Äiti ostanut 180 euroa maksaneen takin
Mitä ihmettä vanha ihminen, hyviä takkeja kaapit täynnä. Olisi antanut vaikka meidän opiskelijalle jonka tuet pieniä.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Olet perinnön kärkkyjä
Niin? Laillinen oikeuteni.
ap
Nimimerkki7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvalla löysi mieleisen. Mistä ja mikä merkki?
Sinä voit tukea teidän opiskelijaa niin paljon kuin lompakko sietää. Äitisi käyttäköön omat rahansa kuten haluaa ja itseensä.
Mikä tää juttu että 180€ takki olis halpa😄😄😄 50€ takki on halpa
50 e takki on ihan retku
Vierailija kirjoitti:
Olet perinnön kärkkyjä
Mutta rahathan kuuluvat meille. Olemme perikunta kun isä kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet perinnön kärkkyjä
ap
Hyvä että myönnät olevasi ahne !
Kenelläkään ei ole velvollisuutta jättää perintöä ja saa jättää kenelle haluaa. Itse en perillisille jätä , eivät tarvitse. Rahaa ja omaisuutta niillä on enemmän kuin minulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet perinnön kärkkyjä
Äidillenne kuuluu vähintään puolet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet perinnön kärkkyjä
Hänen pitäisi ainakin pärjätä omalla eläkkeellään ja ainakin leskeneläke jättää käyttämättä. Nehän ovat isälle kuuluneita rahoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin äsken noin 400€:n takin Marimekon -30% alesta. Normaali hinta 550€. Nyt on talveksi lämmin takki. 🥳
aikauhheeta, miks marimekon, hirveitä!
Älä pelkää, ei sun tarvitse sellaista ostaa.
Itehän tykkään Marimekon takeista ja niitä löytyy useampi eri vuodenajoille. Nyt ostin pitkän untuvatakin, niin ei pakkanen haittaa. 😁
Ap, oletko se sinä, joka toisessa aloituksessa kärkyit äitisi saamaa leskeneläkettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin äsken noin 400€:n takin Marimekon -30% alesta. Normaali hinta 550€. Nyt on talveksi lämmin takki. 🥳
aikauhheeta, miks marimekon, hirveitä!
Älä pelkää, ei sun tarvitse sellaista ostaa.
Itehän tykkään Marimekon takeista ja niitä löytyy useampi eri vuodenajoille. Nyt ostin pitkän untuvatakin, niin ei pakkanen haittaa. 😁
Köyhät ulisee taas. 😂
Äidilläsi on oikeus ostaa omilla rahoillaan mitä itse haluaa eikä hänellä ole mitään velvollisuutta lahjoittaa niitä sen enempää persehedelmilleen kuin persehedelmiensä persehedelmille. Tienaa sinäkin omat rahasi ja tee niillä mitä huvittaa, vaikka lahjoitat kaikki pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet perinnön kärkkyjä
Isäsi rahat kuuluvat hänen VAIMOLLEEN eli LESKELLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet perinnön kärkkyjä
Hänen pitäisi ainakin pärjätä omalla eläkkeellään ja ainakin leskeneläke jättää käyttämättä. Nehän ovat isälle kuuluneita rahoja
A m m u nyt jo itses!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" meille kuuluvat rahat. "
Johan pomppas! EI ne rahat sulle kuulu, ne ovat *ITISI rahoja, ne eivät "kuulu" sulle millään lailla!
Kyllä ne kuuluu. Äiti saa leskeneläkettä ja asuu kuolinpesän asunnossa, tosin väittää että puolet on hänen nimissään. Hänellä ei mitään oikeutta käyttää rahaa kuin perustarpeisiinsa.
T a p a itsesi jo!
Oma äitini ja isoäitini ovat aina myös ostaneet tuota hintaluokkaa. Itse en ihan ymmärrä, mutta ei ole minun asiani. Mutta onhan se tietynlainen suhteettomuus välillä ärsyttävää. Ostellaan kaikkea kallista, joista osa jää vähälle käytöllekin ja sitten valitetaan, kun rahaa on mennyt. Ei hahmoteta sitä omaa rahankäyttöä.
Mun äidillä on myös kaapit täynnä vaatteita ja on nyt palvelukodissa, kysyin kerran miksi olet ostanut noin paljon vaatteita, on takkeja ja juhlavaatteita, vastasi no kun oli rahaa, jäi leskeksi 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet perinnön kärkkyjä
ap
Samaa mieltä olen kun ap, meidän huolehdittava äitiemme asioista kun vanhenevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Äiti ostanut 180 euroa maksaneen takin
Vierailija
21.09.2025 | 22:55
Mitä ihmettä vanha ihminen, hyviä takkeja kaapit täynnä. Olisi antanut vaikka meidän opiskelijalle jonka tuet pieniä."
Tiedätkö: "Ahneella on paskanen loppu"
hän ei käytä teidän-sinun rahaa, vaan omaa rahaansa. sä käytät vaan sun omia hiluja. mummon rahat eivät ole sinun. tykkäisitkö ite kun joku pitkäkyntinen veisi sun fyrkkaa itelleen. et sie ootki tyhmäää
Äiti onkin tuota ahnetta sukupolvea, ahnehtii vaatteita ja meille kuuluvat rahat. Muka muillakin mummuilla hyvät takit, ei kehtaa mennä eläkekerhoon nuhraisissa vaatteissa.
Sinä olet ahne, ei äitisi ja luultavasti kasvatat omasta jälkikasvustasi yhtä ahnetta. Mene töihin, vaikka myymään persettäsi että saat rahaa avustaa jätöksiäsi, haarathan osaat todistettavasti levittää.
Ostajia on monenlaisia:
1. Ne jotka ostaa omilla rahoillaan.
2. Ne joita kiinnostaa ostaa vain muiden rahoilla.
3. Ne jotka on niin persaukisia, että ainoa huvi on tehdä typeriä trollialoituksia nettiin.
Takit saavat maksaa useamman satasen (ja vain merkkitakit kelpaavat), mutta hautajaisiin puetaan pieruverkkarit, punainen mekko ja värikäs toppatakki, koska ei ole rahaa eikä älykkyyttä muuhun, eikä tyylitajua. Av-palstan logiikkaa.