Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ostanut 180 euroa maksaneen takin

Vierailija
21.09.2025 |

Mitä ihmettä vanha ihminen, hyviä takkeja kaapit täynnä.  Olisi antanut vaikka meidän opiskelijalle  jonka tuet pieniä.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa touhua meillä. Facekirppiksellä kova matto. Hän tilaa. On täysi huijaus. Mun puolesta voi tehdä rahoillaan mitä haluaa. Voisi vaikka mennä hierojalle tms. Nuo nettitilaukset ovat niin outoja. 

Vierailija
22/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti osti  1350 euroa maksavan takin. Ei siinä sinänsä mitään, mutta on pahasti muistisairas ja ei "selvin päin" näin olisi tehnyt. 

Omaisuutta on kyllä eli ei iso juttu. Nyttemmin on linnotautunut kotiinsa,  joten ei pääse käymään näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa touhua meillä. Facekirppiksellä kova matto. Hän tilaa. On täysi huijaus. Mun puolesta voi tehdä rahoillaan mitä haluaa. Voisi vaikka mennä hierojalle tms. Nuo nettitilaukset ovat niin outoja. 

Kiva matto siis. 

Vierailija
24/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla löysi mieleisen. Mistä ja mikä merkki?

Sinä voit tukea teidän opiskelijaa niin paljon kuin lompakko sietää. Äitisi käyttäköön omat rahansa kuten haluaa ja itseensä.

25/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin halvan takin? Omani maksavat aina jotain 300-500€. 

m49, pienituloinen

No ei nyt kovin pienituloinen voi olla jos jopa 500€ on laittaa pelkkään takkiin

Vierailija
26/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti ostanut 180 euroa maksaneen takin

Vierailija

21.09.2025 | 22:55

Mitä ihmettä vanha ihminen, hyviä takkeja kaapit täynnä.  Olisi antanut vaikka meidän opiskelijalle  jonka tuet pieniä."

Tiedätkö: "Ahneella on paskanen loppu"

Vierailija
27/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mun 85-vuotias äitini osti myös juuri tuon hintaisen Helly Hansen takin. Valittanut nyt HH-merkeistä viikon, miksi tuollaisia hyvään takkiin laitetaan. Yrittää ommella niitä nyt piiloon. Miksi menee aina ostamaan takkia urheiluvälinekaupasta? 

On se kumma, ettei tuohon ikään mennessä ole jo takkeja tarpeeksi, kun niitä joka vuosi ostaa.

Ja aina pitää kuunnella valitusta, ettei ole takkia tai pitäisi ostaa uusi tai pitäisi juosta paikalle heti, heti kiinnostuneena katsomaan ja kehumaan ostostaan. Vattu kun ei yhtään kiinnosta.

Mulla on 2009 vuonna ostettu syystakki. Talvitakit 2019 ja 2022. Enkä todellakaan ole menossa takkikaupoille. 

28/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla löysi mieleisen. Mistä ja mikä merkki?

Sinä voit tukea teidän opiskelijaa niin paljon kuin lompakko sietää. Äitisi käyttäköön omat rahansa kuten haluaa ja itseensä.

Mikä tää juttu että 180€ takki olis halpa😄😄😄 50€ takki on halpa

Vierailija
29/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei käytä nettiä koska on jo vanha.  Olen sanonut että kävisi tokmannilla mutta käy vaan "oikeissa vaatekaupoissa."   Takkeja on, saa nähdä jääkö  häneltä edes hautajaisrahaa.

Vierailija
30/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon rahoilla loisimisen asemasta opiskelija ja vanhempansa voisivat mennä TÖIHIN!

Vierailija
31/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Äiti ostanut 180 euroa maksaneen takin

Vierailija

21.09.2025 | 22:55

Mitä ihmettä vanha ihminen, hyviä takkeja kaapit täynnä.  Olisi antanut vaikka meidän opiskelijalle  jonka tuet pieniä."

Tiedätkö: "Ahneella on paskanen loppu"

Äiti onkin tuota ahnetta sukupolvea, ahnehtii vaatteita ja meille kuuluvat rahat.  Muka muillakin mummuilla hyvät takit, ei kehtaa mennä eläkekerhoon nuhraisissa vaatteissa.

Vierailija
32/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan keskimääräinen av-palstalainen ostaa monen sadan euron takkeja.

Miksi sen pitää maksaa noin paljon? Merkistäkö maksatte?

Vierailija
33/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin äsken noin 400€:n takin Marimekon -30% alesta. Normaali hinta 550€. Nyt on talveksi lämmin takki. 🥳

aikauhheeta, miks marimekon, hirveitä!

Vierailija
34/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla Helly Hansenia, Peak Performancea, Didriksonia, Haglöfsiä, Canada Goosea, Joutsenta, Marimekkoa, Andiataa, mitä näitä nyt on?

Vierailija
35/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin antaa teidän opiskelijalle. Nyrkistä.

Tapa ittes.

Eikun opiskelija.

Vierailija
36/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin toimeentuleva akateeminen nainen, joka pitää vaatteista, mutten koskaan ole ostanut noin kallista takkia. Edullisemmat toimivat ja kestävät hyvin.

Miksi alapeukkuja? Kaikki muut ostavat monen sadan euron takkeja?

Takkeja, monikossa? Kun ostaa laadukkaan ja ajattoman talvitakin niin se kestää aikaa eikä tarvitse ostella tämän tästä, joka vasta kalliiksi tuleekin. Toki pitää olla myös joku perustakki joka käy ulkoiluun ja lasten kanssa pihalla oloon mutta muuten yksi siisti talvitakki riittää.

Vierailija
37/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" meille kuuluvat rahat. "

Johan pomppas! EI ne rahat sulle kuulu, ne ovat *ITISI rahoja, ne eivät "kuulu" sulle millään lailla!

Vierailija
38/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin äsken noin 400€:n takin Marimekon -30% alesta. Normaali hinta 550€. Nyt on talveksi lämmin takki. 🥳

aikauhheeta, miks marimekon, hirveitä!

Älä pelkää, ei sun tarvitse sellaista ostaa.

Vierailija
39/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää aikuiset kakarat, jotka sanelee vanhemmilleen miten heidän pitäisi elää.

No ei tulisi mieleenkään lähteä neuvomaan vanhempiani rahankäytössä tai muutenkaan, ellei pyydetä.

Minut onkin kasvatettu hyvin.

Vierailija
40/142 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla Helly Hansenia, Peak Performancea, Didriksonia, Haglöfsiä, Canada Goosea, Joutsenta, Marimekkoa, Andiataa, mitä näitä nyt on?

Miten niin pitää? Pitäiisikö jättää ostamatta, jos löytää laadukkaan ja mieleisen takin, jos se on hyvää merkkiä?

Mulla on Ralph Laurenin, halusin ostaa kunnon takin ,joka kestää vuosia. Olen tyytyväinen, maksoi alle 300 alennuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi