Äiti ostanut 180 euroa maksaneen takin
Mitä ihmettä vanha ihminen, hyviä takkeja kaapit täynnä. Olisi antanut vaikka meidän opiskelijalle jonka tuet pieniä.
Kommentit (142)
Äitisi saa käyttää rahansa mihin haluaa
Halpahan tuo on. Kiva että äitisi pitää itsestään huolta. 😊
Ne on Sun Äitis rahoja ja Äitis saa käyttää ne just niinku haluaa. Avusta itse niitä opiskelijoita jos kerta noin huolettaa!
Tuliko kirput samaan hintaan, itse en käytettyjä ostaisi.
Opiskelijat taitavat olla sinun lapsiasi. Auta sinä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kirput samaan hintaan, itse en käytettyjä ostaisi.
Sain minä sen leipäveitsen kumminkin terotettua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysi noin halvan?
Temusta.
Itse ostin äsken noin 400€:n takin Marimekon -30% alesta. Normaali hinta 550€. Nyt on talveksi lämmin takki. 🥳
Mä voin antaa teidän opiskelijalle. Nyrkistä.
Ärsyttää aikuiset kakarat, jotka sanelee vanhemmilleen miten heidän pitäisi elää.
Olen hyvin toimeentuleva akateeminen nainen, joka pitää vaatteista, mutten koskaan ole ostanut noin kallista takkia. Edullisemmat toimivat ja kestävät hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin toimeentuleva akateeminen nainen, joka pitää vaatteista, mutten koskaan ole ostanut noin kallista takkia. Edullisemmat toimivat ja kestävät hyvin.
Miksi alapeukkuja? Kaikki muut ostavat monen sadan euron takkeja?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuohtumuksesi. Mutta miksi äitisi pitäisi ne rahat antaa lapsellesi? Ai niin, sinun perintöäsi tuhlasi.
Ostin kaks vuotta sitten tuulitakin joka maksoi 98 euroa. Torstai. Ollut hyvä takki.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikki saavat ostaa mitä haluaa.
Sä voit auttaa sun lapsia. Äitisi tekee mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukkuja? Kaikki muut ostavat monen sadan euron takkeja?
Miten niin kaikki, jos ne ostaa, joilla on rahaa, niin eikös se ole hyväksi valition taloudellekin, kun kulutusta lisätään. On sitten rahaa jakaa enemmän tarvitseville.
Miksi noin halvan takin? Omani maksavat aina jotain 300-500€.
m49, pienituloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Mistä löysi noin halvan?
Temusta.
Ei 180€ talvitakki ole mitenkään erityisen halpa
Mistä löysi noin halvan?