Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puhelinmyyjille pitää keljuilla

Vierailija
25.09.2025 |

Panee vaan puhelimen kiinni. Heidän tietokoneensa näyttää että on soitettu ja vastattu.  Kone ei syötä samaa numeroa uudestaan.

Samoin on ihan turha vaatia "poista mun numero".  Myyjällä ei ole mahiksia siihen mitä tietoja lehtitalot antaa toimeksiantoon. Tai mitä luuriin yhdistetty tietpkone heille syöttää numeroita.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos moraalia kaivataan myyntiin, eikö kaikka alkoholin myyjien ammatit pitäisi myös lopettaa? Tarjoilijat, alkon myyjät, kaljakuppiloiden omistaminen,  kaljakuskitkin? 

Turhien nuorennusvoiteiden myyjät, silikoonien myyjät,  niin paljon turhaa on tässä maailmassa.

Yksinkertaisia narrataan tai suututetaan,  tervepäisenä pystyy sanomaan ei kiitos.

Vierailija
82/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kuitenkin kaipaamme kohteliasta ja sujuvasti esittelevää myyjää kun menemme rautakauppaan, kodinkone/huonekalu-kauppaan. Kehtaammeko itse rähistä siellä myyjälle?   Varmaan jos sen tyyppisiä olemme.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keljuile, totean hyvin nopeasti, ei kiitos. Toivotan hyvät päivänjatkot ja suljen puhelun.

Näin tein kans viimeisen kerran, kun tuntemattomaan numeroon vastasin. Sanoin, etten tilaa, sitkeästi ja iloisella äänellä yritti. Vastasin asiallisesti kiitos ei, en tilaa. Myyjä tiuskasi lopulta, etten sulle mitään olis myynytkään. Sen jälkeen ei ole ollut tarvetta vastata. 

Vierailija
84/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos moraalia kaivataan myyntiin, eikö kaikka alkoholin myyjien ammatit pitäisi myös lopettaa? Tarjoilijat, alkon myyjät, kaljakuppiloiden omistaminen,  kaljakuskitkin? 

Joo, jos ne alkavat väkisin tyrkyttää tuotteitaan soittelemalla puhelimeeni ja lähettelemällä tekstiviestejä, niin heti kaikki sellaiset vaikka suoraan Madame Guillotineen.

Turhien nuorennusvoiteiden myyjät, silikoonien myyjät,  niin paljon turhaa on tässä maailmassa.

Henkilökohtaisesti olen asiasta tätä mieltä, mutta en kuitenkaan ehdottaisi asiasta lakialoitetta.

Yksinkertaisia narrataan tai suututetaan,  tervepäisenä pystyy sanomaan ei kiitos.

Toivottavasti et vanhempana sairastu esimerkiksi muistisairauteen. Se on pirullista katsoa sivulta, ja sukulaisiltasi tulee muiden asioiden ohella menemään aikaa ja vaivaa huijarimyyjien pakottamien lehtien ja ties minkä kuukausittaisten terveyshärpäketilaisten peruuttamiseen.

Vierailija
85/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me kuitenkin kaipaamme kohteliasta ja sujuvasti esittelevää myyjää kun menemme rautakauppaan, kodinkone/huonekalu-kauppaan. Kehtaammeko itse rähistä siellä myyjälle?   Varmaan jos sen tyyppisiä olemme.  

Olipa hieno vertaus. Entä jos se rautakauppias tulee väkisin sun kotiin sisälle kuten puhelinmyyjät, varmasti vähän rähiset sinäkin.

Vierailija
86/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me kuitenkin kaipaamme kohteliasta ja sujuvasti esittelevää myyjää kun menemme rautakauppaan, kodinkone/huonekalu-kauppaan. Kehtaammeko itse rähistä siellä myyjälle?

Miksi rähisisin myyjälle, jonka palveluksia olen erikseen lähtenyt hakemaan?

Varmaan jos sen tyyppisiä olemme.  

Sano nyt, ettet oikeasti ole noin tyhmä.

Vierailija
87/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset ei ole olemassa siksi että heitä häiriköitäisiin tällä lailla. Ihmiset eivät ole olemassa siksi että he ostaisivat sinun tuotteesi? Itse vaan en vastaa enää näihin kun googlaamalla löytyy heidän numeronsa alkuperä.

Vierailija
88/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska jos tarvitsen uuden puhelinliittymän, sähköliittymän, vakuutuksen tms niin hoidan sen ihan itse. Ei mulle kaupastakaan kukaan soita tarvinko ruokaa.

Niin niin mutta kun tämä meidän tarjoama liittymä on niin paljon parempi kuin mitä itse löytäisit. Entä miten on, pistetäänkö samaan pakettiin kalliilla hinnalla sukkia, kalsareita ja nenänkaivimia? Saisit edulliseen 100€/paketti hintaan ja uusi paketti lähetetään viikottain. Tilauksen peruutus on naurettavan helppoa, matkustat vain tuonne meidän lähimmälle konttorille täysikuun aikaan ja jos edeltävänä parittomana päivänä on ollut nousuvesi.

Mitenkäs on, kuulostaako hyvältä?

Miksi te kaikki myyntipuheet kuuntelette?  Kiitos ei,  olen tehnyt vuoden sopimuksen just toiseen.

Näin sanon muille, o

Noistakin sanoista saa oikein pätkimällänja yhdistämällä uudestaan lupauksen tilaamisesta. 

Vierailija
89/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten haluan nopeasti eroon myyjistä mutta jos käyttävät tekemääni soittojärjestelmää kysyn käyttäjäkokemuksia. Puhelimyynti maksaa osaksi palkkani mutta en koe tarvitsevani suoramyyntiä.

Vierailija
90/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näiden puhelinmyyjille raivoavien öykkäreiden omat potentiaaliset asiakkaat kohtelevat heitä itseään vastaavalla tavalla.

Olen soitellut ihan kunniallisia B2B-palveluja myyden. Isoin asiakkaamme on kaikkien tuntema firma, jonka liikevaihto on yli 100 miljoonaa euroa vuodessa. Joskus joku oman elämänsä kova jätkä alkaa mussuttaa. Suljen silloin puhelimen kesken mussutuksen. Meillä on on epävirallinen "ei kuspäitä"-periaate. Sitten jos mussuttajan johtama firma on yrittänyt aloittaa kanssamme jotain, olemme todenneet, että emme työskentele kaltaistenne kanssa. Voi kuulostaa epäuskottavalta, mutta emme ihan oikeasti halua varta vasten kuspäitä asiakkaaksi. Niiden kanssa kaikki on, no, vttumaista. Pärjäämme onneksi ilmankin. 

Vierailija
91/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näiden puhelinmyyjille raivoavien öykkäreiden omat potentiaaliset asiakkaat kohtelevat heitä itseään vastaavalla tavalla.

Olen soitellut ihan kunniallisia B2B-palveluja myyden. Isoin asiakkaamme on kaikkien tuntema firma, jonka liikevaihto on yli 100 miljoonaa euroa vuodessa. Joskus joku oman elämänsä kova jätkä alkaa mussuttaa. Suljen silloin puhelimen kesken mussutuksen. Meillä on on epävirallinen "ei kuspäitä"-periaate. Sitten jos mussuttajan johtama firma on yrittänyt aloittaa kanssamme jotain, olemme todenneet, että emme työskentele kaltaistenne kanssa. Voi kuulostaa epäuskottavalta, mutta emme ihan oikeasti halua varta vasten kuspäitä asiakkaaksi. Niiden kanssa kaikki on, no, vttumaista. Pärjäämme onneksi ilmankin. 

Puhelimessa ei myydä kunniallisia B2B-palveluita. Olet juuri sellainen yrittäjiä kiusaava B2B-huijari, joista tässä ketjussa on moni varoitellut.

Se, että kerran myitte vahingossa sen hakemistopalvelunne DNA vaihteelle, ja DNA lakitiimi perui sen oikeusteitse, ei tee DNAsta enää teidän asiakasta.

Vierailija
92/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, olin aikanaan hölmö ja vastasin tuntemattomiin ja taisin kilahtaa. Puhelinmyyjät ovat hyvin sinnikkäitä, en enää vastaa yhteenkään soittoon.

Vierailija
93/93 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa ei myydä kunniallisia B2B-palveluita. Olet juuri sellai

Mitähän sä nyt oikein selität? Kaikella kunnioituksella: et selvästi tiedä asiasta yhtään mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän