömien ruikutusta kuinka minun pitäisi antaa niille enemmän ja kuinka ne ei itse suotu hakeutumaan töihin kuin hyvin pienelle alueelle ja tasan yhdelle alalla ja sinnekin suoraan huipulle kun pohjatason työt on heidän alapuolella kun ne on niin paljon parempia ihmisiä.

Vierailija
16/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä tuppaa seuraamaan jos on töitä. Tsemppiä, toivottavasti itse saan pitää työpaikkani vielä pitkään.

Vierailija
17/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan kun tässä haluaisi jo saada potkut ja jäädä ansiosidonnaisen kautta eläkepäiviä odottamaan.

Työt eivät kiinnosta enää pätkääkään, olisi parempi kun pääsisin eläkkeelle ja joku nuorempi saisi mun hommat.

58v

Vierailija
18/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vielä kolme päivää työssäkäyvien leirissä, sitten kortistoon. Kovasti yritin pysyä työllisten joukossa, mutta kun ei niin ei. 

Vierailija
19/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kuinka onnellinen olenkaan kun saan raataa niskalimassa että.saan maksettua kasvavat verot ja että saan maksettua jatkuvasti kasvavat laskut ja vielä se kun saan jatkuvasti kuunnella työttömien ruikutusta kuinka minun pitäisi antaa niille enemmän ja kuinka ne ei itse suotu hakeutumaan töihin kuin hyvin pienelle alueelle ja tasan yhdelle alalla ja sinnekin suoraan huipulle kun pohjatason työt on heidän alapuolella kun ne on niin paljon parempia ihmisiä.

Näinhän se menee 👴🏻 

Vierailija
20/39 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis, mitä sillä rahalla tekee, kun töiden jälkeen on niin rättiväsynyt, että kaatuu vain sänkyyn ja seuraavana päivänä sama uusiksi? No, verottaja ratkaisee asian, rahat viedään ihmiseltä erilaisilla veroilla ja muilla tekosyillä, ja ylikuormitus vie työntekijän hautaan kauan ennen eläkeikää. Työttömät ehtivät harrastaa kaikkea mahdollista, työssäkävijät raatavat eivätkä ehdi tekemään elämässä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi