Olen rikkaan miehen edustusvaimo. Kysymyksiä?
Kommentit (296)
Onko lapsuudenkotisi sopiva tasollesi vai joudutko häpeämään sitä?
Vierailija:
Mutta onneksi ap & co ei nyrpistellyt ja niin taviksetkin seurasivat perässä ;) Mutta kertoisitko meille ap lisää elämäntavastasi niin ehkä me muutkin opimme ennakoimaan trendejä.
Elämäntehtäväni ei ole ennakoida trendejä. Sushi sattui olemaan vain hauska poikkeus, sillä mies opiskeli aikoinaan Kaukoidässä ja sitä kautta tutustui sushiin ja toi sen mukanaan meidän perheeseen. Ihan pelkkä sattuma. Ei siitä kannata olla katkera.
ap
Entä miehesi ikä?
minkänäköinen olet? Onko se sinulle tärkeää? Urheiletko?
Vierailija:
Onko lapsuudenkotisi sopiva tasollesi vai joudutko häpeämään sitä?
Ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Kotona ei harrastettu viinejä, mutta minä ja mieheni kyllä jonkin verran harrastetaan.
ap
on se että ap ei kerro mitään negatiivista mistään. joko kulissit on tiukasti pystyssä tai defenssi paukahtaa päälle niin että rutisee.
no joo. onhan tämä tietysti viihdettä. mutta surullista jotenkin jos ihminen ei kykene yhtään analysoimaan myös huonoja puolia omasta tilanteestaan. niitähän taatusti löytyy jokaisen elämäntilanteesta.
Minusta on hienoa, jos olet onnellinen. Ihmiset ovat onnellisia eri asioista. Tämän keskustelun valossa tuntuu kuitenkin, että elät miehesi elämää, et omaasi. Toivottavasti olen väärässä.
eräässä ministeriössä. Olisiko tällainen vaihtoehto liian rahvaanomainen sulle? Liian tylsää?
Vierailija:
Entä miehesi ikä?
minkänäköinen olet? Onko se sinulle tärkeää? Urheiletko?
Minkä näköinen? Pitkä, hoikka, tummat hiukset ja ruskeat silmät, kauniiksikin joskus " haukuttu" . Harrastan tanssipohjaisia jumppia ja käyn kuntosalilla, mies tosin yrittää taivutella golfin pariin. Ulkonäkö ja hyvä kunto ovat tärkeitä.
ap
Vierailija:
Vierailija:
Ulkonäkö ja hyvä kunto ovat tärkeitä.ap
Vierailija:
on se että ap ei kerro mitään negatiivista mistään. joko kulissit on tiukasti pystyssä tai defenssi paukahtaa päälle niin että rutisee.no joo. onhan tämä tietysti viihdettä. mutta surullista jotenkin jos ihminen ei kykene yhtään analysoimaan myös huonoja puolia omasta tilanteestaan. niitähän taatusti löytyy jokaisen elämäntilanteesta.
Vierailija:
on se että ap ei kerro mitään negatiivista mistään. joko kulissit on tiukasti pystyssä tai defenssi paukahtaa päälle niin että rutisee.no joo. onhan tämä tietysti viihdettä. mutta surullista jotenkin jos ihminen ei kykene yhtään analysoimaan myös huonoja puolia omasta tilanteestaan. niitähän taatusti löytyy jokaisen elämäntilanteesta.
vei nyt jotenkinmehut tästä keskustelusta. sinusta tuli kamalan tylsän ja jotenkin muovinen. ei taida olla mitään särmää tässä ... keskustelussa.
Vierailija:
Minusta on hienoa, jos olet onnellinen. Ihmiset ovat onnellisia eri asioista. Tämän keskustelun valossa tuntuu kuitenkin, että elät miehesi elämää, et omaasi. Toivottavasti olen väärässä.
Minulla on korkeakoulututkinto, olin muutaman vuoden työelämässä, kunnes miehen firman toiminta laajeni niin, että siirryin edustamaan. Olen onnellinen perheestäni, lapsuudenperheestäni, sisarestani, ystävistäni, kummilapsistani ja koirastani. Tykkään liikkua luonnossa koiran kanssa. Kummilapset viettävät usein aikaa meillä. Tykkään lapsista muutenkin! Kummilapset tulevat joskus viikonlopuksi meille, niin vanhemmat saavat kahdenkeskistä aikaa. Toivottavasti meillekin tulee lapsia.
ap
Vierailija:
eräässä ministeriössä. Olisiko tällainen vaihtoehto liian rahvaanomainen sulle? Liian tylsää?
Vierailija:
vei nyt jotenkinmehut tästä keskustelusta. sinusta tuli kamalan tylsän ja jotenkin muovinen. ei taida olla mitään särmää tässä ... keskustelussa.
Ei se elämä tosin aina ole ollut ruusuilla tanssimista. Mutta tällä hetkellä elämä näyttää valoisaa puoltaan. Nautin siitä nyt, sillä koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu.
ap
Ikää 29v. ja " Etenkin kun me tutustuimme sushiin jo vuosia ennen kuin useimmat olivat siitä edes kuulleet."
Syöttikö äitisi sushia sinulle soseena vai kaunistelitko ikääsi parilla kymmenellä vuodella?
Ei sekään kai ihan tavatonta ole. Jätetään perhe nuoremman vuoksi ja nainen jää tyhjän päälle, myös taloudellisesti. Sitä vaaraa minulla ei sentään ole.
ap