Hain juuri Temu paketin nämä kiinalaiset villasukat ovat hienoja
Hienot värit ja laadukkaasta villasekoitteesta selvästi kudottu. Eikä mitään harvaa vaan tiiviistä laadukasta kudontaa. Ja kolme paria noista sain ilmaiseksi! 5/5
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Muistitko avata pahvilaatikon ulkona ja viedä heti roskikseen, ettei tule paperitoukkia tai muita ylimääräisiä kotieläimiä mukana? Tein tämän toimenpiteen ihan vasta eilen Saksasta tulleelle suurelle pahvilaatikolle. Avasin autohallissa pakkauksen ja vein sieltä suoraan pahvikeräysroskikseen
Ei temun tilaukset missään pahvilaatikossa tule, vaan muovipussissa. Näin on ainakin mulle tullut.
Taivas tätä ennakkoluuloisuutta! Tulee mieleen Lidlin saapuminen Suomeen, kun jotkut huusivat ja parkuivat hädissään, ettei sieltä pidä ostaa ainakaan ruokaa, kun se on niin huonolaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistitko avata pahvilaatikon ulkona ja viedä heti roskikseen, ettei tule paperitoukkia tai muita ylimääräisiä kotieläimiä mukana? Tein tämän toimenpiteen ihan vasta eilen Saksasta tulleelle suurelle pahvilaatikolle. Avasin autohallissa pakkauksen ja vein sieltä suoraan pahvikeräysroskikseen
Ei temun tilaukset missään pahvilaatikossa tule, vaan muovipussissa. Näin on ainakin mulle tullut.
Niin minullekin aina.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu sitten kaikenlaisiin ihottumiin ja muihin iho-oireisiin.
Tää on kyllä ihan höpö höpöä. Mä olen käyttänyt jo vuosia kaikenlaisia temusta tilattuja vaatteita alusvaatteista lähtien, eikä mistään ole tullut minkäänlaista ihottumaa.
Vierailija kirjoitti:
Mää ostin superhalpoja hammasvälin puhdistus tikkuja. Sata kertaa laadukkaampia, kuin yliopiston apteekista ostetut. Yksi tikku kestää monta kuukautta. Yliopiston apteekista ostetut ei kestä kuin pari käyttökertaa.
Ne on tarkoitus heittää roskiin käytön jälkeen. Hyi, käytät samaa tikkua monta kertaa,
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä villaa nähnytkään.
Katsopa vaikka tuoteselosteesta/lapusta..
Ai niin. Niissä ei ole niitä
Voit tarkistaa valmistusmateriaalin tuotteen myyntisivulta.
Kaikki tavarat /vaatteetmitä olen tilannut eur.sheineltä ja temusta ovat olleet oikein hyviä. Ja suurennkaupungin kivijalkaliikeeistä ei niitä edes löydy.
Ja kyllä suomalaisissa kaupoissakin myydään kiinalaista,monta kertaa kallimmalla.
Vierailija kirjoitti:
"Hain juuri Temu paketin nämä keskitysleirillä uighur mummojen kutomat villasukat ovat hienoja"
Buahhhah😂😂😂😂 Kyllä ne ihan koneella kudotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta tunnistan kyllä laadukkaan villasekoitelangan. Mutta katkerat alapeukuttakaa vaan kun kukaan ei osta rumia sukkianne.
ap
Mun tekemät sukat ei ole rumia ja kyllä niitä ostetaan. Sä et todellakaan tunnista lankoja jos väität Temusta ostettuja sukkia laadukkaasta villasekoitelangasta tehdyiksi. Eikö järki sen vertaa sano, että niillä halvoilla hinnoilla ei todellakaan saa mitään laadukasta.
No sä oletkin vähä-älyinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Lmao. Ihan kuin se pitäisi paikkansa. Että olette hölmöjä kuluttajia.
Tehkääpä joskus vaikka kuvahaku; samoilla kuvilla myydään jopa eri tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Taivas tätä ennakkoluuloisuutta! Tulee mieleen Lidlin saapuminen Suomeen, kun jotkut huusivat ja parkuivat hädissään, ettei sieltä pidä ostaa ainakaan ruokaa, kun se on niin huonolaatuista.
On se parantunut joo,noin puolet myytävistä tuotteista ovat kotimaisia,joten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatettu kidutettujen lampaiden villasta, ja sukat neuloi vankileirillä olevat etniset mummot joiden reumapahkurat avautuivat aina joka tehdyn silmukan jälkeen. Kivut veivät mummojen yöunet ja lammas keitettiin öljyssä elävältä :(
No mut äskenhän ne oli akryylisukat sun mielestä. Onneksi sä olet kuitenkin vegaani, joka ei lautaselleen kidutettua tehotuotantolihaa laita 🤗 Parempi ihminen 🥰
Ja ne on koneneulottu, sokeakin näkee sen työn jäljestä. Ainoa, joka luulee niitä käsinkudotuiksi, olet sä 😂
Vierailija kirjoitti:
Win-win. Me Temuttajat juhlimme, länkyttäjät länkyttävät. ;-)
Temuttaja?
Jos ostat gigantista niin oletko gigattaja?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Alpakkaa,vain 50 kymppiä sukat on suomalaista laatua.
Hyihyi, mikset suosi suomenlammasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää ostin superhalpoja hammasvälin puhdistus tikkuja. Sata kertaa laadukkaampia, kuin yliopiston apteekista ostetut. Yksi tikku kestää monta kuukautta. Yliopiston apteekista ostetut ei kestä kuin pari käyttökertaa.
Ne on tarkoitus heittää roskiin käytön jälkeen. Hyi, käytät samaa tikkua monta kertaa,
Tikut voi ns. desinfioida kiehuvassa vedessä. Ympäristöystävällistä!!!! Maailam hukkuu muutenkin muopvipaskaan!!!! YÖK! Tikkuja on n. 100 kappaletta, kun sitä on käyttänyt kerran. laittaa pois. Kun on tyyliin 90 tikkua käyttänyt ne voi ns. pestä kiehuvassa vedessä ja uudestaan käyttöön. Kestää monta vuotta nämä kestotikut. Kertakäyttö kulttuuri on saatava loppumaan! Maapallo kärsii jo muutenkin ylikulutuksesta. Haloo???=
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu sitten kaikenlaisiin ihottumiin ja muihin iho-oireisiin.
Tää on kyllä ihan höpö höpöä. Mä olen käyttänyt jo vuosia kaikenlaisia temusta tilattuja vaatteita alusvaatteista lähtien, eikä mistään ole tullut minkäänlaista ihottumaa.
No nyt on melkoinen asia, millä ylpeillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta tunnistan kyllä laadukkaan villasekoitelangan. Mutta katkerat alapeukuttakaa vaan kun kukaan ei osta rumia sukkianne.
apMun tekemät sukat ei ole rumia ja kyllä niitä ostetaan. Sä et todellakaan tunnista lankoja jos väität Temusta ostettuja sukkia laadukkaasta villasekoitelangasta tehdyiksi. Eikö järki sen vertaa sano, että niillä halvoilla hinnoilla ei todellakaan saa mitään laadukasta.
No sä oletkin vähä-älyinen trolli.
Sä voit väittää ihan mitä haluat, mutta kaikki, mitä olen Temusta tilannut jo vuosien ajan, on ollut täysin samaa laatua, kun mitä meikäläiset krääsäketjut myy. Senpä takia jatkan sieltä tilaamista. Mikä parasta, sä et voi sille yhtään mitään 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käyttääkö joku samaa hammasharjaa vielä seuraavanakin päivänä 🤢 Hyi helvetti🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Lmao. Ihan kuin se pitäisi paikkansa. Että olette hölmöjä kuluttajia.
Tehkääpä joskus vaikka kuvahaku; samoilla kuvilla myydään jopa eri tuotteita.
Niin että 100% akryyli onkin oikeasti 100% merinoa? Vai mitä sä nyt sekoilet?
Minä ostin Alpakkaa,vain 50 kymppiä sukat on suomalaista laatua.