Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hain juuri Temu paketin nämä kiinalaiset villasukat ovat hienoja

Vierailija
24.09.2025 |

Hienot värit ja laadukkaasta villasekoitteesta selvästi kudottu. Eikä mitään harvaa vaan tiiviistä laadukasta kudontaa. Ja kolme paria noista sain ilmaiseksi! 5/5

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, laadukkaista Novitan tai Tokmannin omista langoista 😂😂😂😂 Niinkuin ne sunkin myymät.

Mikä sulla on hätänä? Miksi olet noin harhainen, että kuvittelet tietäväsi tuntemattoman ihmisen tekemiset?

Ei tartte kuvitella yhtään mitään kun katsoo suomalaisten villasukkien myynti-ilmoituksia, mistä ne on kudottu. 

Vai meneekö se nyt yhtäkkiä niin, ettei voi tietää, koska myyjät ei ilmoita materiaalia. Ei mut hetkinen, sehän on ihan kun Temussa! 

Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Se, että joku myy Novitan langoista tehtyjä neuleita ei tarkoita, että kaikki myy. Eihän tuo kirjoittaja kirjoittanut mitään käyttämistään langoista vaan hän kirjoitti siitä, että mikä tuolla toisella kirjoittajalla on hätänä. Mäkin ihmettelen mikä tuolla tyypillä on hätänä ja ihmettelen kyllä sunkin käytöstä.

Tasan tarkkaan muuten Novitan langat on laadukkaampia kuin mikää tekokuituinen kiinapaska.

Vierailija
62/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas ja Temu ei vain voi kuulua yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n laadukkaat sukat näyttää varmaan todella pitkään laadukkailta. :D

Vierailija
64/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti myrkkysukistasi joiden materiaali on saatu kidutetuilta eläinraukoilta.

Vierailija
65/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu sitten kaikenlaisiin ihottumiin ja muihin iho-oireisiin.

Tää on kyllä ihan höpö höpöä. Mä olen käyttänyt jo vuosia kaikenlaisia temusta tilattuja vaatteita alusvaatteista lähtien, eikä mistään ole tullut minkäänlaista ihottumaa. 

No nyt on melkoinen asia, millä ylpeillä!

Mikä tuossa on ylpeilyä? Asiallinen kommentti kokemukseen perustuen, kun joku varoittelee ihottumista ja muista iho-oireista.

Vierailija
66/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää ostin superhalpoja hammasvälin puhdistus tikkuja. Sata kertaa laadukkaampia, kuin yliopiston apteekista ostetut. Yksi tikku kestää monta kuukautta. Yliopiston apteekista ostetut ei kestä kuin pari käyttökertaa. 

Plus syöpää aiheuttavat aineet päälle, kiitos ja näkemiin! 

Vierailija
67/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä outoa miten sellaiset jotka ei koskaan ole temusta mitään tilanneet, väittää monessa ketjussa kiven kovaa miten on huonoa laatua ja pelkkää krääsää. Oikein kiihtyvät sitten, kun ne jotka on oikeasti tilanneet, ovatkin todenneet tuotteet ihan käyttökelpoisiksi. Ne jotka eivät edes ole tilanneet, tietää muka paremmin, vaikka oikeasti ovat ihan kuulopuheiden ja tiettyjen tahojen vastustuksen (suomalaiset kaupat) perusteella muodostaneet mielipiteensä. 

Vierailija
68/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä outoa miten sellaiset jotka ei koskaan ole temusta mitään tilanneet, väittää monessa ketjussa kiven kovaa miten on huonoa laatua ja pelkkää krääsää. Oikein kiihtyvät sitten, kun ne jotka on oikeasti tilanneet, ovatkin todenneet tuotteet ihan käyttökelpoisiksi. Ne jotka eivät edes ole tilanneet, tietää muka paremmin, vaikka oikeasti ovat ihan kuulopuheiden ja tiettyjen tahojen vastustuksen (suomalaiset kaupat) perusteella muodostaneet mielipiteensä. 

Se nyt vain on fakta, että Temun halvoilla hinnoilla ei voi saada laadukkaita villasukkia. 

Vierailija
69/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkytän raivona kun en mitään tiedä enkä uskalla tilata.

Harmittaa kun kaverit saa tavaransa melkein ilmaiseksi.

Yritän itsekin keksiä hurjia valeita kivijalkakelmien ja dropshippereiden tueksi.

t. Vaja-akki

Vierailija
70/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä villaa nähnytkään.

Katsopa vaikka tuoteselosteesta/lapusta..

Ai niin. Niissä ei ole niitä

Veikkaan, että ovat akryyliä ja/tai polyesteriä. Väriaineet voivat irrota pesussa ja/tai ärsyttää ihoa. Ihan arvaus.

Vierailija
71/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kiinalaisen kumiveneen temusta eka kosketus oli pohjakosketus.

Vierailija
72/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja temun bokserit sain 10 paria 5 eurolla, eikä vieläkään ole kikkeli tippunut pois

tosin muutama pesu voi olla että tulee reikä keskelle samoin kuin ohuet sukat, villasukat ei oo repeytyneet

Vierailija
73/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vain on fakta, että Temun halvoilla hinnoilla ei voi saada laadukkaita villasukkia. 

En tiedä siitä, kun en ole koskaan sieltä villasukkia tilannut. Kaikenlaista muuta olen kyllä tilannut, ja kaikkeen olen ollut tyytyväinen. Koko kesän kuljin temusta tilatuilla sandaaleilla. Tosi kevyet, ja mukavat jalassa. Hyvin kestivät päivittäisessä käytössä, ihan ehjät ovat edelleen. Tilasin myös T-paitoja kesäksi. Ihan tavallisia perus puuvilla T-paitoja. Väittäkää mitä väitätte, mutta hyvin ovat nekin kestäneet käyttöä, eivätkä pesussakaan veny ja menetä muotoaan, kuten monet ihan täältä Suomesta ostamani T-paidat. Ja jos nuo ei muka ole puuvillaa, niin kyllä on sitten osattu niin hyvin kopioida , ettei minkäänlaista eroa näe! Puuvillana myytiin, ja kyllä ne aivan puuvillalta näyttää ja tuntuu. Mulla ei ole mitään syytä epäillä että olisivatkin jotain mystistä muuta myrkky-materiaalia, mutta jos joku niin haluaa uskoa, niin eipä ole multa pois.

Vierailija
74/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tavarat /vaatteetmitä olen tilannut eur.sheineltä ja temusta ovat olleet oikein hyviä. Ja suurennkaupungin kivijalkaliikeeistä ei niitä edes löydy.

Ja kyllä suomalaisissa kaupoissakin myydään kiinalaista,monta kertaa kallimmalla.

Mutta nää pöljät HALUAA maksaa samasta kamasta 5x hinnan 😂 Maksakaa pois vaan, pysyy Suomi pyörimässä. Eiku...

Maksaisin mielummin vaikka 10-kertaisen hinnan ennemmin kuin alentuisin tilaamaan jostain temusta. Jotain itsekunnioitusta pitäisi perasukisellakin sentään olla.

Ai jaa. Mä taas en edes ole persaukinen, mutta silti maksan mieluummin vähemmän kuin enemmän. Mutta eipä mitään, jokainen saa itse valita mitä ostaa, mistä ostaa, ja mihin hintaan ostaa.

Vierailija
75/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu sitten kaikenlaisiin ihottumiin ja muihin iho-oireisiin.

Tää on kyllä ihan höpö höpöä. Mä olen käyttänyt jo vuosia kaikenlaisia temusta tilattuja vaatteita alusvaatteista lähtien, eikä mistään ole tullut minkäänlaista ihottumaa. 

No nyt on melkoinen asia, millä ylpeillä!

Mikä tuossa on ylpeilyä? Asiallinen kommentti kokemukseen perustuen, kun joku varoittelee ihottumista ja muista iho-oireista.

Jo pelkästään se, että on tyytyväinen ostamiinsa tuotteisiin on siis ylpeilyä?

Vierailija
76/76 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivas tätä ennakkoluuloisuutta! Tulee mieleen Lidlin saapuminen Suomeen, kun jotkut huusivat ja parkuivat hädissään, ettei sieltä pidä ostaa ainakaan ruokaa, kun se on niin huonolaatuista.

Jotkut huutavat ja parkuvat tuota edelleen. Itse olen elänyt 15 vuotta melkein pelkästään Lidlin tuotteilla. Niissä ei ole mitään vikaa, mutta ikävä kyllä sielläkin hinnat alkavat hipoa pilviä ja valikoima pienenee koko ajan. Joka kauppareissulla joutuu isomman osan tarvitsemistaan asioista hakemaan muualta, koska Lidlissä ei vain enää ole sitä, tätä, eikä.tuotakaan, eikä minun ostoskoriini edes kuulu kuin aivan perusraaka-aineita. 

Temusta sen sijaan saa kaikkea ja vähän päälle. Itse olen tilannut vain kerran ja olen oikein tyytyväinen ostokseeni. Tilaan sieltä toistekin. Miksi ei? Kiinasta ne tavarat suomalaisten jälleenmyyjienkin valikoimaan tulevat, ihan niistä samoista hikipajoista samoja tuotteita ovat, mitä saa Temusta tilattua suoraan murto-osalla suomalaisten kauppojen hinnoista. Sori vaan, muttei mulla ole rahaa maksaa satojen prosenttien katteita jollekin herra Tokmannille.