Pentulive 2025. Mikä on tämä vaaleakarvainen emo ja rotu
Instassa kuva vaaleasta karvasta ja arvuuttelu tulevasta syksyn liven rodusta
Kommentit (31)
Minun veikkaukseni on samojedi tai pitkäkarvainen valkoinenpaimenkoira.
Kaljuja kohtia näkyy olevan. Raskaus pudottaa karvaa?
Vierailija kirjoitti:
Minun veikkaukseni on samojedi tai pitkäkarvainen valkoinenpaimenkoira.
Luulen että jos vaan on löytäneet niin se on joku muu kuin paimenkoira koska viime vuonna.
Missä tuon voi nähdä? Pyörryn onnesta (tai viikkokausien valvomisputkesta), jos kyseessä on samojedi!
Siis onko kameraa lähinnä häntä? Millä roduilla on tuollainen pölyhuiskahäntä?
Vierailija kirjoitti:
Missä tuon voi nähdä? Pyörryn onnesta (tai viikkokausien valvomisputkesta), jos kyseessä on samojedi!
Koiraliven insta.
Jotkut veikkaa tätä cottonia. Toivottavasti ei. On muotirotu ja sen rodun kasvattajat varmaan mielellään ottaisi lisärahastuksen vastaan.
Oisko pitkäkarvainen vinttikoira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraliven insta.
Löysinkin jo. :)
Kuvan vasemmassa laidassa on pikkuisen vaaleanruskeaa karvaa. Sitä voi olla samojedillakin, mutta tuo saattaa olla jotain muuta tuuheaa rotua. Ehkä tosi vaalea kultainennoutaja tai paimenkoira?
Vierailija kirjoitti:
Oisko pitkäkarvainen vinttikoira?
Tuskin. Vinttikoirat oli jo
Vierailija kirjoitti:
En huomannut kajuja kohtia, näyttää mielestäni turkin värivaihtelulta. Mutta kyllä tiineys vaikuttaa karvanlähtöön. Emo yleensä pudottaa karvansa pentujen jälkeen, varmaan karvanlähdön ajoitus pentujen syntymästä yksilöllistä. Tiineys voi myös osua normaaliin karvanlähtöaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut veikkaa tätä cottonia. Toivottavasti ei. On muotirotu ja sen rodun kasvattajat varmaan mielellään ottaisi lisärahastuksen vastaan.
Kun on jo muotirotu, niin ei ole vaaraa, että siitä tulisi muotirotu. Ihan kiva, jos on pikkurotuja välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vois olla Westie
Voisi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomannut kajuja kohtia, näyttää mielestäni turkin värivaihtelulta. Mutta kyllä tiineys vaikuttaa karvanlähtöön. Emo yleensä pudottaa karvansa pentujen jälkeen, varmaan karvanlähdön ajoitus pentujen syntymästä yksilöllistä. Tiineys voi myös osua normaaliin karvanlähtöaikaan.
Mulla oli näköjään zoomaus päällä, siksi näkyi.
Entä jos joskus olisi ns.vaativa rotu? Kangali tai malinois? Sitä pitäisi kyllä seurata koulutustyön loppuun saakka, pentuaika ei riittäisi.
Eli pentulive alkaa.