Äiti ostanut 180 euroa maksaneen takin
Mitä ihmettä vanha ihminen, hyviä takkeja kaapit täynnä. Olisi antanut vaikka meidän opiskelijalle jonka tuet pieniä.
Kommentit (142)
Onko äitisi ollut hyvätuloinen aina ja sinä toisin sanoen helppoon tottunut. Toivottavasti rakastat äitiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Onko äitisi ollut hyvätuloinen aina ja sinä toisin sanoen helppoon tottunut. Toivottavasti rakastat äitiäsi.
Sellainen kuva syntyy aloituksesta että kiinnostaa vain hänen onnensa huolettomaan elämään. Olen varmasti väärässä 🙏
Sama
Vierailija kirjoitti:
Varakas isäni ei auttanut minua opiskelijana toisin kuin yleensä muiden opiskelijoiden vanhemmat. Hän osti itselleen 500 euron takin. Ajattelin, että jokainen saa päättää omien rahojensa käytöstä. Minäkin päätin omasta ajan käytöstä. Isä on nyt vanha ja tarvitsee apua. Silmä silmästä 😉
Eli isäsi elätti ja kasvatti sinua (n20v?) ja kun et saanut yhtä kallista takkia, olet jotenkin kostonhimoinen? Aika säälittävällä tasolla olet elämän opeissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä se sinulle kuuluu mitä äitis ostelee? Pidä huoli omista asioistasi ja lakkaa laskemasta toisten rahoja.
Johan se on monesti sanottu? Jokainen sentti on pois minun perinnöstäni! Ymmärrätkö?!
ap
Tilasin juuri Schottin nahkatakin hintaa 1165 euroa. Jostain luin että pitää kuluttaa ja onneksi löysin tuon kiinnostavan takin.
Ymmärrän ap:n ajattelua, sillä olen itse ollut pienituloinen ja ihmetellyt muiden rahankäyttöä. Jopa suututti, miten turhiin juttuihin jotkut käyttivät isoja summia ja saattoivat seuraavassa lauseessa päivitellä omaa köyhyyttään. Samaan aikaan itse mietti, millä rahalla saisi lapset ruokittua. Raha on niin suhteellista, vaikka jokainen saakin omat rahansa käyttää niin kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap:n ajattelua, sillä olen itse ollut pienituloinen ja ihmetellyt muiden rahankäyttöä. Jopa suututti, miten turhiin juttuihin jotkut käyttivät isoja summia ja saattoivat seuraavassa lauseessa päivitellä omaa köyhyyttään. Samaan aikaan itse mietti, millä rahalla saisi lapset ruokittua. Raha on niin suhteellista, vaikka jokainen saakin omat rahansa käyttää niin kuin haluaa.
Vai että suututti oikein, kun joku osti talvitakin? No mitäpä sillä kahdenkymmenen asteen pakkasella tekisikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että suututti oikein, kun joku osti talvitakin? No mitäpä sillä kahdenkymmenen asteen pakkasella tekisikään
Ei puhuttu talvitakeista lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä se sinulle kuuluu mitä äitis ostelee? Pidä huoli omista asioistasi ja lakkaa laskemasta toisten rahoja.
Johan se on monesti sanottu? Jokainen sentti on pois minun perinnöstäni! Ymmärrätkö?!
ap
Äitisi saa käyttää sinun tulevan perintösi miten mielii. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta jättää sinulle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysi noin halvan?
Temusta.
Maksaa.
https://www.temu.com/ul/kuiper/un9.html?subj=goods-un&_bg_fs=1&_p_jump_…
Sitten voi sanoa jos se muulta perheeltä pois. Tämä vain yksi mielipide.
Tämä ikäihminen toimi esimerkillisesti, kun tuki Suomen taloutta ja laittoi rahojaan kiertoon ostamalla itselleen tarvitsemansa kunnon takin. Ikäihmisen rahojen kiertoon laittamisesta hyötyy talouskasvun myötä myös nuorempi sukupolvi.
Mikä ongelma lahjoita ylimääräiset pois niin muutkin tykkää heh.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaks vuotta sitten tuulitakin joka maksoi 98 euroa. Torstai. Ollut hyvä takki.
Minä käytän työvaatetakkia,on paras kaikista mitä olen koskaan ostanut,Snickers on talvitakki,loisto hankinta.
Kaikki miljoonat saa 1 ainoa kultanassu vain mmmmmmm tietty hupsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan kierrättäminen eli siis kulutus lisää talouskasvua ja sen kautta myös tuo turvaa ja mahdollisuuksia myös pienituloisten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin toimeentuleva akateeminen nainen, joka pitää vaatteista, mutten koskaan ole ostanut noin kallista takkia. Edullisemmat toimivat ja kestävät hyvin.
Anna mun kaikki kestää, nämä viestit.
Vierailija kirjoitti:
'Itse ostin äsken noin 400€:n takin Marimekon -30% alesta. Normaali hinta 550€. Nyt on talveksi lämmin takki. 🥳'
Ei minulta.
Vaikka en mäkään
tsainarättejä takikseni osta.
Ap rahoittaa oman kakaransa
omistaan, eiksni. 🥳👋
Onneksi meillä fiksut lapset ja lastenlapset. Ovat selkeästi sanoneet, että käyttäkää rahanne omiin menoihinne, he hoitavat omansa. Toki muistamme opiskelevia lapsenlapsia pienellä avustuksella, ja aikoinaan auttaneet lapsiammekin, mutta täysin oman mielen mukaan. Olen kauhulla kuullut noista vanhempiensa rahoja ahnehtivista lapsista. Tosi paikoissa asioista neuvotellaan yhdessä, ei painostaen.
Oletko miljonääri vai ihan vaan tyhmä?