Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille paha mieli jos näette ravintolassa yksin syövän ihmisen?

Vierailija
21.09.2025 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ne ihmiset, joita säälin, eivät ruokaile ravintoloissa

Vierailija
22/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vissiin vanhus (68v) ja käyn yksin syömässä ja kahvilla. Valitsen esim. lounaspaikan, jossa on tarjolla jotain sellaista, mitä en viitsi enää itselleni väsätä. Vaikkapa silakkapihvit ja perunamuusi, jauhemaksapihvit tai kaalikääryleitä.

On välillä ihan mukavaa syödä yksin ja samalla tarkkailla muita ihmisiä. Hyvä tietää, mistä johtuu naapuripöydän surulliset ilmeet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule paha mieli, mutta noloa on yksinsyöjälle.

Oot vissiin jotain 16v. Kyllä se itsetunto siitä vielä kehittyy.

Vierailija
24/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Mulla tulee paha mieli, jos näen pariskunnan treffeillä, toinen keskittyy puhelimeen ja toinen näyttää surkealta.

Vierailija
25/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miksi tulisi? Itse ainakin nautin joskus yksin paremmassa ravintolassa käymisestä. Ja joskus kiireessä jossain tavallisessakin on ihan kiva. 

Vierailija
26/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on parasta kun saa vaan nauttia ruuasta eikä tarvitse samalla lätistä paskaa kenenkään kanssa. 

Vierailija
27/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mieluiten yksin. En halua jauhaa ruokaa jonkin katsoessa enkä halua katsoa kun joku muu jauhaa edessäni. En myöskään välitä puhua tyhjänpäiväisyyksiä ja vielä vähemmän mitään yksityisasioitani. 

Vierailija
28/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on oikeasta ravintolasta eikä mistään lounasravintolasta. Paikasta missä syödään illalla.

Kävin tuossa pari viikkoa sitten yksin syömässä Demossa, viihdyin siellä 3-4 tuntia ihan rauhassa ja nautiskelin, ja illalla siis. Hintaa tuli noin 350€.

Mitä parhain tapa viettää aikaa. 😍

Käyn silloin tällöin itsekseni syömässä, koska silloin tulee keskityttyä siihen ruokaan aivan eri tavalla. 

-kulinaristi 

Vierailija
29/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, koska käyn itsekkin usein syömässä yksin. Eikä siinä muutes ole mitään noloa.

Vierailija
30/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun syön työpaikan taukohuoneessa, niin syön yksin....tai siltä ainakin tuntuu, kaikki räpläävät vaan puhelimiaan. Ihan ikävä niitä taukoja työkavereitten kanssa kun vielä puhuttiin asioista.

Vierailija
31/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Tykkään käydä yksin syömässä, leffassa, teatterissa, matkoilla, konsertissa jne. Silloin saan tehdä juuri sitä mitä haluan ja omalla aikataulullani. Minulla on perhe ja ystäviä, mutta silti liikun paljon yksin. 

Vierailija
32/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jos hän selkeästi nauttii tilanteesta, olen vähän kateellinen. 

Vierailija
33/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tosiaan paha mieli. Olen usein tarjonnut pillua yksinäisille syöjille. Vaikka ei useinkaan kelpaa, kun yksinäiset syöjät ovat usein homoseksuaaleja.

Vierailija
34/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tosiaan paha mieli. Olen usein tarjonnut pillua yksinäisille syöjille. Vaikka ei useinkaan kelpaa, kun yksinäiset syöjät ovat usein homoseksuaaleja.

Tsiisus sentään näitä jonneja. Et sitten muuta keksinyt. Ja luulit olevasi hauska. 

Vierailija
35/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä taida kovin kummoista seuraa olla silläkään, joka käyttää aikansa muiden asiakkaiden tarkkailuun. Tai kenties ei käy kovin usein ravintolassa, jolloin ei oikein tunne käytösnormeja ja ravintolakäynnin ideaa ylipäätään?

Vierailija
36/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleeko se sun kaverisi jonka kanssa olet syömässä, tuon sun pilden tarjoamisen ja mitä hän on siitä mieltä? Vai oletko itsekkin liikkeellä ihan homona?

Vierailija
37/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän käy sääliksi ap. Ap:lla ilmeisesti ei ole muuta elämää kuin kyylätä muita ja miettiä mitä he ajattelevat.

Minusta yksin syöjät yleensä vaikuttaa fiksuilta ja jopa ehkä rohkeilta. Ennemminkin käy kateeksi. 😊

Vierailija
38/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä enemmän säälittää pariskunnat, jotka eivät puhu toisilleen käytännössä mitään tai seurueet, joissa jokaisella on puhelin kädessä ja henkisesti ovat jossain muualla.

Vierailija
39/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yksinkertainen ja läheisriippuvainen. Lisäksi huono itsetunto. Pitäskö ihan terapiaan mennä kun ei muuten tajua.

Vierailija
40/44 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Mulla tulee paha mieli, jos näen pariskunnan treffeillä, toinen keskittyy puhelimeen ja toinen näyttää surkealta.

Tai eivät puhu keskenään mitään. Silloin sitä aina ihmettelee, että miksiköhän nuokin on yhdessä. Hiljaa murjotetaan yhteisellä illallisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän