Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä avioliitto päättymässä, surutyö jo tehty loppuvaiheen kitumisen vuosissa.. OLEN VAPAA ETSIMÄÄN ONNEA

Vierailija
20.09.2025 |

10 vuotta siinä meni ja nyt alkaa uusi sivu elämässäni!

onko vinkkejä miten oppia elämään yksin? milloin kannattaa deittailla? mistä löytää miehen joka puhuu ja pussaa?

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kyllä mieskulttuurissa on muodissa läiskiminen ja kuristaminen ja kaikenlainen naisviha. Mutta on niitä puhuvia ja pussaavia sentään olemassa, jotka ovat muodeista sopivasti pihalla. Minä löysin sellaisen. Tärkeää on tutustua kaikessa rauhassa ja kiinnittää huomiota siihen, millaiset jutut miehellä on ja millä tavalla hän naisista puhuu.

Kiva kuulla että olet löytänyt hyvän miehen! Minunkaan entiseni ei ollut erityisen naisvihainen, suhteen ongelmat oli enemmän se kun ei osannut näyttää hellyyttä tai puhua oikeastaan mistään syvällisemmästä, tunteista, toiveista, suunnitelmista jne. Lisäksi oli melko itsekäs mutta tämä koski myös miehiä eli ei vaikuttanut naisvihalta.

Olet ollut siis ollut parisuhteessa perinteisen suomalaisen miehen kanssa. Noita miehiä mahtuu kolmetoista tusinaan joten onnea yritykselle löytää parempi niistä jotka pyörivät sinkkuina. Ne naiset joilla on parempi mies pitävät heistä kiinni eivätkä ne miehet siten ole markkinoilla. Juuri yksi ystäväni valitti että keski-ikäisissä miehissä on selkeästi vain jämät vapailla markkinoill

Leskimiehissä voisi olla :D

Vierailija
62/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hlvetti uutta äijää ota 😲

Olisi ihana saada hellyyttä, jota ilman olen mennyt liian pitkän ajan! Ap

Ei sitä hellyyttä saa alkamalla treffailemaan. Korkeintaan huonoa seksiä ja muita ongelmia. Mutta huomaat tämän kyllä vähän ajan päästä itsekin. Parasta mitä voit tehdä on opetella olemaan tyytyväinen ihan itsekseen.

En minä ole posliinia, en kuole siihen jos treffailu ei ole kivaa. Sitten vaan lopetan sen. Kai tosi monet nyt eron jälkeen vähän deittailee, vaikka ei olisi etsinnässä mitään vakavaa? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset, kauniit ja hyvillä elämänarvoilla varustetut naiset harvemmin varmaan eroavat. 

Nämä naiset ymmärtävät mikä elämässä on OIKEASTI tärkeää ja arvokasta. Ap, mikä on sinusta tärkeää elämässä? Jos ei lasketa sinun kotisi sisustusta ja miesten tapailua? 

Vierailija
64/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota siis nainen.

T. HeteroN

Pitäiskö? :D Olen kyllä melko hetero, mutta kerran elämässäni ihastunut naiseen. Ap

No nyt on aikaa testata sekin puoli, jos yhtään on mielenkiintoa. Ei tarvitse myöskään häpeillä asiaa, kun aika normaalia nykyaikana lesbo- ja homokokeilut, sekä parisuhteet.

Vierailija
65/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset, kauniit ja hyvillä elämänarvoilla varustetut naiset harvemmin varmaan eroavat. 

Nämä naiset ymmärtävät mikä elämässä on OIKEASTI tärkeää ja arvokasta. Ap, mikä on sinusta tärkeää elämässä? Jos ei lasketa sinun kotisi sisustusta ja miesten tapailua? 

Pliis, näin laiska provosointi. Pystyt kyllä parempaan. Ap

Vierailija
66/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota siis nainen.

T. HeteroN

Pitäiskö? :D Olen kyllä melko hetero, mutta kerran elämässäni ihastunut naiseen. Ap

No nyt on aikaa testata sekin puoli, jos yhtään on mielenkiintoa. Ei tarvitse myöskään häpeillä asiaa, kun aika normaalia nykyaikana lesbo- ja homokokeilut, sekä parisuhteet.

Olen utelias ihminen, voihan sitä miettiäkin asiaa. Toisaalta jos olen vain yhden kerran ihastunut naiseen, vaatii aika tuuria että tulisi toinen vastaava vastaan. Ap

Vierailija
67/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kyllä mieskulttuurissa on muodissa läiskiminen ja kuristaminen ja kaikenlainen naisviha. Mutta on niitä puhuvia ja pussaavia sentään olemassa, jotka ovat muodeista sopivasti pihalla. Minä löysin sellaisen. Tärkeää on tutustua kaikessa rauhassa ja kiinnittää huomiota siihen, millaiset jutut miehellä on ja millä tavalla hän naisista puhuu.

Kiva kuulla että olet löytänyt hyvän miehen! Minunkaan entiseni ei ollut erityisen naisvihainen, suhteen ongelmat oli enemmän se kun ei osannut näyttää hellyyttä tai puhua oikeastaan mistään syvällisemmästä, tunteista, toiveista, suunnitelmista jne. Lisäksi oli melko itsekäs mutta tämä koski myös miehiä eli ei vaikuttanut naisvihalta.

Olet ollut siis ollut parisuhteessa perinteisen suomalaisen miehen ka

Leskimiehissä voisi olla :D

Hautuumaille vaan, rintavakoa esiin

Katsoo tuoreehkon haudan jonka äärellä itkee joku komean oloinen tapaus

Vierailija
68/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tapailla muslimimiehiä. Kohtelevat kuin kuningatarta. 

Oikeestiko! Luulen, että kuin hu  oria, kunnes naivat jonkun omaheimoisen. 

Vierailija
69/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse olet oman onnesi seppä omassa elämässäsi. Älä odota että joku muu tuo sinulle onnea tai elämänsisältöä. Tuo yksin elämisen opettelu on hyvä tavoite. Kohta huomaat, että viimeinen jonka haluat kotiisi, on joku piereskelevä formulantapittaja. Nauti siitä jumalaisesta rauhasta, jonka vain yksin asuessa voi saada osakseen. Nyt sinulla ehkä jossain selkäpiissä kutkuttelee ajatus, että olet jäänyt jostain paitsi, ja kohta törmäät johonkin tajunnan räjäyttävään prinssiin? Ei sellaista tapahdu. Ne on ne samat nysvääjät toisella kierroksella, 20 vuotta vanhempina. Sorry siitä.

Tämä.

Itse jouduin vastentahtoisesti jätetyksi 20 vuoden jälkeen. Mies vaihtoi mut toiseen naiseen. Ei tullut mieleenkään edes haihatella mitään uutta prinssiä, sillä tiedän, mitä totuus on. Tiedän sen miestarjonnan mitä oli jo ennen tätä 20 vuoden liittoa. Nyt se olisi sitä samaa paitsi sellaisella pikku höysteellä, että kaikki ovat 20 vuotta vanhempia, elämän kolhimia ja isoja painolasteja kantaen, rikotuista perheistä tulevia. Ei kiitos. En pysty.

Romantiikan nälän pystyy tyydyttämään katsomalla sohvalla Netfllixistä romanttisia elokuvia. Tai lukemalla harlekiineja. 

Vierailija
70/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähtisin yksin kylpylälomalle ja miettisin sitten asiaa

Miettisit miksi tuli luvattua että niin myötä- kuin vastamäessä ja kunnes kuolema meidät erottaa kun ei selvästi ollut siihen valmis. Usein itse mietin eikö näitä ollenkaan hävetä ja puhumattakaan niistä jotka menee uusiin naimisiin.

Vierailija
71/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettisit miksi tuli luvattua että niin myötä- kuin vastamäessä ja kunnes kuolema meidät erottaa kun ei selvästi ollut siihen valmis. Usein itse mietin eikö näitä ollenkaan hävetä ja puhumattakaan niistä jotka menee uusiin naimisiin.

Siinäpä sinulle miettimistä, samaan aikaan muut nauttii elämästään ja rakentaa siitä hyvän.

Vierailija
72/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä joutuu jätetyiksi. Kauniit naiset ovat aikoinaan saaneet ne hyvännäköiset miehet silloin parikymppisenä. Viimeistään nelikymppisenä näille hyvännäköisille miehille iskee neljänkympin kriisi ja pitää päästä elämään uudestaan nuoruutta. Ja nää hyvännäköiset miehet saa niitä naisia, sitten alkaa pettäminen ja sitten vaimo jätetetään. Ei ole mitään merkitystä, vaikka vaimo olisi yhä kaunis. 

Vierailija
73/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tämän tyypin. Näitä on uskonnolliset piirit pullollaan. Sinnittelevät onnettomissa liitoissaan sen ajatuksen voimalla, että ainakin ovat hurskaita sinnittelyssään. Ei käy kateeksi. Monella on niin vanhanaikaiset ajatukset että aviolliset velvollisuudetkin hoidetaan säännöllisesti, vaikka rakkaus on aikaa sitten kuollut. Marttyyreina hautaan asti.

Enitenhän tästä kuviosta ottavat osumaa heidän lapsensa, jotka joutuvat elämään onnettomassa ympäristössä. Mistä tiedän? Olen tälläisten lapsi ja tunnen paljon samantapaisia perheitä ihan sisäpiiriläisenä.

Vierailija
74/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vinkkejä miten oppia elämään yksin?

Opit kyllä ja tämä on tottumiskysymys. Luultavasti pitkässä onnettomassa liitossa olet jo elänyt melko yksin ja nyt saat tehdä sen omilla säännöilläsi.

milloin kannattaa deittailla? mistä löytää miehen joka puhuu ja pussaa?

Näihin en osaa vastata

Vierailija
75/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota siis nainen.

T. HeteroN

Olen utelias ihminen, voihan sitä miettiäkin asiaa. Toisaalta jos olen vain yhden kerran ihastunut naiseen, vaatii aika tuuria että tulisi toinen

Käy vaikka jossain sateenkaaritapahtumassa, eihän sitä ikinä tiedä vaikka joku löytyisi. Ja onhan nuo tapahtumat muutenkin maailmaa avartavia, jos et ole ennen käynyt. Netistä noita tapahtumia löytää suht helposti.

Vierailija
76/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vapaus ole se onni? Miksi onnea pitäisi jotenkin etsiä? Miksi haluat uuden miehen kun juuri pääsit yhdestä eroon. Osta seksileluja.

Vierailija
77/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vapaus ole se onni? Miksi onnea pitäisi jotenkin etsiä? Miksi haluat uuden miehen kun juuri pääsit yhdestä eroon. Osta seksileluja.

Koska se on hauskaa ja jännittävää.

Vierailija
78/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Kullikarusellistako se onni ja autuus taas löytyy? Epäilen.

Vierailija
79/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Kullikarusellistako se onni ja autuus taas löytyy? Epäilen.

Menepäs poika takaisin ylilaudalle kasvamaan

Vierailija
80/172 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota siis nainen.

T. HeteroN

Olen utelias ihminen, voihan sitä miettiäkin asiaa. Toisaalta jos olen vain yhden kerran ihastu

Käy vaikka jossain sateenkaaritapahtumassa, eihän sitä ikinä tiedä vaikka joku löytyisi. Ja onhan nuo tapahtumat muutenkin maailmaa avartavia, jos et ole ennen käynyt. Netistä noita tapahtumia löytää suht helposti.

Voihan sitä ihan oikeasti kokeilla. Olisi kivaa vaihtelua ja eihän siinä mitään häviä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän