Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain juuri Temu paketin nämä kiinalaiset villasukat ovat hienoja

Vierailija
24.09.2025 |

Hienot värit ja laadukkaasta villasekoitteesta selvästi kudottu. Eikä mitään harvaa vaan tiiviistä laadukasta kudontaa. Ja kolme paria noista sain ilmaiseksi! 5/5

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tavarat /vaatteetmitä olen tilannut eur.sheineltä ja temusta ovat olleet oikein hyviä. Ja suurennkaupungin kivijalkaliikeeistä ei niitä edes löydy.

Ja kyllä suomalaisissa kaupoissakin myydään kiinalaista,monta kertaa kallimmalla.

Mutta nää pöljät HALUAA maksaa samasta kamasta 5x hinnan 😂 Maksakaa pois vaan, pysyy Suomi pyörimässä. Eiku...

Vierailija
42/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä villaa nähnytkään.

Katsopa vaikka tuoteselosteesta/lapusta..

Ai niin. Niissä ei ole niitä

Sori vaan mutta tunnistan kyllä laadukkaan villasekoitelangan. Mutta katkerat alapeukuttakaa vaan kun kukaan ei osta rumia sukkianne. 

ap

Mun tekemät sukat ei ole rumia ja kyllä niitä ostetaan. Sä et todellakaan tunnista lankoja jos väität Temusta ostettuja sukkia laadukkaasta villasekoitelangasta tehdyiksi. Eikö järki sen vertaa sano, että niillä halvoilla hinnoilla ei todellakaan saa mitään laadukasta. 

No sä oletkin vähä-älyinen trolli.

Mä oon nähnyt sun kutomia sukkia. Luokaton työnjälki ja ihan hirveet värit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta tunnistan kyllä laadukkaan villasekoitelangan. Mutta katkerat alapeukuttakaa vaan kun kukaan ei osta rumia sukkianne. 

ap

Mun tekemät sukat ei ole rumia ja kyllä niitä ostetaan. Sä et todellakaan tunnista lankoja jos väität Temusta ostettuja sukkia laadukkaasta villasekoitelangasta tehdyiksi. Eikö järki sen vertaa sano, että niillä halvoilla hinnoilla ei todellakaan saa mitään laadukasta. 

Sä voit väittää ihan mitä haluat, mutta kaikki, mitä olen Temusta tilannut jo vuosien ajan, on ollut täysin samaa laatua, kun mitä meikäläi

Et sitten ymmärtänyt yhtään mitään mitä mä kirjoitin. Ihan sama mulle mitä sä teet, mutta älä tule väittämään tuollaisia halpapaskoja laadukkaiksi ja villasekoitteesta tehdyiksi. Älä myöskään hauku suomalaisten neulojien tekemiä sukkia yms. koska niitä tehdään oikeasti laadukkaista langoista ja kauniita tuotteita löytyy lukemattomia määriä.

Vierailija
44/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletpa lapsellinen trolli. Sä et edes tiedä kuka mä olen. Mene nyt kotiin kasvamaan siitä trolli. 

Vierailija
45/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Huoris lopulta ymmärtänyt villasukkien ihanuuden, vaikka vuosikausia niitä haukkunut ja ivannut!

Temusta joutuu tilaamaan, kun on ensin haukkunut kaikki sukulaisnaiset pataluhaksi naisvihassaan.

Mites onko pikku katkarapu heilutellut sulle viime aikoina vai onko ihan kuollut jo? 

Vierailija
46/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä voit väittää ihan mitä haluat, mutta kaikki, mitä olen Temusta tilannut jo vuosien ajan,

Juuh, laadukkaista Novitan tai Tokmannin omista langoista 😂😂😂😂 Niinkuin ne sunkin myymät. 

Vierailija
47/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisen mumman neulomat villasukat :)

Vierailija
48/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, laadukkaista Novitan tai Tokmannin omista langoista 😂😂😂😂 Niinkuin ne sunkin myymät.

Mikä sulla on hätänä? Miksi olet noin harhainen, että kuvittelet tietäväsi tuntemattoman ihmisen tekemiset?

Vierailija
49/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä, eikö nyt ollutkaan kivaa kun sait maistaa omaa lääkettäsi? 

Ei poista sitä, että et osaa kutoa yhtään paremmin kuin kolmasluokkalainen. Kukaan ei halua sun sukkia.

Vierailija
50/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tavarat /vaatteetmitä olen tilannut eur.sheineltä ja temusta ovat olleet oikein hyviä. Ja suurennkaupungin kivijalkaliikeeistä ei niitä edes löydy.

Ja kyllä suomalaisissa kaupoissakin myydään kiinalaista,monta kertaa kallimmalla.

Mutta nää pöljät HALUAA maksaa samasta kamasta 5x hinnan 😂 Maksakaa pois vaan, pysyy Suomi pyörimässä. Eiku...

Ei ole samaa tavaraa tosin 🤗

Selitän: tiedäthän miten vaikka puhelimista tehdään lippulaivamalli, sitten se keskihintainen ja halpa.

No näissä vähän samaa. Toki se halpa puhelin yleensä käyttökelpoinen ja takuu mukana.

Sitä ei ole Temun tuotteilla.

Vierailija
51/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu sitten kaikenlaisiin ihottumiin ja muihin iho-oireisiin.

Tää on kyllä ihan höpö höpöä. Mä olen käyttänyt jo vuosia kaikenlaisia temusta tilattuja vaatteita alusvaatteista lähtien, eikä mistään ole tullut minkäänlaista ihottumaa. 

Päässä vaan viiraa kemikaalit, ymmärrän.

Vierailija
52/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Win-win. Me Temuttajat juhlimme, länkyttäjät länkyttävät. ;-)

Miten persaukinen temu-taukki muka voittaa yhtään missään? Olet hävinnyt surkeasti pelissä nimeltä elämä. 😂

Vierailija
53/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on hätänä? Miksi olet noin harhainen, että kuvittelet tietäväsi tuntemattoman ihmisen tekemiset?

Ei tartte kuvitella yhtään mitään kun katsoo suomalaisten villasukkien myynti-ilmoituksia, mistä ne on kudottu. 

Vai meneekö se nyt yhtäkkiä niin, ettei voi tietää, koska myyjät ei ilmoita materiaalia. Ei mut hetkinen, sehän on ihan kun Temussa! 

Vierailija
54/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meni jollakin tunteisiin kun vain totesin ap:n olevan vähä-älyinen trolli. Sen lisäksi totesin, että ne tilaamansa sukat ei todellakaan ole laadukkaita. 

Fakta on se, että Suomessa tehdään paljon laadukkaita ja kauniita neuleita. Mäkin teen paljon sukkia ja myyn niitä. Sekin meni jollakin tunteisiin. Nyt sitten pitää lapsellisesti räköttää ja harhoissaan reppana kuvittelee ties mitä. Kannattaisi mennä lääkäriin noiden harhojen takia. Ei ole normaalia tuollainen kuten ei ole normaalia tämä ap:n trollaaminenkaan.

Sitten jäämme odottamaan seuraavaa paskaulinaa trolleilta. 

Vierailija
55/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä voit väittää ihan mitä haluat, mutta kaikki, mitä olen Temusta tilannut jo vuosien ajan,

Onneksi me muut voidaan jatkossakin ostaa sukkamme ihan mistä halutaan. 

Vierailija
56/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin mielummin vaikka 10-kertaisen hinnan ennemmin kuin alentuisin tilaamaan jostain temusta. Jotain itsekunnioitusta pitäisi perasukisellakin sentään olla.

Vierailija
57/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää ostin superhalpoja hammasvälin puhdistus tikkuja. Sata kertaa laadukkaampia, kuin yliopiston apteekista ostetut. Yksi tikku kestää monta kuukautta. Yliopiston apteekista ostetut ei kestä kuin pari käyttökertaa. 

Ne on tarkoitus heittää roskiin käytön jälkeen. Hyi, käytät samaa tikkua monta kertaa,

Tikut voi ns. desinfioida kiehuvassa vedessä. Ympäristöystävällistä!!!! Maailam hukkuu muutenkin muopvipaskaan!!!! YÖK! Tikkuja on n. 100 kappaletta, kun sitä on käyttänyt kerran. laittaa pois. Kun on tyyliin 90 tikkua käyttänyt ne voi ns. pestä kiehuvassa vedessä ja uudestaan  käyttöön. Kestää monta vuotta nämä kestotikut. Kertakäyttö kulttuuri on saatava loppumaan! Maapallo kärsii jo muutenkin ylikulutuksesta. Haloo???=

Yök.

Peset varmaan hammasharjatkin noin.

En laittaisi kyllä temun muovia suuhun.

Vierailija
58/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Win-win. Me Temuttajat juhlimme, länkyttäjät länkyttävät. ;-)

Miten persaukinen temu-taukki muka voittaa yhtään missään? Olet hävinnyt surkeasti pelissä nimeltä elämä. 😂

Sä varmaan käyt töissä? Ehkä jopa viitenä päivänä viikossa? No, minä looseri en käy, mulla on kaikki aika maailmassa, jonka käytän matkusteluun, siis sen lisäksi että tilaan Temusta. Miksi mun mielestä SÄ olet hävinnyt elämässä? 

Vierailija
59/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Villasekoite ei ole koskaan laadukasta.

Vierailija
60/62 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Villasekoite ei ole koskaan laadukasta.

No kyllä todellakin on laadukkaita villasekoitteita. Villasukkia ei kannata tehdä 100% villasta koska ne ei kestä. Tai no kestää jos käyttää unisukkina tai sellaisella joka ei kävele. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi