IS: HBL: Carl Haglundin yllätyspotkujen syy selvisi
Syy: se oli jotain mitä hän oli tehnyt.
Ei helev etti näitten iltapaskojen kanssa. No shit sherlock, että se johtui jostakin mitä hän teki.
Mutta mitä?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluiden salaa tallentaminen on rikos. Paskan puhuminen selän takana ei. Selittääkö tämä Aktian hemmetinmoisen varovaisuuden tiedottamisessa?
"Korkeimman oikeuden linjan mukaan keskustelun tallentaminen muiden keskusteluosapuolten tallentamisesta etukäteen tietämättä on sallittua, kun kyseessä oleva keskustelu on tarkoitettu tallentajan itsensä kuultavaksi. Kyse ei ole siis salakuuntelusta silloin, kun keskustelun tallentaja on itse keskustelun osapuoli, vaikka ei olisi etukäteen kysynyt tallentamiseen lupaa kanssakeskustelijoiltaan." Minilex
Nythän tallenteen kuulijoita oli enemmän kuin tallentaja itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluiden salaa tallentaminen on rikos. Paskan puhuminen selän takana ei. Selittääkö tämä Aktian hemmetinmoisen varovaisuuden tiedottamisessa?
"Korkeimman oikeuden linjan mukaan keskustelun tallentaminen muiden keskusteluosapuolten tallentamisesta etukäteen tietämättä on sallittua, kun kyseessä oleva keskustelu on tarkoitettu tallentajan itsensä kuultavaksi. Kyse ei ole siis salakuuntelusta silloin, kun keskustelun tallentaja on itse keskustelun osapuoli, vaikka ei olisi etukäteen kysynyt tallentamiseen lupaa kanssakeskustelijoiltaan." Minilex
Nythän tallenteen kuulijoita oli enemmän kuin tallentaja itse.
Tallenteen jakaminenkaan ei aina ole rikos, riippuu ihan siitä missä tarkoituksessa se tehdään. Tässä haluttiin informoida työnantajaa tulevan toimarin tekemisistä. Tallennetta ei lisäksi jaeltu julkisesti, vaan se jäi pienen piirin tietoon. Tallenteella oli sellaista tärkeää tietoa, joka oli aika oleellista hallituksen tietää uudesta toimitusjohtajastaan ja tämän toimintatavoista. Kai tiedät, että tällaisia tallenteita voidaan käyttää jopa oikeudessa todisteena.
No mitä luulet, olisko Haglund mustamaalannut johtoryhmän jäseniä jos olis tiennyt tallennuksesta? Siksipä tää tallentaja ei sitä hälle kertonut. Haglund ilmeisesti antoi tulla oikein sielunsa kyllyydestä ja kaikki tuli tallenteelle. Ihan laillisesti.