Miksi se viinin lipittäminen on niin iso asia Tinderin naisille?
Todella monessa profiilissa hehkutetaan viinin juomista tai poseerataan viinilasi kädessä. En sinänsä moralisoi alkoholin puolesta, vaan lähinnä tuo ihmetyttää kliseenä.
... toisaalta puolilla äijistä on jotain salikuvia tai auton vieressä poseeraamista.
Ylipäätään todella kaavoihin kangistunutta menoa.
Kommentit (277)
Tältä palstalta saa hyviä oppeja. Viinilasikuva - nipottajat putoaa pois. Jos tulee mätsit, ehdota treffit kahvilaan - tippuu pois sosiaalisesti estyneet ja totaalisen pihit. Onko vielä muita hyviä neuvoja naisille?
Juopot etsii juopottelukavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin tulihan se sieltä. Olut yhdistetään junttiuteen ja viinilasi ei. Mistä siitä naisen kuvastakaan erottaa, onko se halvinta kyykkyviiniä 3 euron lasista. Harvemmin mistään.
Ei. Nyt tulkitset omiasi. Hyvä olut hyvässä olutbaarissa on ihan fiksun näköistä. Miljööstä kyse. Se on ihan sama mitä se Karjala-lakki päässä juo, oli se viini tai olut, se vain ei yleensä ole puoleensa vetävää. Vaihda tilalle vaikkapa juustokaupan olut- ja juustomaistelu niin näyttää heti aivan eriltä. Fiksu ulkonäkö ja kiva miljöö on se ero.
Aivan sama kumpi, näyttää silti huonolta. Ota kuvasi ennemmin vaikka kotisohvalta ilman meikkiä, olet varmasti 100 kertaa kiinnostavempi m37
En ota. Minulla ei ole mitään tarvetta näyttää sinun silmissäsi kiinnostavammalta. Kohderyhmäni on eri.
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta saa hyviä oppeja. Viinilasikuva - nipottajat putoaa pois. Jos tulee mätsit, ehdota treffit kahvilaan - tippuu pois sosiaalisesti estyneet ja totaalisen pihit. Onko vielä muita hyviä neuvoja naisille?
Ruma tukka. Nipottajaprofiili tarkentuu. Yllättävän moni ei tajua, että hiuksia voi muotoilla. Yhä uudestaan, ja uudestaan!
On vai? :D En oo koskaan käyttänyt Tinderiä ni en tiiä. Pitäisköhän testaa joskus? :D Mut onhan se nyt sellainen hetki arjen yläpuolella kun on hyvää viiniä kauniissa lasissa ja jokseenkin edustuskelpoinen olo, niin tottahan sellainen hetki on hyvä ikuistaa! Ja sillä sitten koittaa saada joku taidegallerioissa viihtyvä, kultturelli multimiljonääri treffeille. Ei vaiskaan, älä ota elämää liian vakavasti. N33
Ne on tatuoituja juoppoja röökimuijia kaupungin vuokramurkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin tulihan se sieltä. Olut yhdistetään junttiuteen ja viinilasi ei. Mistä siitä naisen kuvastakaan erottaa, onko se halvinta kyykkyviiniä 3 euron lasista. Harvemmin mistään.
Ei. Nyt tulkitset omiasi. Hyvä olut hyvässä olutbaarissa on ihan fiksun näköistä. Miljööstä kyse. Se on ihan sama mitä se Karjala-lakki päässä juo, oli se viini tai olut, se vain ei yleensä ole puoleensa vetävää. Vaihda tilalle vaikkapa juustokaupan olut- ja juustomaistelu niin näyttää heti aivan eriltä. Fiksu ulkonäkö ja kiva miljöö on se ero.
Aivan sama kumpi, näyttää silti huonolta. Ota kuvasi ennemmin vaikka kotisohvalta ilman meikkiä, olet varmasti 100 kertaa kiinnostavempi m37
En ota. Minulla ei ole mitään tarvetta näyttää sinun silmissäsi kiinnostavammalta. Kohderyhmäni on eri.
Tämä. Mä laitan kuvia joilla ajattelen että vois löytyä samanhenkinen ihminen... Mitä järkeä olisi koittaa miellyttää jotain sellaista josta itse ei kiinnostuis?
Kuvitteleeko nää jotku että naiset on kiitollisia siitä että joku ihan vääränlainen tykkäis? Ei käy järkeen yhtään! 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen ja poseeraat viinilasin kanssa, se on sivistynyttä ja positiivista. Jos olet mies ja poseeraat oluen kanssa, se on junttia ja epäterveellistä.
Se menee just näin 😂. Olutta latkiva mies on nolo juntti, mutta viiniä siemaileva nainen on sivistynyt ja kulturelli leidi.
Oluenharrastajissakin on eroja. Pienpanimo ja craft -oluita harrastava hipstermies on todennäköisesti aika erilainen persoona kuin litratolkulla Karjalaa vetävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Juopot etsii juopottelukavereita.
Se kuulostaisi oudolta kun reippaasti alkoholia käyttävä henkilö etsii raitista puolisoa. Tai toisin päin koska ihmiset on piip outoja. En ole aikoihin yrittänytkään ymmärtää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma tukka. Nipottajaprofiili tarkentuu. Yllättävän moni ei tajua, että hiuksia voi muotoilla. Yhä uudestaan, ja uudestaan!
Ehdotan. Ota toinen käsivarsi täyteen tatuointeja ja punaiset hiukset. Aina vasuriin. Mies
Et tajunnut mun pointtia tuosta paikasta. Vaikka se olisi ravintolasta napsaistu kuva, ei se vielä kerro siitä, onko lasissa muuta kuin halvinta kuraa ja onko alkoholismi vain piilotettu "ruoan kanssa maisteluksi." Se oli minun pointti. Tiedän paljon niitä naisia, jotka käyvät ystävien kanssa syömässä tai viettävät koti-iltaa viinin kera "niin hienosti" ruokaan valittujen viinien kanssa. Se vain, että päissään ollaan ja useasti. Se on alkoholismia ja junttia, mutta sitä kuva ei kerro.
Se Karjala lippiksessä oleva mies, voi aidosti olla oluen harrastaja ja maistella yhden pari kertaa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
On vai? :D En oo koskaan käyttänyt Tinderiä ni en tiiä. Pitäisköhän testaa joskus? :D Mut onhan se nyt sellainen hetki arjen yläpuolella kun on hyvää viiniä kauniissa lasissa ja jokseenkin edustuskelpoinen olo, niin tottahan sellainen hetki on hyvä ikuistaa! Ja sillä sitten koittaa saada joku taidegallerioissa viihtyvä, kultturelli multimiljonääri treffeille. Ei vaiskaan, älä ota elämää liian vakavasti. N33
Naisten mielestä noin, mutta miehenä näen tuon täysin päinvastoin. Haluaisin nähdä naisen kauniina ja sivistyneenä ihmisenä. Kehua arvokkaasti. Mutta viininlipittäjälle ei kyllä voi sellaista sanoa. Kaukana sivistyneestä kauniista ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Et tajunnut mun pointtia tuosta paikasta. Vaikka se olisi ravintolasta napsaistu kuva, ei se vielä kerro siitä, onko lasissa muuta kuin halvinta kuraa ja onko alkoholismi vain piilotettu "ruoan kanssa maisteluksi." Se oli minun pointti. Tiedän paljon niitä naisia, jotka käyvät ystävien kanssa syömässä tai viettävät koti-iltaa viinin kera "niin hienosti" ruokaan valittujen viinien kanssa. Se vain, että päissään ollaan ja useasti. Se on alkoholismia ja junttia, mutta sitä kuva ei kerro.
Se Karjala lippiksessä oleva mies, voi aidosti olla oluen harrastaja ja maistella yhden pari kertaa kuussa.
No lol. Mietipä nyt todennäköisyyksiä. Onko laadukkaassa ravintolassa ruoan kanssa juotu viinilasi mielestäsi todennäköisemmin se kännääjä kuin se karjalalippis bulkkikaljansa kanssa?
Laturavintolassa sommelierin parittama viinilasi saattaa maksaa 30€/lasi. Ei sinne mennä kittaamaan, vaan nautiskelemaan upeista, ammattilaisen miettimistä makukokonaisuuksista.
Jos vain känniin haluaa niin parempiakin keinoja kyllä löytyy.
Ja vaikka halvemmassakin ravintolassa sen kuvan ottaisi, niin silti siinä on kuitenkin se laatuaika ja ruoka keskiössä, ei se alkoholi.
Ja vielä viimeisenä, vaikka se alkoholi olisikin se pääasia, niin fiksumpaahan sitä on ravintolassa juoda ruoan ja ystävien kanssa kuin vetää peput kotona tai mökillä.
Tuolla alussa joku perusteli asiaa "kaljamahalla". Mitenkäs se viininaama? Senkin vain nyt valitettavasti näkyy. Eipä mulla muuta. Kohtuullinen käyttö ei tee kumpaakaan, joten tässä asiassakaan se viini ei ole parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta. Kun se on tarttunut kuvaan se minulle joka käy ravintolassa juo sen viinin, ostaa viinipullon naisen kanssa seurustelujuomaksi ns arvokkaaseen hetkeen tuo heti samantien juopon maineen naisesta. Arvostan viinin käyttöä arvokkaasti, mutta kuvissa ravintoloista se ei ole sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lol. Mietipä nyt todennäköisyyksiä. Onko laadukkaassa ravintolassa ruoan kanssa juotu viinilasi mielestäsi todennäköisemmin se kännääjä kuin se karjalalippis bulkkikaljansa kanssa?
Laturavintolassa sommelierin parittama viinilasi saattaa maksaa 30€/l
Niinpä niin, eli mitä enemmän kännistä maksaa, sitä fiksumpaa se on. Niin monen alkoholistin puhetta! Ja kuka sanoo, että se alkoholismi on todennäköisempää sille karjalalippikselle? Voi olla niin, että hän sen tunnistaa ja tämän vuoksi sitä pidetään todennäköisempänä. Nämä "kalliisti" juovat "hyvin pärjäävät" naiset on yksi vaikein ryhmä saada tajuamaan omaa alkoholismiaan. Ja vaikka olisikin niin, että se olisi todennäköisempää, ei se kuva sitä SILTI kerro, kumpi on alkoholisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta. Kun se on tarttunut kuvaan se minulle joka käy ravintolassa juo sen viinin, ostaa viinipullon naisen kanssa seurustelujuomaksi ns arvokkaaseen hetkeen tuo heti samantien juopon maineen naisesta. Arvostan viinin käyttöä arvokkaasti, mutta kuvissa ravintoloista se ei ole s
No se nyt on sinun fiksaatiosi aiheesta sitten. Minulle se merkitsee jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta tutustumista ennen intiimiasioiden harkitsemista :) Sen puolen vuoden aikana karsiutuvat loputkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan. Ota toinen käsivarsi täyteen tatuointeja ja punaiset hiukset. Aina vasuriin. Mies
Aika monella miehelläkin on tatskoja eli eiköhän nämä löydä toisensa.