Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (11470)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Maikki muuten samalta kasvattajalta alunperin? Niin on kyllä kivat ja kiltit koirat, että on kyllä hyvät kasvatusperheet - tietenkin iso osa on myös tällä nykyisellä perheellä, joka sen lopullisen silauksen luo.
Ai siis vain iso osa ????? Loppusilauksen ???
Jep. Ei voi kyllä edes sanoa kasvattajaksi, kun ei osallistu pentujen hoitoon millään tavalla, mikäli tosiaan on niin, että synnyttävien koirien sijoitusperheet hoitaa kaiken ja ns. kasvattaja vaan rahastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja älkää nyt todellakaan mihinkään chattiin menkö kyselemään. Kukaan ei ole velvollinen teille selittelemään ellei itse sitä aloitteellisesti tee. Koko jauhanta on vain tämän ketjun ja oikeastaan eilisen tutkijan ohipiereskelty puoli sanaa johon kasvattaja joutui vastaamaan.
Väärin. Keskustelu kasvattajasta alkoi kun muutamat hokasivat että Murun pentujen rekkistiedot on nyt julkaistu ja siellä nähtävillä pentujen viralliset nimet ja kasvattajan nimi. Tuotahan on itsekukin seuraillut kuin myös pentulistaa josta voi seurata onko vapaita pentuja vai ei. Koiraihmiset kyllä tietää mistä tietoja voi löytää jos haluaa.
Mutta fiksu koiraihminen ei jankkaa vauvapalstalla ja pilaa ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei nyt tunnu tajuavan tätä eroa virallisen kasvattajan ja Pentulivessä näkyvän kasvattajan välillä. Ovat siis kaksi eri henkilöä.
pentulivessä näkyvä kasvattaja kuitenkin näyttää tekevän päätökset pentujen tulevista perheistä, joten eiköhän hän se virallinen kasvattaja ole.
Mutta kun ei ole, vaan pennut on rekisteröity toiselle henkilölle. Tämä ei ole mikään tahdon asia vaan puhdas fakta.
minä en ole nähnyt todisteita siitä, että on reksiteröity toiselle henkilölle. jalostustietokannasta olen nähnyt toki murun tiedot ja tiedot pennuista ja sen yhteydessä kasvattajan nimen. kun toista nimeä ei ole tuotu framille, oletan, että kyseessä on sama henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja älkää nyt todellakaan mihinkään chattiin menkö kyselemään. Kukaan ei ole velvollinen teille selittelemään ellei itse sitä aloitteellisesti tee. Koko jauhanta on vain tämän ketjun ja oikeastaan eilisen tutkijan ohipiereskelty puoli sanaa johon kasvattaja joutui vastaamaan.
Väärin. Keskustelu kasvattajasta alkoi kun muutamat hokasivat että Murun pentujen rekkistiedot on nyt julkaistu ja siellä nähtävillä pentujen viralliset nimet ja kasvattajan nimi. Tuotahan on itsekukin seuraillut kuin myös pentulistaa josta voi seurata onko vapaita pentuja vai ei. Koiraihmiset kyllä tietää mistä tietoja voi löytää jos haluaa.
Luuletko tosiaan että täällä on vain yksi tyyppi joka tietää koirista ja niiden kasvatuksesta? Ei hele 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei nyt tunnu tajuavan tätä eroa virallisen kasvattajan ja Pentulivessä näkyvän kasvattajan välillä. Ovat siis kaksi eri henkilöä.
pentulivessä näkyvä kasvattaja kuitenkin näyttää tekevän päätökset pentujen tulevista perheistä, joten eiköhän hän se virallinen kasvattaja ole.
Mutta kun ei ole, vaan pennut on rekisteröity toiselle henkilölle. Tämä ei ole mikään tahdon asia vaan puhdas fakta.
minä en ole nähnyt todisteita siitä, että on reksiteröity toiselle henkilölle. jalostustietokannasta olen nähnyt toki murun tiedot ja tiedot pennuista ja sen yhteydessä kasvattajan nimen. kun toista nimeä ei ole tuotu framille, oletan, että kyseessä on sama henkilö.
Toinen kasvattajan nimi löytyy sprinkkujen sivuilta, ei ole nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Maikki muuten samalta kasvattajalta alunperin? Niin on kyllä kivat ja kiltit koirat, että on kyllä hyvät kasvatusperheet - tietenkin iso osa on myös tällä nykyisellä perheellä, joka sen lopullisen silauksen luo.
Jep. Ei voi kyllä edes sanoa kasvattajaksi, kun ei osallistu pentujen hoitoon millään tavalla, mikäli tosiaan on niin, että synnyttävien koirien sijoitusperheet hoitaa kaiken ja ns. kasvattaja vaan rahastaa.
Ystävä hyvä, KVG sijoituskoira ja lopeta jankkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä hyvä, KVG sijoituskoira ja lopeta jankkaus.
Se on trolli.
Pentuliven vakituinen trolli.
No eipä ainakaan tule ensi vuodelle pentuliveä kun vielä tappelette viikon. Ehkä tän ketjun voi esitellä Ylelle.
Öljyt heitti se kirjoittaja joka paljasti että pentujen nimet on nähtävillä. Porukat tsekkaamaan ja oh hoh, rekattu Murun kennelnimelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ilmeisesti pentujen suhteen on siis olemassa erilaisia käytäntöjä, vaikka se normaali käytäntö kuitenkin on, että teettää pennut omalla koirallaan itse kaikki synnytykseen liittyvä hoitaen ollen samalla myös niiden pentujen kasvattaja."
Itse asiassa sijoitukset ja varsinkin nartuilla on hyvinkin yleisiä.
Sen ymmärrän, mutta eikö se silloin ole sijoittajakasvattaja tai miksi häntä sitten kutsutaankaan, joka hoitaa pentujen synnytykset ja hoidon luovutusikään asti?
Kutsu nyt ihan miksi haluut. Ehkä noilla kennelihmisillä on siihen joku oma sanasto mut ihan sama kai tuo meille.
Tarkoitan sitä kasvattajaa, joka on antanut pennut sijoitukseen. Eikö hän itse hoida pentujen synnytyksiä silloin kun teettää sijoituskoirillaan pentuja, vai jääkö koko tuo valtava työ tosiaan täysin sijoitusperheiden tehtäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Turha vääntää kun asiat voi tarkistaa Kennelliiton virallisilta sivuilta.
Kuule kun ei kiinnosta, VOITTEKO NYT LOPETTAA TÄMÄN JAKKAAMISEN!!!
Vierailija kirjoitti:
No eipä ainakaan tule ensi vuodelle pentuliveä kun vielä tappelette viikon. Ehkä tän ketjun voi esitellä Ylelle.
Tämä on keskustelua, ei tappelua.
Vierailija kirjoitti:
En päässyt katsomaan eilistä chattia, eli mistä on kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ilmeisesti pentujen suhteen on siis olemassa erilaisia käytäntöjä, vaikka se normaali käytäntö kuitenkin on, että teettää pennut omalla koirallaan itse kaikki synnytykseen liittyvä hoitaen ollen samalla myös niiden pentujen kasvattaja."
Sen ymmärrän, mutta eikö se silloin ole sijoittajakasvattaja tai miksi häntä sitten kutsutaankaan, joka hoitaa pentujen synnytykset ja hoidon luovutusikään asti?
Kutsu nyt ihan miksi haluut. Ehkä noilla kennelihmisillä on siihen joku oma sanasto mut ihan sama kai tuo meille.
Tarkoitan sitä kasvattajaa, joka on antanut pennut sijoitukseen. Eikö hän itse hoida pentujen synnytyksiä silloin kun teettää s
Riippuu sopimuksesta. Yleensä sijoitusnarttu synnyttää pennut kasvattajansa luona.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei tarvitse erikseen esitellä Ylelle. Kyllä se Pirjo ainakin näitä kommenttipalstoja lueskelee, kun chatissa aina mainitsee, että keskustelua on käyty siitä ja tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sitä kasvattajaa, joka on antanut pennut sijoitukseen. Eikö hän itse hoida pentujen synnytyksiä silloin kun teettää sijoituskoirillaan pentuja, vai jääkö koko tuo valtava työ tosiaan täysin sijoitusperheiden tehtäväksi?
Tähän liittyen siis ihmettelen sitäkin, että jotain voidaan kutsua kasvattajaksi, vaikka ei ole laittanut tikkua ristiin niiden pentujen syntymän ja hoidon suhteen vaan teettää sen kaiken työn muilla ja itse vaan rahastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelua, ei tappelua.
Ei liity pentuihin eikä pentuliveen. Se onko Muru sijoituskoira ei vaikuta millään tavoin pentuliveen. Se ei ole rikollista. Ja jos on, sitä ei nyt vaan ehkä ole kerrottu koska ei vaikuta pentuliveen mitenkään.
Joten ole hyvä ja lopeta.
Pilaat nyt ilon niiltä jotka ovat tässä ketjussa kivasti jutelleet pennuista ja pentulivestä.
Kiitos heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan että täällä on v
No mutta sinäkin jatkat jankkaamista, tiedä sitten kuinka fiksu olet.