Olen rikkaan miehen edustusvaimo. Kysymyksiä?
Kommentit (296)
Mutta kliseinen ketju. Ehkä tässä oli kyseessä joku tutkimus, saatiinpahan taas palstalaisten kateudet ja vihat esiin suht nopeaan. Monesko viesti oli eka haukkumaviesti?
Mä vaan en alkais todellakaan täällä tarkemmin kertomaan yksityiselämän käänteistä.. Tai missä käydään lomilla, ja mitä syödään. En edes sitä, millä autoilla ajellaan.. yms.
Vierailija:
vaan vasta Alfa (vaikka olisi kalliskin malli).
esim. ihailevan samoja automerkkejä (tai ylipäänsä autoja) kuin he.
Toinen juttu, mikä huvittaa, on se, että ette tunnu uskovan, että on olemassa perheitä, joilla on rahaa kuin roskaa, eikä se merkitse sitä, että pihassa seisoisi kolme ökyautoa. Ns. edustusvaimoja on Suomessakin, vaikka se siellä teillä päin saattaa vaikuttaa käsittämättömältä.
Vierailija:
Vierailija:
Se on aivan fakta, että useimmissa varakkaissa perheissä tulot tehdään perheen oman ajan kustannuksella.
Tästä syystä tälläiseen perheeseen harvoin mahtuu kahta super-uraa, se ei ole vaan mahdollista. Varsinkaan jos on pieniä lapsia. Poikkeuksiakin toki löytyy.Muistuu tuosta ed. kirjoituksesta se tapaus Heinon pariskunnan kaksoismurha, jossa murhaajat ja etenkin pääsuunnittelija kundilla vanhemmat aina duunissa mutta varakkaita kylläkin ja lapsi voi siis erittäin huonosti mutta miten nyt vanhemmat sen olisivat tienneet kun eivät olleet kotonakaan..joten se siitä!
Harmi vaan kun ne rikkaat miehet pettävät. En ole kateellinen.
Sen takia just tää ketju kiinnitti huomioni, ja vittuilin minkä kerkisin, kun todellisuus on kuitenkin toinen, kun tälläset päiväunet!
Ap anna noiden ihmisten jäädä omaan arvoonsa!
Vierailija:
Harmi vaan kun ne rikkaat miehet pettävät. En ole kateellinen.
mistäs ihmeestä, Sinä sen tiedät etteivät ns. oikeasti rikkaat leveile rahoilla? Montako tunnet?
Se ero on vaan siinä, että en itse lähtisi kertomaan tälläisellä julkisella paikalla noin yksityiskohtaisesti omista asioistamme.
Ja mieheni ei esim todellakaan pitäisi siitä, että tekisin niin.
Niitä joilla ei ole velkaa suut ja silmät täyteen, vaan niitä joilla ON OIKEESTI rahaa ja omaisuutta..
Ei riitä, että on iiiso omakotitalo, ja vekselivetonen kärry, tai pari.. Tai joku Kauppatieteitä opiskellut pikkutyttö tai -poika leikkii niin Ekonomia että..
Vierailija:
Niitä joilla ei ole velkaa suut ja silmät täyteen, vaan niitä joilla ON OIKEESTI rahaa ja omaisuutta..
Ei riitä, että on iiiso omakotitalo, ja vekselivetonen kärry, tai pari.. Tai joku Kauppatieteitä opiskellut pikkutyttö tai -poika leikkii niin Ekonomia että..
Eikös täällä ole suurin osa kirjoittelijoista kotona miehen palkalla eleleviä mammuleita? Sekö tässä tökkii että tämä on varakas ja lapseton?
Siis juuri sellaisia juttuja, joita oletetaan rikkailla olevan tai joita oletetaan heidän tekevän. Ihan kuin jostain sketsistä. Eipä silti, voihan tuo kaikki olla totta, mutta antaa ap:sta aika muovisen vaikutelman. Monet itse omalla työllään vaurastuneet ovat persoonallisia, lahjakkaita ja särmikkäitä - mutta ehkä heidän edustusvaimonsa sitten ovat juuri näitä ap:n tapaisia vitsi/parodiahahmoja. Kun taas vanhan rahan tyypit eivät yleensä ikinä tuo esiin varakkuuttaan ja elävät aika jalat maassa-elämää.
muissa edustusvaimoissa? esim Victoria Beckham tai joku muu ketä ihailet ja palvot, kenen kaltainen haluaisit edustusvaimona olla? Ja miksi?
Vierailija:
Siis juuri sellaisia juttuja, joita oletetaan rikkailla olevan tai joita oletetaan heidän tekevän. Ihan kuin jostain sketsistä. Eipä silti, voihan tuo kaikki olla totta, mutta antaa ap:sta aika muovisen vaikutelman. Monet itse omalla työllään vaurastuneet ovat persoonallisia, lahjakkaita ja särmikkäitä - mutta ehkä heidän edustusvaimonsa sitten ovat juuri näitä ap:n tapaisia vitsi/parodiahahmoja. Kun taas vanhan rahan tyypit eivät yleensä ikinä tuo esiin varakkuuttaan ja elävät aika jalat maassa-elämää.
saa. Sillä jos mikä tässä keskusteluthreadissä on kliseistä, se löytyy monista ap:n saamista vastauksista. Mm. automerkin pohtiminen, give me a break. Olisko ap:n pitänyt kertoa omistavansa kaksi bemua? Miehellä X5 ja itsellä pikku urheilumalli. Olisko uskottavampaa?
Sitten on vielä se säälittävä porukka, joka jauhaa ternimaitokapseleista, miehen pettämisestä ja maalaa tulevien lapsien tulevaisuuden kylmäverisinä murhaajina. :-D
Vierailija:
ja näin " sisälukasin" sun puheistas.. :DYstävät on sit erikseen..
Koittasit nyt hellittää, kun et sä mua voita kuitenkaan..
Piireillä tarkoitetaan meidän piireissä ystäviä, tuttavia, jne. Työkuviot on sitten erikseen.
Ja minä en ainakaan ole tässä mitään kilpailua vääntämässä, joten voit pitää itseäsi voittajana ja askarrella itsellesi mitalin.
ap
Vierailija:
Kukaan ei ole puhunut vihamiehistä.. Hoh hoijaa..Sä olet puhut teidän " piireistä" jotka muuttuivat matkanvarrella ystäviksi,mut MITEN ne vihamiehet tähän liittyy ???
meidän piirit koostuvat ystävistä. Mistä ne sitten koostuisivat, ei ainakaan vihamiehistä. Tai en tiedä sinusta, ei taida pahemmin ystäviä olla... Kuten sanoin, meidän piirit = meidän ystävät. Opettele elämään asian kanssa, sillä muuta et oikein voi.
ap
niinkuin siinä luki, että kirjoituksesta tapaus Heino muistui mieleen, että se siitä lukutaidosta myös..327