Olen rikkaan miehen edustusvaimo. Kysymyksiä?
Kommentit (296)
Vierailija:
Niin no, mieheni luennot eivät yleensä ole mitään pikkutapahtumia, että niiden järjestämisestä selviäisi pikku puuhastelulla. Mieheni on KTM koulutukseltaan.ap
kuulostaa hyvin samanlaiselta kuin minun mieheni puuhat. minäkin olen tällä hetkellä vain vaimona kotona- kun lapset pieniä. mutta ihan oikeasti hurjaksi tulisin ilman haastetta myös aivoilleni..
Vierailija:
mikä on sinun seuraava muoti ostos?
Eikö se ole ihan oma asiasi mitä elämälläsi teet? Miksi ihmisiä pitäisi arvottaa (palkka)työ mukaan? Eikö tärkeintä ole se, että on itse onnellinen eikä vahingoita muitakaan toimillaan?
Nimim. feministi, ilman muttia
Vierailija:
Heti otsikon nähtyäni tuli ajatus, että olet vain edustamassa. Joko sitten omalta osaltasi tai miehen. Vaikea uskoa, että teillä on kyse tosirakkaudesta. Mutta tämä vain mutu-tuntumalla.
Vierailija:
Eikö se ole ihan oma asiasi mitä elämälläsi teet? Miksi ihmisiä pitäisi arvottaa (palkka)työ mukaan? Eikö tärkeintä ole se, että on itse onnellinen eikä vahingoita muitakaan toimillaan?Nimim. feministi, ilman muttia
Ei mies koulutuksen ansiosta ole päässyt nykyiseen asemaansa, vaan tekemällä töitä, töitä ja töitä. Kerroin miehen koulutuksen, kun sitä kysyttiin.
ap
siis suurempaa maailmanpaannusta kuin shoppailu ja edustavana oleminen? tuntuuko susta että sua arvostetaan ihmisenä?
Eikö mielesi tee yhtään esim. opiskella tai vaikuttaa yhteiskunnassa. Itse en tietäis mitään kamalampaa kuin olla vain. Tai " puuhastella" kuten aiemmin ilmaisit.
Sushi ei ole koskaan ollut meille mikään trendiruoka, pikemminkin yksi ruokavalioon kuuluva perusruoka. Huvittaa vain, miten suosittu se nykyään on, vaikka alkuvuosina moni nyrpisteli nokkaansa, että " hyi, raakaa kalaa" ja nyt vedetään ihan tosissaan sushia.
ap
Minusta elämä on jo nyt antanut mille jotain suurta. Ihanan miehen ja ihanan elämän. Olen onnellinen siitä, mitä olemme mieheni kanssa saaneet.
ap
että mieti mitä elämältäsi haluat. katkeruus voi hiipiä vuosien saatossa yllättäen. olisi tosi ikävää eräänä päivänä huomata olevasna siinä tilanteessa että mies on pettänyt ja pettää ja vaihtaa nuorempaan. oma koulutus on vanhentunut, ei työkokemusta. parhaat vuodet miehen edustukseen annettu. itsetunto horjuu ja tunne että muuta ei osaa kuin sen edustamisen...
siinä on aika paha alkaa elää. vaikka olis miten paljon rahaa. tyhjyyttä ei nimittäin saa pois edes ökyelämäntavoilla.
Vierailija:
Eikö mielesi tee yhtään esim. opiskella tai vaikuttaa yhteiskunnassa. Itse en tietäis mitään kamalampaa kuin olla vain. Tai " puuhastella" kuten aiemmin ilmaisit.
Opiskelut on opiskeltu. No, ehkä jonkin kielen voisi vielä opiskella.
ap
Vierailija:
Minusta elämä on jo nyt antanut mille jotain suurta. Ihanan miehen ja ihanan elämän. Olen onnellinen siitä, mitä olemme mieheni kanssa saaneet.ap
että eikö susta tunnu että _sinä_ voit tehdä jotain? ei siis sitä että mitä maailma/miehesi on sinulle antanut... eikö sulla ole persutavanlaatuista halua jättää merkkisi maailmaa, tehdä hyvää? muuallakin kuin vaatekaappeja järjestellen..
68
Vierailija:
että mieti mitä elämältäsi haluat. katkeruus voi hiipiä vuosien saatossa yllättäen. olisi tosi ikävää eräänä päivänä huomata olevasna siinä tilanteessa että mies on pettänyt ja pettää ja vaihtaa nuorempaan. oma koulutus on vanhentunut, ei työkokemusta. parhaat vuodet miehen edustukseen annettu. itsetunto horjuu ja tunne että muuta ei osaa kuin sen edustamisen...siinä on aika paha alkaa elää. vaikka olis miten paljon rahaa. tyhjyyttä ei nimittäin saa pois edes ökyelämäntavoilla.
en nyt ihan ymmärrä mikä on edustus vaimo? Siis oletko sinä vain " nukke" miehesi kainalossa. Eli etkö tee mitään älyllistä hänen firmassaan. Aika ikävää...otan osaa!
Vierailija:
Vierailija:
Minusta elämä on jo nyt antanut mille jotain suurta. Ihanan miehen ja ihanan elämän. Olen onnellinen siitä, mitä olemme mieheni kanssa saaneet.ap
että eikö susta tunnu että _sinä_ voit tehdä jotain? ei siis sitä että mitä maailma/miehesi on sinulle antanut... eikö sulla ole persutavanlaatuista halua jättää merkkisi maailmaa, tehdä hyvää? muuallakin kuin vaatekaappeja järjestellen..
68
Olen miehelleni korvaattomaksi avuksi firman pyörittämisessä. Ja harrastanhan hyväntekeväisyyttä.
ap
ei ole kuten monet. Onhan tästä joskus keskusteltu että mitä psykoterapiassa paljastuu miehensä jatkeiden ajatusmaailmasta ja sisimmästä. Mutta se on varmaan toinen tarina. Ja kuten tuossa joku sanoikin: toivottavasti ei tule epämiellyttävä herätys.
Vierailija:
en nyt ihan ymmärrä mikä on edustus vaimo? Siis oletko sinä vain " nukke" miehesi kainalossa. Eli etkö tee mitään älyllistä hänen firmassaan. Aika ikävää...otan osaa!
Eikö yleensä ole tapana ottaa osaa, jos toisella on suruaika? Ei minulla vain ole.
ap
Vierailija:
Sushi ei ole koskaan ollut meille mikään trendiruoka, pikemminkin yksi ruokavalioon kuuluva perusruoka. Huvittaa vain, miten suosittu se nykyään on, vaikka alkuvuosina moni nyrpisteli nokkaansa, että " hyi, raakaa kalaa" ja nyt vedetään ihan tosissaan sushia.ap
Vierailija: