Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikkaan miehen edustusvaimo. Kysymyksiä?

Vierailija
11.04.2007 |

Kommentit (296)

Vierailija
261/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko syyllisyyttä?

Vierailija
262/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mitä nihin netitse työskentelyihin tulee, niin jokaisella OIKEALLA suur-öky-bisnesmiehellä on työntekijät sitä varten, että he hoitavat tollaset turhat pikku pilipali duunit..

Mutta tietenkin rahan määrä on suhteellinen käsite..

Mutta ihanaa, että edustat miestäsi näin pontevasti täällä vauva-lehden nettisivuilla..

Aamuyöstä viimeks, ja nyt heti kun olet silmät auki saanut, niin ei muuta kun sama jatkuu.. Ei kovin mairittelevaa mainosta miehesi yritykselle.. Kai tiesit, että JOS tämä sun stooris olisi totta, olisi enemmän kun helppoa kertomiesi tuntomerkkien perusteella etsiä teidät, ja miehesi yritys

vaan ne on ihan itse tehtävä. Eihän ne konttoristit tiedä, mitä siellä tapaamisessa on tarkoitus puhua. Yhden tärkeimmän asiakkaan tapaaminen ei todellakaan ole pilipali-duunia.

En muuten edusta täällä mieheni firmaa (tuskin teillä olisi varaa ostaa hänen firman palveluksia), vaan ihan huvikseni vastailen. En ole kertonut mitään tunnistettavia tietoja täällä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä oot brutaali mimmi..

Et kai vaan tarkoittanut organisointikysymys.. ???

Vai siis miehesikö tarvitsee lisää voimavaroja mennäkseen niihin tupareihin.. ???

Esim. aikaa voi resurssoida...

ap

Vierailija
264/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tää ole mitään edustamista kun eihän me edes tiedetä ketä ja mitä firmaa sä edustat. Ja kyllä ne edustusvaimot kuule juuri osatyökseen sitä edustamista juuri niissä naistenlehdissä tekevät.

Minä en naistenlehdissä heilu, vaikka kerran on pyydetty.

ap

Vierailija
265/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotuksessa on tietyt edellytykset (joita en viitsi tässä sinulle paljastaa) siinä että yrityksestä saa otettua rahaa ulos pääomatuloina. Konsulttiyrityksillä tämä on melko mahdotonta näiden edellytysten usein puuttuessa...

Vierailija
266/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä saisinko pitkään tuollaisesta elämäntavasta riittävästi syvällistä sisältöä elämääni. Olisin yksinäinen ja eksyksissä. Muut ihmiset päivisin on töissä tai lasten kanssa suurimmaksi osaksi.

Pidän työstäni ja pätemisestä, mutta jos minulla olisi paljon aikaa ja rahaa alkaisin tukiperheeksi tai sijoitusperheeksi.

Vierailija
267/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sä oot hauska!

Sun varakkaan miehes pitäis organisoida resurssit työntekijöilleen, jotta he hoitavat juoksevat asiat.. Jotka on niitä pilipali duuneja. Siis miehesihän on menestyvän konsultointi yrityksen toimitusjohtaja.. Eihän hänen tarvitse muuta kun valmistella puheensa, ja olla sovituissa tapaamisissa..

Vierailija
268/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Verotuksessa on tietyt edellytykset (joita en viitsi tässä sinulle paljastaa) siinä että yrityksestä saa otettua rahaa ulos pääomatuloina. Konsulttiyrityksillä tämä on melko mahdotonta näiden edellytysten usein puuttuessa...

Vierailija
269/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kovinkaan ovela selvittääkseen sut ja sun puheet. Olet kertonut tarvittavan määrän asioistasi.

Vierailija
270/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että sä oot hauska!

Sun varakkaan miehes pitäis organisoida resurssit työntekijöilleen, jotta he hoitavat juoksevat asiat.. Jotka on niitä pilipali duuneja. Siis miehesihän on menestyvän konsultointi yrityksen toimitusjohtaja.. Eihän hänen tarvitse muuta kun valmistella puheensa, ja olla sovituissa tapaamisissa..

Tärkeimpien asiakkaiden tapaaminen ei ole juokseva asia eikä missään nimessä pilipali-homma. Niin... puheen valmistelu... mitä luulit hänen tekevän eilen illalla ;)

ap

Vierailija
271/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tarvitse olla kovinkaan ovela selvittääkseen sut ja sun puheet. Olet kertonut tarvittavan määrän asioistasi.

Vierailija
272/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkaa tällästä turhaa paskan puhumista, kun tiedät itsekkin totuuden

Vierailija
273/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä huomaatko sitä itse?

Ja kaikki meistä haaveilee putiikeista ja DaySpasta, mutta olen hyvin onnellinen äitinä ja duunarinakin. Koen oloni tarpeelliseksi, arvostetuksi, tarpeelliseksi ja rakastetuksi.

Olen minäkin kateellinen, mutta vaihtaisinko työni ja lapseni sinun elämääsi - en nyt kuitenkaan. En silti kehu niitä täällä.

Ukkoni voisi toki tienata enemmän, mutta silloin hänellä ei olisi aikaa perheelleen. Kaikki tuntemani varakkaat tekevät rahaa perheen kustannuksella.

Vierailija
274/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei todella ole AlfaRomeoita kovinkaan montaa, ja sinähän jo aiemmin kerroit niiden olevan " erikoismallia" , ja että niitä olisi yhdessä taloudessa 2 kpl, ja asuinpaikkakuntasi olet jo paljastanut, joten..

Vierailija
275/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että elämäsi on " hienompaa" kuin äitinä ja työntekijänä oleminen on?

Vierailija
276/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ei todella ole AlfaRomeoita kovinkaan montaa, ja sinähän jo aiemmin kerroit niiden olevan " erikoismallia" , ja että niitä olisi yhdessä taloudessa 2 kpl, ja asuinpaikkakuntasi olet jo paljastanut, joten..

Olen paljastanut vain sen, että asumme pk-seudulla. Kyllähän noita erikoismallisia ainakin meidän piireissä on useampia.

ap

Vierailija
277/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että elämäsi on " hienompaa" kuin äitinä ja työntekijänä oleminen on?

Vierailija
278/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen teidän piireissä.. No ei ne sit kummoset piirit ole..

Yleensähän niissä paremmissa piireissä taitanee olla enemmänkin Mersuja tai vaikka Jaguareja.. Niinku jo aiemminki vihjasin, et ehkä ysärinä..

Vierailija
279/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaikki " kadehdin sinua" jutut on ilmiselvästi ihan sun omaa stoorias!

Hellitä nyt jo, oikeesti.

Vierailija
280/296 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta vitussa kadehdin rahaa ja aikaa, mutta kuten kirjoitin, minusta tuo kuullostaa yksinäiseltä ja TYHJÄLTÄ. Äitinä, vaimona ja työläisenä koen kyllä eläväni niin täyttä ja ihanaa elämää, etten vaihtaisi!!!!

Miksei saa kadehtia rahaa ja aikaa. Mulla on aina molempia ihan liian vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä